PDA

Bekijk Volledige Versie : !Aanbieding!



electric
11/08/03, 22:03
Wij hebben 2 maal deze aanbieding.

- 1/4 cabinet ( 10U )
- afgesloten compartiment
- 1 * 100 Mbit uplink ( redundant uplink is mogenlijk )
- 1 Mbit traffic
- 24/7 toegang

- Maandelijks : 325,00
- Setup : 50,00

Uplinks:

100Mbit NL-IX
100Mbit Openpeering
100Mbit Abovenet/MFN
100Mbit Packetexchange (oa. level3 verkeer)

Datacenter : RedBus Amsterdam
ping / traceroute : 217.170.1.40

Plons
11/08/03, 23:25
aha dus die partij waar remon niets over wou zeggen was nedzone, nou i'm impressed hoor.

Query: trace
Addr: 217.170.1.40



Type escape sequence to abort.
Tracing the route to dns2.nedzone.nl (217.170.1.40)

9 pos9-0.cr1.ams2.nl.above.net (64.125.31.154) 292 msec 292 msec 292 msec
10 pos14-0.mpr1.ams1.nl.above.net (208.184.231.53) 288 msec 292 msec 288 msec
11 Nedzone.gateway.mfnx.net (62.93.194.90) 292 msec 288 msec 292 msec
12 c1-stb-i.nedzone.nl (217.170.1.6) [AS 25459] 296 msec 296 msec 292 msec
13 dns2.nedzone.nl (217.170.1.40) [AS 25459] 296 msec 296 msec 296 msec

electric
11/08/03, 23:42
Origineel geplaatst door Plons
aha dus die partij waar remon niets over wou zeggen was nedzone, nou i'm impressed hoor.

ik ben weg bij Coloheaven dus wat je nu zegt heeft er niets mee te maken.

Plons
11/08/03, 23:53
sloeg ook niet op jouw nor klik-on

m@rcel
12/08/03, 00:17
Plons, vanuit welk netwerk voer je de traceroute uit?

McRox
12/08/03, 00:26
Origineel geplaatst door electric


ik ben weg bij Coloheaven dus wat je nu zegt heeft er niets mee te maken.

Waarom als ik het vragen mag? Ik dacht dat jij degene was met goede ervaringen toch? (Sorry voor offtopic..)

Savvas
12/08/03, 09:59
Origineel geplaatst door PlexTeam


Waarom als ik het vragen mag? Ik dacht dat jij degene was met goede ervaringen toch? (Sorry voor offtopic..)

dat had ik ook begrepen van hem, het werd me zelfs aangeraden :)

Dus ben wel benieuwd waarom je nu weg bent...(Vanwege dat nieuwe "project" ? )

[QWS]
12/08/03, 10:19
hij is weg bij klik-on had ik begrepen? en klik-on zit nog wel bij coloheaven . athans zo had ik het begrepen.

Savvas
12/08/03, 10:34
dat bedoelde ik met het nieuwe "project" wist niet of Electric dit al bekend wilde maken vandaar ;)

ProServe
12/08/03, 10:41
Zo te zien is die 100Mbit level3 nog niet aangesloten:

[BGP/170] 11:47:30, MED 9, localpref 100
AS path: 3356 6461 25459 25459 I
> to 213.19.161.1 via fe-0/0/0.0

Plons
12/08/03, 11:53
Verbaasd me niets meer :)
in februari zei remon al dat ie alles rond had met trueserver enzo, nu 6 maanden later nog steeds same uplinks

Savvas
12/08/03, 12:07
Origineel geplaatst door Plons
Verbaasd me niets meer :)
in februari zei remon al dat ie alles rond had met trueserver enzo, nu 6 maanden later nog steeds same uplinks

deze uplinks die hier geplaatst zijn, zijn niet van het coloheaven netwerk, zoals Electric al vermeldde zit hij daar niet meer...

Plons
12/08/03, 12:12
je moet lezen intrahost, klik-on staat er nog wel alleen is richard uit klik-on gestapt.

Savvas
12/08/03, 12:16
Origineel geplaatst door Plons
je moet lezen intrahost, klik-on staat er nog wel alleen is richard uit klik-on gestapt.

klopt maar lijkt het je dan logisch als Richard een aanbieding doet voor colocatie als die er zelf is uitgestapt??

