PDA

Bekijk Volledige Versie : Speciale aanbiedingen



Colinks Hosting
11/08/03, 23:12
Volgens de regels van dit forum dienen wij eerst een of meerdere hosters af te zeiken, of een of meerdere hosters op te hemelen, alvorens wij ook een aanbieding mogen doen.

Iets waarop binnen een handvol minuten abnormaal veel lagere reacties binnenkomen, waardoor wij ons afvragen of dit forum er nog wel is voor de redenen waar het in eerste instantie allemaal om bedoeld is/was..

Het vergaren van kennis en het uitwisselen van ervaringen, goede of slechte, zonder daarmee af te doen aan het feit dat er hosting bedrijven zijn die heel goed zijn, maar neergesabeld worden op een klein defect, door mensjes die nauwelijks het kindergarten niveau zijn ontstegen, die hun mening wijzigen met de regelmaat van een klok.

Adverteren zou geheel tegen de regels moeten zijn.

Wij riskeren een penalty met ons betoog dat dit forum van ze lang zal ie leven niet vergelijkt met de zeer professioneel ingestelde www.webhostingtalk.com site aan de andere kant van de rivier.

Misschien iets te doen met het feit dat ze daar engels WEL verstaan ?

rootservices
12/08/03, 00:23
Origineel geplaatst door Colinks Hosting
Volgens de regels van dit forum dienen wij eerst een of meerdere hosters af te zeiken, of een of meerdere hosters op te hemelen, alvorens wij ook een aanbieding mogen doen.


1) Ik vind dat de regels duidelijk genoeg zijn.

2) De regels zeggen dus duidelijk niet dat je eerst iemand moet afzeiken. Er staat dat je actief en constructief moet deelnemen, blijkbaar verstaan jullie hieronder dat je mensen moet afzeiken.
Als dat de manier is waarop jullie willen deelnemen, dan is er voor jullie inderdaad geen plaats in het forum. Er zijn anderen die wel wel op een professionele manier willen en kunnen deelnemen.

3) Het feit dat je begint te klagen over het feit dat je nog niet mag adverteren, bewijst dat je er enkel op uit bent om hier ook te adverteren. Je spreekt jezelf dus tegen als je iets later zegt dat adverteren verboden zou moeten worden. Misschien kan je het niet verdragen dat je nog niet genoeg punten hebt om te mogen adverteren, terwijl anderen dat wel mogen.

4) Het kan ook anders. Ik ben hier al een tijdje actief nu (een maand ofzo) en heb toch al wat deelgenomen aan de threads. Nochtans heb ik hier nog geen enkele advertentie gezet.
Ik vind het al heel positief dat we via dit forum meer informatie kunnen bekomen.

5) Prijs-informatie is ook een heel belangrijk gegeven. Als we de prijzen van anderen kunnen zien, is dat interessant voor de eigen prijsvorming.

Ik ga nu stoppen, want anders begint het nog op flame te lijken.

rootservices
12/08/03, 00:31
Nog een laatste opmerking.

Ik ben in ieder geval blij dat ik WHT gevonden heb. Ik heb hier al veel bijgeleerd, vooral over het commerciële gedeelte dan.

Er is wel degelijk een aanvullende waarde tov WHT.com, want het geeft de business in Nederland en Belgie goed weer.
En geeft ook een goede prijsindicatie.

Ik ben wel minder te spreken over de volwassenheid van bepaalde personen hier (zonder namen te noemen), en de soms kinderachtige reacties. Maar zo'n mensen heb je overal wel.

Misschien op WHT.com wat minder omdat er meer anonimiteit is en een grotere markt met minder concurrentie.

Hier in Belgie en Nederland is de markt kleiner en de druk van de concurrentie groter. En dan zijn de mensen soms wat meer gespannen.

Domenico
12/08/03, 00:36
Tja, ik kan hier een uitgebreide inhoudelijke reactie op geven maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. Mensen die anderen afzeiken worden hier snel genoeg gebanned en mensen die alleen maar adverteren verliezen dit privilege snel genoeg. Ik begrijp wat je wil zeggen, waar het allemaal vandaan komt en waar je heen zou willen maar je hebt zeker geen gelijk en dit zal je ook van je lang zal ze leven niet van me krijgen.

Waren jullie niet al gebanned van dit forum? En waarom dan wel? We hadden gehoopt dat jullie nu wel iets hadden geleerd maar ik weet niet of jullie al zover zijn. Wie weet komt het later nog wel naar voren en kunnen dit soort posts dan achterwege blijven.

