PDA

Bekijk Volledige Versie : WHT naar de Bios? :)



BlueLagoon
11/08/03, 12:39
Misschien een leuk idee om aan het eind van het jaar met alle mensen van WHT.nl naar het laatste deel van de Matrix te gaan :D Lijkt me nou typisch een film voor de mensen hier :) En hebben we eens tijd zat om t te regelen ;)

Interesse? Meld je aan op www.hid.nl/bios! Ook voor Lord of the Rings :)

superior-is
11/08/03, 13:34
Om precies te zijn:
86 dagen, 10 uren, 30 minuten en 58 seconden te gaan!

BlueLagoon
11/08/03, 18:37
Kijk dat bedoel ik, ze zijn hier best enthousiast over die film ;)

Andrew
11/08/03, 20:11
Kopen we allemaal een SUP10 pakketje bij Superior-is en dan hebben we allemaal al een bioscoop kaartje :D

Grumpy
11/08/03, 20:30
Ja, alleen kost het 135 euro.

http://www.superior.nl/i/fotos/webhosting.jpg
Ik vind deze eng. Lijkt net een spook. :o

superior-is
11/08/03, 21:22
Ieeeks lange sluitertijd. :) Maar kom maar op met die pakketjes. ;)

Plons
11/08/03, 21:56
he superior-is, even otf-topic, volgens mij klopt dit lijstje niet:

- level 3
- MCI
- Interoute
- Carrier1
- BT Ignite
- KPN
- Energis
- Casema
- Multikabel
- Priority
- Colt
- Versatel

Enige wat ik krijg is via priority, level3 in ieder geval zeker weten niet, BT Ignite idem, colt idem,

superior-is
12/08/03, 11:30
Hmm inderdaad :/ Ga ik zo snel mogelijk aanpassen. Vooral omdat het nou niet duidelijk is wat er nou in Helmond draait en welke niet.

Plons
12/08/03, 12:50
ik denk ik meldt het even :)

RobbertC
12/08/03, 12:56
Hmm, The Matrix :( Ik ben eigenlijk helemaal geen liefhebber van die onzin films. Ik bedoel, de wereld is niet echt en één of andere duistere organisatie heeft de macht? Yeah right ;)

Hetzelfde met Lord of the Rings. Dat zie ik als een comedy film waarin volwassen mensen zich gaan verkleden ipv een serieuze film :p

host3000
12/08/03, 12:58
Origineel geplaatst door RobbertC
Hmm, The Matrix :( Ik ben eigenlijk helemaal geen liefhebber van die onzin films. Ik bedoel, de wereld is niet echt en één of andere duistere organisatie heeft de macht? Yeah right ;)

Hetzelfde met Lord of the Rings. Dat zie ik als een comedy film waarin volwassen mensen zich gaan verkleden ipv een serieuze film :p
Soms is het leuk om je te verplaatsen in iets wat juist niet bestaat. Fantasie heet dat geloof ik :p

Grumpy
12/08/03, 13:15
Origineel geplaatst door host3000

Soms is het leuk om je te verplaatsen in iets wat juist niet bestaat. Fantasie heet dat geloof ik :p

Ja precies. :)
Robbert kijk je dan alleen elke woensdagavond naar DE film op RTL4 ofzo? "Waargebeurd verhaal over een... "

Of kijk je helemaal geen films? Alleen documentaires op Discovery of is dat ook te nep? :D :p

En trouwens, de matrix is een computerwereld... computers met super AI kunnen zelf denken en hebben de wereld overgenomen. (Gezien alles met computers en machines bestuurd kon worden)
Er is dus geen "donkere organisatie". Dat zijn de mafia films. Je weet wel, Godfather, Scarface.. of Chinese films... een Chinese mafia noemen ze ook wel een triad.
Of Star Wars... daar hebben ze ook een donkere organisatie... maar nee, niet in de Matrix.

