PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangeboden: klantenservice medewerker



plugintools
12/08/03, 22:49
Hallo,

Wegens het verlopen van mijn huidige baan ben ik op zoek naar een nieuwe baan.
Ik heb geruime ervaring met klanten service, en dit is ook waar ik het beste op mijn plaats ben. Daarom geef ik de voorkeur aan een functie als klanten service medewerker.
Ik heb mijn curriculum vitea bijgevoegd, met daarin ook mijn motivatie om bij een bedrijf te gaan werken.
Mocht U geintresseerd in mij zijn en vragen hebben, dan kunt U mij bereiken op mijn mail adres: jacco@pluginmedia.nl

Ik dank U bij voorbaat!

Met vriendelijke groet,

Jacco B.

Plons
12/08/03, 23:57
zoek je partime of fulltime, en in welke regio?

cridea
13/08/03, 11:05
Ben je specifiek op zoek naar werk bij een hostingprovider of maakt het je niet uit, zolang het maar klantenservice is?

Zoja, wat trekt je aan de hostingbranche?

plugintools
13/08/03, 11:48
Hallo,

Ik zoek werk voor ongeveer 30 uur, soort semi-fulltime dus :)

Werken bij een hosting provider zou natuurlijk ideaal zijn, maar ook voor andere bedrijven lijkt het me leuk om de klantenservice te verzorgen.
Wat mij trekt aan de hosting branche is het feit dat ik er zelf al aardig wat vanaf weet, en dat je mensen op een duidelijke manier kan helpen met hun problemen (met de hosting bijvoorbeeld). Het is leuk om een puur internet product te hebben (hoewel er natuurlijk ook een hoop offline wordt geregeld, maar het uiteindelijke product bestaat uitlsuitend online), en juist bij kwaliteits hosters is het belangrijk om een goede klantenservice te hebben en ik ben ervan overtuigd dat ik dat ook kan leveren!
Daarnaast heb ik overwogen om zelf een hosting bedrijf te beginnen, maar aangezien ik voelde dat ik niet de juiste kwaliteit zou kunnen leveren heb ik daarvan afgezien. Maar voor dit doel heb ik natuurlijk wel de markt onderzocht en er zijn nog best een aantal dingen die ik zou kunnen verbeteren. Dit is natuurlijk beter om te zijn in dienst van een bestaand hosting bedrijf omdat je dan de middelen al hebt. Zo heb ik bijvoorbeeld goede ideeën over zaken die de verkoop kunnen stimuleren, en de kwaliteit van een dienst kunnen verbeteren.

Ik heb er trouwens ook geen moeite mee om vanuit huis te werken. Ik heb een prima computer en een snelle ADSL verbinding, en daarnaast een goede discipline om me ook alleen met werk bezig te houden, zelfs als ik thuis zit. Dit kan voor een bedrijf goedkoper uitvallen, en mijn beschikbaarheid verhogen.

Hopelijk is mijn motivatie om juist hier ook een oproep te plaatsen wat duidelijker.

Met vriendelijke groet,

Jacco B.

cridea
13/08/03, 11:56
Welke dagen in de week ben je beschikbaar? Wat wil je er naast nog doen?

plugintools
13/08/03, 12:00
Hallo,

In principe ben ik iedere dag beschikbaar, echter in verband met een MBO (thuis) studie die ik ga volgen wil ik graag 1 dag in de week (samen met zaterdag) vrij houden om te studeren.

Wat bedoelt U precies met wat ik er naast nog wil doen? Andere werkzaamheden (zoals bijvoorbeeld administratie)?

Met vriendelijke groet,

Jacco B.

cridea
13/08/03, 12:47
Je hebt het antwoord al gegeven: je studie

Kun je een indicatie van bruto uurloon geven?

plugintools
13/08/03, 12:54
Op dit moment is dat nog 8.20 euro, maar dit kan natuurlijk altijd overlegd worden :)

Is het misschien handiger om dit via mail voort te zetten? Mijn mail adres is jacco@pluginmedia.nl

Met vriendelijke groet,

Jacco

cridea
13/08/03, 13:00
Ik ga er even over nadenken, ik stelde de vragen bewust hier omdat andere bedrijven meestal dezelfde vragen hebben, nu hoef je ze maar eenmaal te geven.

plugintools
13/08/03, 13:04
Dat is inderdaad helemaal waar :)

Mocht U (of iemand anders) nog vragen hebben, ik beantwoord ze graag!

Met vriendelijke groet,

Jacco

cridea
13/08/03, 13:36
Nog een vraag die voor iedereen interessant is:

Wat voor specifieke hostingervaring heb je?

Platform, control panel?

Alleen gebruikerservaring of ook beheer?

plugintools
13/08/03, 13:40
Server beheer heb ik me nog niet in verdiept, ik ben uiteraard wel bereid dit te doen indien nodig.

Daarnaast heb ik goede ervaring met Cpanel (ook met WHM), en daarnaast heb ik als gebruiker ervaring met Plesk.

Ik leer dingen snel, en mocht ik iets niet weten dan weet ik altijd wel manieren om er achter te komen!

Vriendelijke groet,

Jacco

Grumpy
13/08/03, 14:57
Ik vind het jammer dat je geen diploma hebt van *een* opleiding.

Plons
13/08/03, 15:01
ik had nog de openstaande vraag, in welke regio woon je/wil je werken?

plugintools
13/08/03, 15:46
Ik woon in Veenendaal, ligt tussen Ede en Utrecht in. Tot Ede is voor mij met de fiets te bereiken, voor de rest kan ik overal komen waar het openbaar vervoer mij kan brengen :)

En wat betreft een diploma: Ik vind dit inderdaad ook jammer, aangezien dit een bewijs is van je kennis. Er wordt aan een diploma gewerkt (ik begin binnenkort met een MBO-studie, hoogstwaarschijnlijk richting administratie), en het is misschien goed om te weten dat mijn huidige baan op MBO niveau ligt, waarbij het belangrijk was een goede kennis te hebben van de honderden producten en het ingewikkelde klantensysteem. Van beide factoren was mijn kennis uitstekend (zoals ook vermeld in mijn CV).

Met vriendelijke groet,

Jacco Blankenspoor

plugintools
20/08/03, 12:23
Is al weer even geleden, maar ik wil toch even erbij vermelden dat (mits ik vanuit huis werk) ik ook buiten kantooruren beschikbaar ben, dus ook op zaterdag (en misschien zelfs zondag), en doordeweeks 's avonds tot 23:00 uur ongeveer.

Vriendelijke groet,

Jacco