Over wht.com kan ik kort zijn, namelijk dat ik daar al jaren zit en dus weet dat daar hetzelfde gebeurd als hier inclusief het adverteren en afzeiken en dat nog vele malen erger. Ze zijn daar zelfs strenger wat betreft de regels maar daar zeikt niemand over in tegenstelling tot sommige mensen hier die dat wel doen en al die regels kinderachtig vinden. Ook daar worden wekelijks mensen gebanned om dezelfde redenen als hier en ook wij gaan die strengere kant op omdat sommige mensen het maar niet willen leren al moet ik zeggen dat het steeds beter gaat.

Mensen die eigenlijk uitsluitend negatief (zoals jij bijvoorbeeld in bovenstaande post) kunnen zijn heb je ook aan de andere kant van de oceaan dus ik begrijp je verwijzing naar het al dan niet professioneel zijn niet helemaal.

Ik heb al teveel geschreven dus ik sluit af met de wetenschap dat webhostingtalk.nl wel degelijk toekomst heeft getuige de lovende reacties en het stevige gebruik ervan. De doelstelling is niet veranderd en nog steeds zijn wij hier op de eerste plaats om elkaar en anderen te helpen en als je het forum eens een keer goed doorspit kun je zien dat dit ook dagelijks weer het geval is. :)

Grumpy
12/08/03, 00:44
Origineel geplaatst door Colinks Hosting
Volgens de regels van dit forum dienen wij eerst een of meerdere hosters af te zeiken, of een of meerdere hosters op te hemelen, alvorens wij ook een aanbieding mogen doen.

Iets waarop binnen een handvol minuten abnormaal veel lagere reacties binnenkomen, waardoor wij ons afvragen of dit forum er nog wel is voor de redenen waar het in eerste instantie allemaal om bedoeld is/was..

Het vergaren van kennis en het uitwisselen van ervaringen, goede of slechte, zonder daarmee af te doen aan het feit dat er hosting bedrijven zijn die heel goed zijn, maar neergesabeld worden op een klein defect, door mensjes die nauwelijks het kindergarten niveau zijn ontstegen, die hun mening wijzigen met de regelmaat van een klok.


Allereerst, volgens de regels mag iemand niet met de eerste post adverteren. Dat betekent dat het met de 2e post wel mag. :)
Verder staat er dat er dat gebruikers die alleen komen om te adverteren verbannen wordt.

Webhostingtalk is een discussieforum voor webhosters. Als extra bieden wij de mogelijkheid om te adverteren.

Het is niet de bedoeling dat mensen hier elkaar gaan flamen. Ook is het niet de bedoeling om mensen zwart te maken. Nogmaals, dit is een discussieforum. Het is dus heel normaal dat er ook negatieve dingen te melden zijn. En dat mag ook, mits onderbouwt met argumenten.

Wat jou dwarszit is het feit dat je negatieve reacties krijgt. Dan moet je wel bedenken dat je iets gezegd hebt wat niet klopt. Dat er mensen zijn die een beetje flauw doen is dan toc volkomen normaal? Ze vragen om bewijs of het hoe nou precies zit. Maar jij reageert er niet op. Je legt niet uit hoe het werkelijk zit. Mensen gaan dan door denken en door speculeren. Wat doe jij? Jij opent hier een topic en klaagt over "afzeiken", "ophemelen", "kindergarten niveau".
Persoonlijk vind ik dat zwak van jou. Je had best kunnen zeggen dat je fout zat. Dat zouden ze heus wel begrijpen.
Maarja, jouw keuze.


Origineel geplaatst door Colinks Hosting

Adverteren zou geheel tegen de regels moeten zijn.
En jij zei hierboven dat je eerst hosters moet afzeiken of ophemelen voordat je een aanbieding mag doen. Je zegt het op een manier dat je graag wil adverteren maar eerst verplicht bent andere dingen te doen.
Maar je wil ondertussen ook adverteren verbieden. Wat is het nou? Wel of niet? Ik denk dat je met mensen die hun mening met de regelmaat van de klok veranderen jezelf bedoelt.


Origineel geplaatst door Colinks Hosting

Wij riskeren een penalty met ons betoog dat dit forum van ze lang zal ie leven niet vergelijkt met de zeer professioneel ingestelde www.webhostingtalk.com site aan de andere kant van de rivier.
Penalty? Nou nee, dit topic is wel netjes. Subtiel kritiek geven op andere gebruikers. Beter dan al dat gescheld wat andere mensen snel neigen te doen. Maar, één ding: "zeer professioneel ingestelde".
Ik denk dat "commercieel" beter past. Je ziet daar door de bomen het bos nauwelijks meer.


