PDA

Bekijk Volledige Versie : reseller pakket gezocht



Anoniem
13/08/03, 23:11
Heeft iemand nog een leuk reseller pakket in de aanbieding in Nederland?

Liefst met plesk...

electric
13/08/03, 23:46
als je beetje kan vertellen wat je zoekt kunnen de providers je beter helpen :)

host3000
13/08/03, 23:50
Origineel geplaatst door upperhosting
Heeft iemand nog een leuk reseller pakket in de aanbieding in Nederland?

Liefst met plesk...
Liefst met Plesk, maar niet persé? ;)

Anoniem
13/08/03, 23:55
ongeveer 10 gb ruimte
40 gig dataverkeer
Plesk
geen setupkosten, betaling maandelijks, na ontvangst factuur.
locatie NL

R. van Boxtel
14/08/03, 00:49
10 GB ruimte
40 GB dataverkeer
Plesk control panel

Servers in Nederland (rotterdam, easynet).

€ 350,00 per maand exclusief BTW (416,50 inclusief btw).

Anoniem
14/08/03, 00:53
vind de prijs aan de hoge kant eigenlijk...
wat zijn de specs van de server?


nog meer aanbiedingen?

R. van Boxtel
14/08/03, 00:55
Intel Pentium 4 - 3,06 GHZ kloksnelheid
1024 MB geheugen.

Indien je meer wilt weten hoor ik dat graag.

Schaap
14/08/03, 00:57
Dit snap ik echt niet € 350,00 in america kan ik dit krijgen voor 1/10 van de prijs! Ik heb nu 2Gb Webspace en 70Gb Bandwidth voor $10/maand bij een rackshack-verdelertje (zeer tevreden van hun service)
Waarom kost dat nu 10x zoveel in Nederland?

Vat me niet verkeerd op: ik denk wel dat je prijzen goed zijn voor nederland&belgie..

R. van Boxtel
14/08/03, 01:01
In Nederland is dataverkeer stukken duurder. Verder gaan wij ook voor zeer goede kwaliteit :)

Anoniem
14/08/03, 01:12
zijn eigen nameservers ook mogelijk?

Pantsy
14/08/03, 01:23
Bij deze mijn aanbieding:

Reseller Business:

Diskspace: 10000MB
Dataverkeer: 100GB
MySQL Databases: 500
Sub-Domeinen: 1000
FTP Accounts: 500
Parked Domain: 100
Add-on Domain: 100
POP3 accounts: 1000
E-mail list: 250
E-mail Aliases: 1000
Auto Responders: 1000


» Kosten:
Maand: €135
kwartaal: €360
Setup kosten: n.v.t.


Wij werken met cPanel / WHM (Web Host Manager) 7, er kan eventueel een demo account opgezet worden zodat u rustig de opties en mogelijkheden kan bekijken.

Server specificaties

- Intel P4 2.0 Ghz 533 FSB
- 1536 MB Kingston PC2700
- 1 x 40GB Maxtor 7200 RPM 8MB cache
- 1 x 120GB Maxtor 7200 RPM 8MB cache
- Intel motherboard with onboard LAN
- Intel PRO/100 S PCI
- PROCASE 19" 2U rack (300 Watt)
- FreeBSD 4.7
- cPanel Control Panel 7

Onze server staat in Interxion te Amsterdam.

Alle bovengenoemde prijzen zijn Inclusief 19% BTW.


Met vriendelijke groet,

Tymen Vos

R. van Boxtel
14/08/03, 01:25
Origineel geplaatst door upperhosting
zijn eigen nameservers ook mogelijk?

Ja, is geen enkel probleem.
Verder is mysql, subdomeinen, accounts e.d. zonder limiet.

Albert
14/08/03, 01:47
Beste "upperhosting",

Ik denk dat onze "(reseller) webhosting aanbieding" dicht bij het gene wat voor u rendabel en prettig kan, zal zijn... Deze is icm Plesk 6.0.

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=27621


De 10 000 mb komt op 65 euro, de 40 gyg komt op 46 euro...

Totaal: 111.00 per maand. Excl. BTW
Totaal: 132.09 per maand. Incl. BTW


Test file: www.azera.nl/test/10mb.bin

Kijk voor meer info even op de pagina waarop je komt met de bovenstaade url, deze is van onze aanbieding, waar je o.a. de specs van server, cp, mogelijke serives tegen komt.


Met vriendelijke groet,

Albert Struijk

azera.nl

Pantsy
14/08/03, 01:49
ik geloof dat meneer van boxtel zelf een aanbieding doet in deze thread.

Savvas
14/08/03, 11:20
Beste,

Bij deze mijn aanbieding:

10 gig ruimte
40 gig dataverkeer
Plesk 5.0 CP onbeperkt
1 gratis .nl registratie
DC: Easynet Rotterdam
Prijs p/m: €85
Setup kosten: €15

Anoniem
14/08/03, 11:27
er zit toch wel veel prijs verschil in bij jullie,
bij van boxtel betaal ik 4 x meer t.o.v. intrahost?
terwijl ik er het zelfde voor krijg.