Dat begreep ik anders wel uit het volgende:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Origineel geplaatst door Plons
aha dus die partij waar remon niets over wou zeggen was nedzone, nou i'm impressed hoor.
--------------------------------------------------------------------------------


ik ben weg bij Coloheaven dus wat je nu zegt heeft er niets mee te maken.



Kan zijn dat ik nu iets over het hoofd zie, dan corrigeer je me maar weer :)

megaroot
12/08/03, 12:29
Misschien handig als Richard even uitleg geeft over de situatie, volgens mij is Coloheaven de enige die via JT en NL-iX connecteert..

Als je bij Klik-on op de site kijkt staat hier dat ze bij Interxion staan, en de lijst hierop lijkt wel heel erg op het netwerk van Leaseweb trouwens.

Savvas
12/08/03, 12:35
Origineel geplaatst door megaroot
Misschien handig als Richard even uitleg geeft over de situatie, volgens mij is Coloheaven de enige die via JT en NL-iX connecteert..

Als je bij Klik-on op de site kijkt staat hier dat ze bij Interxion staan, en de lijst hierop lijkt wel heel erg op het netwerk van Leaseweb trouwens.

InterXion??? Daar stonden ze voordat ze naar Redbus, Coloheaven gingen. Misschien gaan ze weer terug :)

Plons
12/08/03, 13:12
nee site is gewoon niet geupdate, netwerk is niet van leaseweb maar van hostlab

electric
13/08/03, 18:23
mijn excuses voor dit late reply, maar wegens een internet storing kon ik helaas niet het internet op.

wat op de site staat klopt inderdaad niet, we hebben helaas niet de tijd / kans gehad om het aan te passen.

ik zelf ben inderdaad uit Klik-on gestapt wegens interne problemen. echter staat inderdaad in me profiel dat ik nog voor Klik-on werk, echter is dat dus niet het geval.

ik ben momenteel druk bezig met een andere partner om alle plannen rond te maken voor de nieuwe start. deze aanbieding is dus ook voor het nieuwe bedrijf.

Coloheaven heeft inderdaad tot nu toe nogsteeds alleen nl-ix en JT. ieders geduld raakt wel eens op, en zo was dat dus ook zo ie zo bij mij 't geval ( afgezien van dat ik uit klik-on ben gestapt )

En ja, ik had inderdaad goede ervaringen bij Coloheaven.
Maar helaas bleek alles toch niet soepel te lopen zoals we gehoopt hadden.

Nogmaals, deze aanbieding is dus voor het nieuwe bedrijf.
Wij zijn dan zelf direct klant bij RedBus en nemen een Uplink af van NedZone.

ik hoop dat ik op deze manier alles wat duidelijker gemaakt heb.

superior-is
13/08/03, 19:20
En wat is de naam (en url) van je nieuwe bedrijf?

Plons
13/08/03, 19:22
nu is het een stuk duidelijker ! :)

electric
13/08/03, 19:28
Origineel geplaatst door superior-is
En wat is de naam (en url) van je nieuwe bedrijf?
M3 Internet Services (http://www.m3is.nl)

ik wil meteen iedereen gaarne willen verzoeken om verder on-topic te reageren over de aanbieding.
Mochten er nog verdere vragen zijn dan graag via PM.

megaroot
13/08/03, 23:22
Wedden dat coloheaven er binnenkort de stekker uit trekt? Ik hoorde al geluiden dat Remon het boeltje wilde gaan verkopen, maar nu Klik-on direct naar Redbus gaat, wordt het me allemaal duidelijker, the party is over.

Remon zal vast en zeker ook in NedZone zitten, want als ik hem moet geloven zit hij in 15 bedrijven, is millionair en heeft 2 miljoen gestoken in Coloheaven. Jazekers, en met een geripte site van Vuurwerk Internet, Rackshack en uiteraard - een mobiele telefoonaansluiting die * kuch * Maart 2003 wordt vervangen door een vaste telefoonlijn.

Het feest lijkt over te zijn - lijkt benadruk ik hierbij - voor wat betreft Coloheaven. Misschien gaat Remon zelfs verder met de andere eigenaar van Klik-on, dat zou me ook niets verbazen, mede doordat zij een uplink naar Nedzone gaan afnemen..

electric
13/08/03, 23:40
Origineel geplaatst door megaroot
Wedden dat coloheaven er binnenkort de stekker uit trekt? Ik hoorde al geluiden dat Remon het boeltje wilde gaan verkopen, maar nu Klik-on direct naar Redbus gaat, wordt het me allemaal duidelijker, the party is over.

