PDA

Bekijk Volledige Versie : Managed Dedicated server met Cpanel/WHM gezocht



Anoniem
14/08/03, 16:10
Hallo,

Ik heb momenteel een reseller pakket in de USA maar wil graag overstappen op een dedicated sever in Nederland. Ik wil mezelf niet bezighouden met het onderhoud van de server.

Ik wil graag gebruik maken van Cpanel en WHM omdat ik daar zeer prettig mee werk en omdat ik mijn bestaande klanten niet wil opzadelen met een ander control panel.

Verder wil ik graag eigen dns (ns1.naam.nl en ns2.naam.nl), en als het kan een op afstand bedienbare reset. (als meerprijs)

Ik zit te denken aan een harddisk van ongeveer 40 Gb en ongeveer 30 tot 50 Gb datatransfer.
Dit alles moet draaien op RedHat met Apache, PHP, MySql, GDLib, Freetype, Imagemagic (ivm content management systeem).

Wat voor een processor er in zit maakt me niet zo veel uit, er moet minimaal 512 Mb ram in zitten.
Graag meerprijzen voor extra traffic en eventuele koop van server naar bepaalde tijd.

Alvast bedankt voor de aanbiedingen.

[Elwin]
14/08/03, 16:51
Origineel geplaatst door bytewise
Hallo,

Ik heb momenteel een reseller pakket in de USA maar wil graag overstappen op een dedicated sever in Nederland. Ik wil mezelf niet bezighouden met het onderhoud van de server.


Ik heb hier nog een AMD Duron 1100Mhz met 1GB ram en 40GB hd liggen. Nu kan iedereen wel gaan zeuren over AMD etc maar deze server draait probleemloos 250 sites met mysql en alles erop en eraan. Als je perse intel wil heb ik helaas momenteel geen aanbieding.

Beheren:
Dit kunnen wij eventueel doen zonder enige meerprijs.



Ik wil graag gebruik maken van Cpanel en WHM omdat ik daar zeer prettig mee werk en omdat ik mijn bestaande klanten niet wil opzadelen met een ander control panel.


Cpanel is mogelijk voor een extra kost van 70 euro / maand. DirectAdmin tegen een kost van 20 euro / maand of 150 euro eenmalig.



Verder wil ik graag eigen dns (ns1.naam.nl en ns2.naam.nl), en als het kan een op afstand bedienbare reset. (als meerprijs)


Apc account normaal 10 euro / maand. Wanneer je deze maand besteld krijg je die gratis.



Graag meerprijzen voor extra traffic en eventuele koop van server naar bepaalde tijd.

Alvast bedankt voor de aanbiedingen.

Totaal zal mijn aanbieding dan komen op:

Huur server met 50GB dataverkeer: 60 euro / maand
Cpanel License: 70 euro / maand

Extra dataverkeer voor 0,80 ct / GB.
Contractduur: 3 maand

McRox
14/08/03, 16:58
Aangezien 50GB ook in een reseller account "past", heeft u interesse in een reseller account? :)

host3000
14/08/03, 18:46
Origineel geplaatst door bytewise
Hallo,

Ik heb momenteel een reseller pakket in de USA maar wil graag overstappen op een dedicated sever in Nederland. Ik wil mezelf niet bezighouden met het onderhoud van de server.

Ik wil graag gebruik maken van Cpanel en WHM omdat ik daar zeer prettig mee werk en omdat ik mijn bestaande klanten niet wil opzadelen met een ander control panel.

Verder wil ik graag eigen dns (ns1.naam.nl en ns2.naam.nl), en als het kan een op afstand bedienbare reset. (als meerprijs)

Ik zit te denken aan een harddisk van ongeveer 40 Gb en ongeveer 30 tot 50 Gb datatransfer.
Dit alles moet draaien op RedHat met Apache, PHP, MySql, GDLib, Freetype, Imagemagic (ivm content management systeem).

Wat voor een processor er in zit maakt me niet zo veel uit, er moet minimaal 512 Mb ram in zitten.
Graag meerprijzen voor extra traffic en eventuele koop van server naar bepaalde tijd.

Alvast bedankt voor de aanbiedingen.
Uit deze (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=27714) thread :

Voor € 100,- per maand en € 175,- setup heb je een Celeron/512 DDR/50GB/40GB. Na een jaar kan je de server voor € 50,- overnemen. Dit is inclusief Direct Admin.
De server hangt in de bijkeuken ( )... Ahum, bij We Dare. Ip's 217.148.160.33 en 217.148.160.75

Alle prijzen excl btw
Reken voor CPanel € 20,- per maand extra. Voor remote reboot poort € 10,- per maand extra.
Meer traffic € 0,90 per GB.
Dus totaal € 130,- per maand, eenmalig € 175,- en bij koop na een jaar € 50,-. Na twee jaar krijg je de server zonder bijbetaling.

mainswitch
15/08/03, 01:15
40gb disk
50gb traffic

control pannel
eigen nameservers

Euro 45,-

LeaseWeb
15/08/03, 01:33
Chenbro RM123
Intel Celeron 1.8Ghz
512MB DDR Memory
2x40GB IDE Seagate 7200 HD
Redhat Linux
Cpanel/WHM
50Gb dataverkeer (incl 10IP)
Maandelijks €89,50
Setup: €0,00



Uplink: 100mbit
Locatie: TeleCity2
Netwerk: 4 x 1000Mbit (Telia, Abovenet, Interoute, AMS-IX), Cisco 12000/6500 powered
Looptijd: 12 maanden
Extra dataverkeer: € 59,00 / 100Gb
Aanbieding geldig tot 01/09/2003

Anoniem
16/08/03, 14:18
Origineel geplaatst door mainswitch
40gb disk
50gb traffic

control pannel
eigen nameservers

Euro 45,-

Hallo mainswitch, heb je mischien wat meer informatie over de server. wat voor een processor, geheugen enz. waar staat de server?

is dit ook met WHM?
is deze aanbieding voor managed of unmanaged?
inlcusief of exclusief BTW?
setupkosten?
contractduur?

Bedankt voor je reactie.

Albert
16/08/03, 16:09
Beste "butewise",

Aangezien er ook reseller aanbiedingen worden gedaan...

20 gyg ruimte
60 gyg data

110.- euro per maand.


Trueserver netwerk
Test file: www.azera.nl/test/10mb.bin
Test ip : 213.239.181.50


Prijs exclusief BTW

Control panel plesk ( zie www.plesk.com voor demo.. persoonlijke ervaringen en van klanten vinden dit CP overzichtelijker ).

-------------------------------------------------
Dedicated server pentium 4 - 2.4 ghz - 40 gyg hard disk @ 7200 rpm .. Geheel manged komt op
175 euro per maand
250 euro eenmalig (voor 1 jaar onderhoud, installatie, dns.. kortom geheel werkend geleverd)

Data verkeer 1 euro per gyg.
Dit is exclusief control panel, persoonlijk werken wij met plesk, meer info zie www.plesk.com , is goedkoper, naar mijn mening straker en minder wir war, Cpanel kan ook... Prijs moet ik voor je na kijken.


Met vriendelijke groet,

Albert Struijk