Savvas
14/08/03, 11:36
Origineel geplaatst door upperhosting
er zit toch wel veel prijs verschil in bij jullie,
bij van boxtel betaal ik 4 x meer t.o.v. intrahost?
terwijl ik er het zelfde voor krijg.

misschien liggen de inkoopprijzen van meneer van Boxtel hoger en die moet er misschien zijn brood van op de plank leggen.

Ik heb vrij lage inkoopprijzen en vraag niet teveel winst er tegenover..

McRox
14/08/03, 11:54
Hallo,

Wij hebben een aanbieding bij WHT staan (Adverteren > Speciale Aanbiedingen > CPanel/WHM ResellerAccounts aanbiedingen.)

Ik mag geen url posten :)

Servers/Netwerk informatie:
- Dual AMD Athlon MP 2200+ met 2048 MB DDR & 2 Hardeschijven & CPanel/WHM 7.4.X
- Locatie : WeDare BV te Rotterdam

Standaard bij PlexHost:
- 30 dagen niet goed geld terug
- Goede en snelle Support
- Geen contracten. Tevreden klanten zullen blijven
- 10% korting op een vooruitbetaling van een jaar. Voor ongebruikte maanden geldt ONBEPERKT dagen niet goed geld terug garantie!
- Snelle activatie van accounts.
- Geen setupkosten, ook niet voor upgrades.

Standaard Reseller Account features:
- Eigen nameservers. (ns1. jouwdomein.nl & ns2.jouwdomein.nl)
- Onbeperkt aantal domeinen te hosten binnen je ruimte en dataverkeer.
- Onbeperkt aantal subdomeinen, pop3, mysql etc.
- CPanel & WHM 7.2
- Dagelijkse backups

Wij hebben 3 reseller paketten, 2 ervan zijn:

Pakket B
4,000 MB ruimte
50,000 MB dataverkeer
CPanel & WHM 7.2
onbeperkt domeinen subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

€31,51 per maand

Pakket C
6,000 MB ruimte
100,000 MB dataverkeer
CPanel & WHM 7.2
onbeperkt domeinen subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

€48,32 per maand

Prijzen excl. BTW

Het gaat hier om een aanbieding die misschien tijdelijk is. Eind deze week gaan we aan tafel zitten om te besluiten of deze prijzen blijven :)

Deze aanbieding staat niet op onze website, voor meer info kunt u een email/ticket verzenden naar "zie handtekening" :)

host3000
14/08/03, 12:22
@Plexteam en TrancePitt:

ongeveer 10 gb ruimte
40 gig dataverkeer
Plesk
geen setupkosten, betaling maandelijks, na ontvangst factuur.
locatie NL


CPanel?:p

Pantsy
14/08/03, 12:40
Dat zie je goed! Ik was met mijn aanbieding bezig en toen ik die gepost had las ik dat meneer zeker weten Plesk wilde. Mocht upperhosting alsnog een tour willen in cPanel/WHM dan hoor ik dat graag natuurlijk.

Albert
14/08/03, 13:50
Origineel geplaatst door upperhosting
er zit toch wel veel prijs verschil in bij jullie,
bij van boxtel betaal ik 4 x meer t.o.v. intrahost?
terwijl ik er het zelfde voor krijg.

Beste "upperhosting",

Dit zal hem zeer waarschijnlijk in de netwerk kwaliteit c.q. services zitten. Daarnaast als 'serieus' bedrijf, verzeker je voor ongevallen, wat ook geld kost.. Voor een "hobby bedrijf" zal dit lang niet rendabel zijn en hoeft dit ook niet doorberekend te worden.

Daarnaast zal het netwerk van "intrahost" van een wat mindere kwaliteit zijn dan wat ik of dhr. Boxtel je kan bieden, overigens werken ze ook nog met plesk 5.0 (terwel er al velen updates en 6.0 is uitgekomen).. Je moet dus kijken, afwegen waar je (niet) voor wilt betalen....

Overigens zeg ik niet dat elke goedkope (goedkopere ?) provider mindere kwaliteit c.q. service verleend, sommige providers zetten simpel weg de komma op de verkeerde plaats ;) ...

Met vriendelijke groet,

Albert Struijk

azera.nl

Grumpy-edit: Wij houden hier niet van andermans aanbiedingen afkraken. 2 puntjes voor jou.

Savvas
14/08/03, 14:51
Origineel geplaatst door Albert


Beste "upperhosting",

Dit zal hem zeer waarschijnlijk in de netwerk kwaliteit c.q. services zitten. Daarnaast als 'serieus' bedrijf, verzeker je voor ongevallen, wat ook geld kost.. Voor een "hobby bedrijf" zal dit lang niet rendabel zijn en hoeft dit ook niet doorberekend te worden.