Origineel geplaatst door Colinks Hosting

Misschien iets te doen met het feit dat ze daar engels WEL verstaan ?
Nou nou, vrijwel iedereen hier verstaat wel Engels hoor. Ik zie eigenlijk niet waarom je dat nou zegt. Maar als je het zo graag in het Engels wil hebben, waarom ga je niet naar webhostingtalk.com (en blijf daar)?
Webhostingtalk.nl is met name bedoeld voor NL hosts. Dat is beter want dan kan je communiceren met NL collega's. Je kan vragen stellen over hosting in Nederland. Je kan moeilijk iets vragen over hosting in Nederland op webhostingtalk.com aangezien daar mensen komen van over de hele wereld. Het grootste gedeelte van de bezoekers daar zal je niet kunnen helpen. Hier kan bijna iedereen je wel helpen. En ze doen het dan zelfs in het Nederlands, dan begrijp jij het nog beter.

Nogmaals, ik vind het matig van jou dat je hier komt klagen over iets kleins wat je zelf ook had kunnen oplossen.

Wist je dat peuters, als er een conflict is, ze het meestal ook eerst zelf proberen op te lossen. Pas als het echt niet lukt halen ze een volwassene erbij (tenzij die volwassene zo oplettend was dat hij/zij de peuters al uit elkaar hebben gehaald voordat ze het probeerden).

eXite
12/08/03, 00:45
Op webhostingtalk.nl leer je meer over daadwerkelijke voering van een hosting bedrijf. Daarvoor gebruik ik het voornamelijk. Af en toe kijk ik naar aanbiedingen van colocators.

Die twee dingen vind ik gewoon handig en doen me meestal ook een plezier.

Webhostingtalk.com daarintegen is meer gericht op de technische kant van het webhosten.

Maar als ik zelf een technisch probleem heb waar ik niet uit kom dan gebruik ik google of vraag ik het een collega, daarvoor gebruik ik noch WHT.nl, noch WHT.com.

Waar ik geen toekomst in zie zijn geldwolverige prutbedrijven, ik noem geen namen, die alleen maar kunnen zeiken en zelf absoluut alles behalve oplossingsgericht zijn.

Maar, dit is mijn perspectief op de zaken. Hang me er niet aan op.

Overigens:


C:\Documents and Settings\Ad Trouwborst>ping www.colinks.com
Ping request could not find host www.colinks.com. Please check the name and try
again.

Ik stel voor dat je je daar eerst eens mee bezig gaat houden.

Grumpy
12/08/03, 00:47
Hé wat jammer nou, ik dacht dat ik de eerste was met een reactie.... iets telang getypt ofzo :o.

rootservices
12/08/03, 00:53
Origineel geplaatst door Grumpy
Hé wat jammer nou, ik dacht dat ik de eerste was met een reactie.... iets telang getypt ofzo :o.

Hé Grumpy,

dat biertje is nu wel voor mij :)

Grumpy
12/08/03, 00:55
Erm :huh:

(Anyways, nietmeer boeiend... terug on-topic)

Grumpy
12/08/03, 00:56
Origineel geplaatst door eXite

Ik stel voor dat je je daar eerst eens mee bezig gaat houden.
20 minuten geleden deed hij het nog.

ProServe
12/08/03, 11:49
Hostname %Loss Rcv Snt Last Best Avg Worst
1. gw01.rt.ams.proserve.nl 0% 37 37 0 0 1 2
2. sara.openpeering.nl 0% 37 37 0 0 0 0
3. openpeering.colinks.nl 55% 17 37 0 0 1 1
4. 217.170.18.4 25% 27 36 1 1 1 1

Ze lijken wat packetloss te hebben, misschien komt het daarom?

M-BahZ
12/08/03, 14:51
Origineel geplaatst door Colinks Hosting
Adverteren zou geheel tegen de regels moeten zijn.
Ik kan me trouwens nog advertenties van Colinks Hosting herinneren @ WHT.
Niet lullig bedoeld of zo, maar met dat soort tegenstrijdige posts maak je je als host toch belachelijk?
Kan natuurlijk zijn dat ik die zin anders had moeten intepreteren en daarom vraag ik mr. Colinks ook even dit toe te lichten wanneer dat het geval is.

Plons
12/08/03, 15:15
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=27546

dit topic zegt genoeg lijkt me

Fabian
06/09/03, 00:49
Origineel geplaatst door Plons
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=27546

dit topic zegt genoeg lijkt me

De mrtg stats waar 3/4 van 't topic over ging zijn btw te vinden op http://noc.gauteng.nl/ , maar dat heb je niet van mij :P