PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik ook maar eens een keer.



cridea
14/08/03, 14:51
Wat zouden de volgende namen waard zijn?

nieu.ws
stra.at
work.pl
register.ag
register.co.ro
hostingforum.be
webhostingforum.be
internetforum.be
netforum.be
freehosting.pl
dedicated.pl
flash-mobbing.nl
gamesforum.nl

ihost
14/08/03, 14:59
Bijna geen lijn op te trekken vanwege de "exotische" extensies die je er tussen hebt zitten. Sommige domeinen (stra.at , nieu.ws) zijn erg slecht te marketen vanwege de onuitspreekbaarheid. Voor wat betreft de .pl en .ag zul je eens de lokale markt aldaar moeten vragen. Gamesforum.nl zie ik nog wel iets in, duidelijke naam, goed te onthouden. Ik ---> schat <--- hem tussen de 100 en 200 euro. Succes met de verkoop.

[QWS]
14/08/03, 15:45
je hebt al gameforum.nl niet echt veel waarde voor gamesforum.nl denk ik.

Gerrit
15/08/03, 18:08
Origineel geplaatst door byh
Wat zouden de volgende namen waard zijn?

nieu.ws
stra.at
work.pl
register.ag
register.co.ro
hostingforum.be
webhostingforum.be
internetforum.be
netforum.be
freehosting.pl
dedicated.pl
flash-mobbing.nl
gamesforum.nl


Nieu.ws --> veel mensen schrijven Niue ipv Nieu, en zullen het domain verkeerd intypen. Bovendien is Nieu erg onbekend, en combineer je een naam van een land met een domain van een ander eiland. Sorry, maar 0 euro.

stra.at --> misschien enkel iets waard als een Oostenrijker hier een bepaalde afkorting in ziet. "Straat" opdelen in "stra" en "at" lijkt me waardeloos hier. 0 euro.

work.pl --> dit kan al wel wat waard zijn in Polen. Ik zou eens een aanbieding maken op een Pools forum, dit kan je wel degelijk wat opleveren denk ik.

register.ag en register.co.ro --> in eigen land iets waard, daarbuiten niet. Ook hier zou ik eens een voorstel maken op een lokaal forum, daar denk ik dat je die namen wel voor een degelijke prijs kan verkopen. Ik wist trouwens niet dat je Roemeense namen kon kopen zonder adres in Roemeniƫ :)

hostingforum.be en de 3 volgende --> dit is veel waard, ik zou moest ik jou zijn op alle Belgische forums melden dat je deze naam wil verkopen, je zal genoeg mensen hebben die een bod maken en kan er de beste prijzen uitkiezen. Deze domains zijn echt wel goed !

freehosting.pl , dedicated.pl --> ook hier weer : waardevol in het eigen land, daarbuiten vrees ik er voor

flash-mobbing.nl --> geen idee

gamesforum.nl --> hier raad ik je hetzelfde aan als voor de 4 .be domeinen, ik denk dat gamesforum.nl in Nederland erg waardevol is !

cridea
15/08/03, 18:49
nieu.ws was zelfde gedachtegang als stra.at , wist niet eens dat er een eiland met de naam nieu was...

host3000
15/08/03, 19:01
Origineel geplaatst door byh
nieu.ws was zelfde gedachtegang als stra.at , wist niet eens dat er een eiland met de naam nieu was...
Van .nu volgens mij

Gerrit
15/08/03, 19:03
Nieu is een eilandje in de Stille Oceaan en gebruikt het .nu domein. WS komt dan weer van het eilandstaatje Western Samoa , al wordt WS ook verkocht als WebSite (origineel = Western Samoa).

Dus eigenlijk is Nieu.WesternSamoa dus hetzelfde als moest je Nederland.be of Belgie.nl registreren !

cridea
15/08/03, 20:02
Ja maar waarom ik de domeinnaam vastlegde was natuurlijk omdat zonder punt er nieuws staat...