Remon zal vast en zeker ook in NedZone zitten, want als ik hem moet geloven zit hij in 15 bedrijven, is millionair en heeft 2 miljoen gestoken in Coloheaven. Jazekers, en met een geripte site van Vuurwerk Internet, Rackshack en uiteraard - een mobiele telefoonaansluiting die * kuch * Maart 2003 wordt vervangen door een vaste telefoonlijn.

Het feest lijkt over te zijn - lijkt benadruk ik hierbij - voor wat betreft Coloheaven. Misschien gaat Remon zelfs verder met de andere eigenaar van Klik-on, dat zou me ook niets verbazen, mede doordat zij een uplink naar Nedzone gaan afnemen..

nu haal je ff 2 dingen door elkaar :) ( is ook wel te begrijpen )
de 2 andere mensen van Klik-on gaan naar een andere host.
ik zelf ga dus een andere zaak beginnen met een andere partner ( m3is ) en we nemen alleen traffic af van NedZone, en gaan dus direct bij RedBus zelf zitten.

Voor mij valt remon dus buiten het plaatje. ( dingen beloven en niet na komen )

Mocht er voor als nog onduidelijkheid zijn, graag PM'en.

megaroot
14/08/03, 00:43
Klik- edit. Sorry, you're right. De laatste regel "Misschien gaat Remon zelfs verder met de andere eigenaar van Klik-on, dat zou me ook niets verbazen, mede doordat zij een uplink naar Nedzone gaan afnemen.." moet dus weg, ik bedoel dat Remon misschien verder gaat met de andere eigenaar van Klik-on die er nog in zit.

m@rcel
14/08/03, 09:51
Neem van mij aan dat Remon -niet- in NedZone zit :)

Plons
14/08/03, 10:06
Anders had je gelijk kunnen inpakken ;)
Maar wat is dan de onderlinge relatie?

megaroot
14/08/03, 11:54
Het afnemen van traffic op een link van MFN (wat nu weer Abovenet gaat worden). Maar volgens Remon zit hij met miljoenen in diverse bedrijven, maargoed hij beweert/zegt wel meer ;-)

m@rcel
14/08/03, 11:54
Hij nam een aantal diensten bij ons af. Maar ik vind het te ver gaan om, op een publiek forum, hier verder op in te gaan.

Plons
14/08/03, 11:55
snap ik :)

Grumpy
14/08/03, 12:57
Vanaf nu geens posts meer over Coloheaven in deze topic. Ook niet over Remon. Terug on-topic. Wie zich hier niet aan houdt krijgt spampuntjes.

megaroot
14/08/03, 14:56
Coloheaven-forum oprichten dan maar? ;-)

Savvas
14/08/03, 15:03
Origineel geplaatst door megaroot
Coloheaven-forum oprichten dan maar? ;-)

denk dat je dan problemen met de mods krijgt :p
Grumpy-edit: Inderdaad, megaroot en intrahost, gefeliciteerd met jullie puntjes.

Ben blij dat ik nooit een contract heb getekend bij hem, want heb 3 maanden op een bagger server gezeten en wel betaald, en nu heb ik niks meer, en kan ik ook geen contact opnemen, maar hij weet wel nog zijn factuur te versturen 0_o.....

Maar ja laten we er idd maar over ophouden, zit ook niet op strafpuntjes te w8en.

Plons
14/08/03, 20:29
werd wel tijd hoor, wens TS in ieder geval succes

Johan-nl
14/08/03, 22:19
Had mod edit nog niet gezien!

megaroot
14/08/03, 23:19
Hoera, nog wat puntjes. Wat ik bedoelde is niet om hier posts te plaatsen, maar een EIGEN forum te maken, net zoals Rejo dat met http://www.cyberangels.nl over Beev heeft gedaan.

No offense! ;-)
Grumpy-edit: Hoe MOEILIJK is het te begrijpen om hier NIET MEER over te praten? Weer 2 puntjes, dat gaat wel snel hoor.

electric
15/08/03, 18:06
heerlijk, weer een topic naar de kl*te :(