PDA

Bekijk Volledige Versie : Freedomain .tk



Gerrit
11/08/03, 13:28
De firma die gratis .tk adressen aanbiedt (www.dot.tk) zegt dat je maar 3 domeinen per account kan hebben.

Betekent dit 3 domeinen per persoon, of 3 domeinen per e-mailadres ?

Ik heb zo'n 10 mailboxen. Voorlopig heb ik 1 .tk domein. Stel dat ik er nog 2 registreer en dus m'n maximum aantal domeinen heb voor die account, kan ik dan op naam van een andere mailbox van me nog .tk domeinen registreren ?

The MAzTER
11/08/03, 14:38
...

Gerrit
11/08/03, 18:53
Omdat je ook je adres moet opgeven denk ik. Dus dan zien ze dat bv Kees Hoekstra 2 keer in hun database zit, ookal is het dan met 2 verschillende adressen.

ik heb marilyn-manson.tk al , maar heb dat geregistreerd voor een vriendin die het niet vertrouwde haar adres op te geven. Dus ik heb 'm voor haar geregistreerd, verder heb ik niets met het domein te maken. De site is trouwens down zie ik...

Voor mezelf heb ik nu een redirection nodig omdat mijn huidige website adres (zie de www-balk onder dit bericht) te lang is. Ik heb wel lamatricule.com en la-matricule.com , maar de www.'s lanceer ik pas als de site is uitgebreid. Omdat ik voor het huidige gedeelte geen extra domein meer wil kopen, zou ik een redirection willen in afwachting van de uitbreiding van de site en bijhorende ingebruikname van www.lamatricule.com en www.la-matricule.com

Ik denk dan dat een .tk beter is dan een .be.tf of zo.

Gerrit
15/08/03, 17:57
Ik heb nu dus het gratis domein lamatricule.tk

www.lamatricule.tk leidt nu naar http://groups.msn.com/LaMatricule, net als http://community.la-matricule.com die naar dezelfde MSN site leidt.

Ik weet niet of jullie het er mee eens zijn, maar ik vind .tk de beste redirection service omdat het wereldwijd bekend is. Voor sites die zich voornamelijk op een Belgisch publiek richten is subdomein.be.tf of subdomein.be.tt misschien beter, voor Nederlandse sites is subdomain.nl.tt of subdomain.nl.nu misschien beter. Voor Europese sites lijkt subdomain.eu.org dan weer het beste !

Maar mijn site mikt op een wereldwijd publiek, dus ik denk dat .tk het beste was. Uiteraard is .com beter, maar deze .tk is een tijdelijke oplossing tot ik mijn domeinen www.lamatricule.com en www.la-matricule.com in gebruik neem.

de www.come.to/naam redirections vind ik niet meteen aan te raden, aangezien die al even moeilijk zijn om te onthouden als een gewoon subdomain van je provider of webhost. Qua gratis adressen vind ik .eu.org en .tk de beste, of .be.tf voor een Nederlandstalige site.

Wezz6400
17/08/03, 01:22
Kleine tip, de popup kun je bij my dot tk en dan het menu dot tk promo o.i.d. uitschakelen.
Dot tk is wel leuk maar wel heel vaak onbereikbaar, zeker op de drukkere uren. Te onbetrouwbaar voor niet-testdoeleinden naar mijn mening.

Gerrit
18/08/03, 22:53
Ik heb m'n DotTK adresje nu : www.lamatricule.tk ! En hoop dat jullie het allemaal eens gaan bezoeken :D

Tijdelijk een goeie oplossing, tot de site uitgebreid is. De opening van de nieuwe uitgebreide site gaat gepaard met de in gebruikneming van www.lamatricule.com en www.la-matricule.com :)

Ik heb nu nog 1 .tk nodig om DotTK ambassador te worden. Een ambassador zoekt nieuwe DotTK gebruikers en telkens hij er eentje aanbrengt krijgt hij een "virtual fish". Hoe meer fish, hoe meer prijzen, waaronder een gratis PAIDDOMAIN .TK !

Dr. Dry
02/05/04, 18:57
DOT.TK is vaak traag, sloom en de servers liggen er steeds vaker uit :)

joriz
04/05/04, 16:33
Ik haat die stomme fish die je krijgt.

Ik heb al zeker 10 keer een mail gehad dat via mij iemand een .tk heeft geregistreerd. Toch blijven mijn fish punten de heletijd rond de 0 a 1 staan.

.TK was vroeger bekend om zijn gratis domeinen maar begint nu zowat bekend te worden om zijn downtime.
Ik registreer ook geen .tk domeinen meer.
Ik heb dan wel 15 euro over voor een .nl of .com

turbo
04/05/04, 23:25
mja .tk raad ik de beginnende webmaster zeker niet, alleen al omwile van de banners en hun traagheid, ..

dan neem ik liever een subdomein bij http://www.v27.net of http://ssr.be . is bannervrij en zo een domein gebruik je eigenlijk toch maar voor niet commerciele site eens online te zetten. Is niet echt iets voor iemand die iets prof wil doen op internet

Carl<n-media>
04/05/04, 23:59
Dot.tk is ook banner vrij. Maar hun servers liggen er inderdaad vaak uit. Ik zou gewoon een paar tientjes betalen voor hosting en een .nl domein.

turbo
05/05/04, 09:40
mja dan is het weer veranderd. Maar kom die subdomeinen zijn toch maar goed om eens iets uit te testen of het commercieel aantrekkelijk is (als je er in het begin geen geld aan wil spenderen)

dreamhost_nl
05/05/04, 10:21
Ik vraag me af waarom steeds oeroude topics (18-08-2003 20:53) opgerakeld worden door nieuwe leden :huh:
Ik denk niet dat TS nu nog op een antwoord zit te wachten... :O