Daarnaast zal het netwerk van "intrahost" van een wat mindere kwaliteit zijn dan wat ik of dhr. Boxtel je kan bieden, overigens werken ze ook nog met plesk 5.0 (terwel er al velen updates en 6.0 is uitgekomen).. Je moet dus kijken, afwegen waar je (niet) voor wilt betalen....

Overigens zeg ik niet dat elke goedkope (goedkopere ?) provider mindere kwaliteit c.q. service verleend, sommige providers zetten simpel weg de komma op de verkeerde plaats ;) ...

Met vriendelijke groet,

Albert Struijk

azera.nl

Ik zie dit toch wel als een persoonlijke aanval op mij gericht wat me behoorlijk van je tegenvalt Albert.

Ik ga hier verder niet over lopen discussieren gezien ik wel beter weet en dus niet op jouw reacties zal reageren.

Het enige waar ik op reageer is het feit dat er nog plesk 5.0 draait hier.
We weten allemaal dat jij plesk 6.0 draait, dus weer er blij mee, ik heb mijn redenen om dat niet te draaien.

McRox
14/08/03, 15:07
Origineel geplaatst door Albert
Overigens zeg ik niet dat elke goedkope (goedkopere ?) provider mindere kwaliteit c.q. service verleend, sommige providers zetten simpel weg de komma op de verkeerde plaats ;) ...

Misschien omdat die ene provider dan per ongeluk een typefout heeft gemaakt, wat niet ten koste moet gaan van de betrouwbaarheid/service.

Overigens is het "stam +t", dus schrijf je verleent ipv verleend zoals hierboven door u getypt (geen typfout ;) ). Als het een voltooid deelwoord was geweest, dan was het goed, maar helaas, het gaat hier om een persoonsvorm :D

Albert
14/08/03, 22:15
Beste allen,

Ik zou het persoonlijk niet willen defineren als afkraken, immers "upperhosting" vroeg het zelf... En wat dat betreft zijn het feiten..

Realiteit is soms harder dan de illusie, zoals een wijs man ooit wist te vertellen...

Zoniet wil ik best een discussie er over beginnen, maar denk dat we beter "back - on - topic" kunnen gaan! ;)




En plexteam, bedankt voor de les ABN ...
Overigens is de komma op de verkeerde plaats zetten subjectief (wat is verkeerd?), dus je moet het niet letterlijk opvatten .... ;)



Met vriendelijke groet,

Albert Struijk

Savvas
14/08/03, 22:21
Origineel geplaatst door Albert
Beste allen,

Ik zou het persoonlijk niet willen defineren als afkraken, immers "upperhosting" vroeg het zelf... En wat dat betreft zijn het feiten..

Realiteit is soms harder dan de illusie, zoals een wijs man ooit wist te vertellen...

Zoniet wil ik best een discussie er over beginnen, maar denk dat we beter "back - on - topic" kunnen gaan! ;)




En plexteam, bedankt voor de les ABN :)...



Met vriendelijke groet,

Albert Struijk

Nu begin ik het toch echt zat te worden, eerst was het slechts wat jij beweerde en nu noem je het de feiten :mad:

Vind je persoonlijk nogal arrogant, in plaats van anderen in de grond te boren zou ik maar eens op jezelf letten. Dit forum is hier niet voor en als je zo geroepen voelt deze "feiten" te uiten dan doe je dat maar lekker via e-mail of msn, je vervuilt hier een meneer zijn topic waar ook de mods niet blij mee zullen zijn.

Albert
14/08/03, 22:23
Beste "intrahost" ,

Ik denk dat je reactie voor zich spreekt... Daarnaast is het denk ik beter dat (de admin) wat berichten verwijderd om het topic overzichtelijk te houden.

Gr.

Alb

Savvas
14/08/03, 22:49
Origineel geplaatst door Albert
Beste "intrahost" ,

Ik denk dat je reactie voor zich spreekt... Daarnaast is het denk ik beter dat (de admin) wat berichten verwijderd om het topic overzichtelijk te houden.

Gr.

Alb

ben het met je eens, als een mod zo vriendelijk zou willen zijn deze berichten weg te halen. En excuses voor deze woordenwisseling

Grumpy-edit: Ik vind het wel goed zo, mensen mogen heus wel weten hoe jullie altijd te werk gaan.

mainswitch
15/08/03, 00:11
10gb disk
40gb traffic

Euro 27.50,-

netwerk :Netholding

Unl. domains/sub/ftp/pop/msyql etc.
Control pannel.

icq : 10396962

MacLeod
19/08/03, 03:37
Yo,


Origineel geplaatst door Intrahost
die moet er misschien zijn brood van op de plank leggen.



en jij eet niet zo veel denk ik! :D

Pantsy
19/08/03, 08:03
Had upperhosting toevallig al een keuze gemaakt?