LOTR moet je gewoon respect hebben voor Tolkien. Zo'n ongelofelijke diepgang. Hij had ALLES gecreert. Allerlei wezens met hun eigen talen (hij maakte zelfs die talen)... gedetailleerde landkaarten.... en dan al die verhalen. :W: :W: :W:

RobbertC
12/08/03, 13:21
Ik kijk graag films, maar films als The Matrix en LotR vind ik gewoon 3 keer niks (hoewel de Matrix beter is dan LotR).

Ik kijk liever een normale actie film of een comedy :)

The Godfather en Scarface zijn wel mooi overigens :)

En leuk voor die Tolkien dat die heel die wereld heeft gemaakt, best knap enzo, maar ik vind er gewoon niks aan. Dat kan toch?

Savvas
12/08/03, 13:24
Origineel geplaatst door Grumpy


Ja precies. :)
Robbert kijk je dan alleen elke woensdagavond naar DE film op RTL4 ofzo? "Waargebeurd verhaal over een... "

Of kijk je helemaal geen films? Alleen documentaires op Discovery of is dat ook te nep? :D :p

En trouwens, de matrix is een computerwereld... computers met super AI kunnen zelf denken en hebben de wereld overgenomen. (Gezien alles met computers en machines bestuurd kon worden)
Er is dus geen "donkere organisatie". Dat zijn de mafia films. Je weet wel, Godfather, Scarface.. of Chinese films... een Chinese mafia noemen ze ook wel een triad.
Of Star Wars... daar hebben ze ook een donkere organisatie... maar nee, niet in de Matrix.

LOTR moet je gewoon respect hebben voor Tolkien. Zo'n ongelofelijke diepgang. Hij had ALLES gecreert. Allerlei wezens met hun eigen talen (hij maakte zelfs die talen)... gedetailleerde landkaarten.... en dan al die verhalen. :W: :W: :W:

een echte filmliefhebber, dat is wel duidelijk :)

Moet zeggen dat ik het volkomen met je eens ben dat Tolkien waardering/respect verdient voor LOTR.

Persoonlijk lijkt me het wel een leuk plan om naar de Matrix te gaan, al vond ik het 2e deel absoluut flut :p (maar ja je geeft je server ook altijd nog een kans als die crasht voordat je hem het raam uit gooit ;))

Grumpy
12/08/03, 13:36
Owja helemaal vergeten... ik heb geen interesse om met WHT naar de bios te gaan. Ik doe dat liever met mn vrienden. :)

Matrix reloaded viel trouwens best wel tegen.

Matrix is onzin film maar "normale" actiefilms zijn wel leuk? Rare jongen die Robbert. :)
Matrix is in die opzichte geloofwaardiger dan echt actie films waar alles ongeloofwaardiger is. Die actie held is onsterfelijk ofzo.

Matrix... als je kijkt naar technologie... dat kan inderdaad zich zo ontwikkelen dat AI zo intelligent is dat het zelf beslissingen kan nemen, zelf kan denken.. dat is minder ongeloofwaardig dan zo'n onsterfelijke actieheld die alles kan :)
Ok ik lul maar wat.

BlueLagoon
12/08/03, 13:51
Zal ik een paginaatje maken waarop mensen zich kunnen aanmelden? Kunenn we altijd kijken of er genoeg animo is :)

Savvas
12/08/03, 14:11
Origineel geplaatst door BlueLagoon
Zal ik een paginaatje maken waarop mensen zich kunnen aanmelden? Kunenn we altijd kijken of er genoeg animo is :)

goed idee :D

RayManZ
12/08/03, 14:39
hehe ik zou misschien wel willen maar een vriendin van me houdt erg veel van actie films en daarmee ga ik ook altijd naar de bios dus ik denk ook naar The Matrix Revolutions :)

Deel 2 viel zoals iedereen hier ook al vind tegen. Helaas :(


We hebben toch nog tijd zat :)

BlueLagoon
12/08/03, 19:03
Heb even een siteje aangemaakt om je op aan te kunnen melden. Het ziet er niet uit, maar dat moeten jullie me maar even niet kwalijk nemen :) Misschien maak ik het binnenkort even wat netter, het werkt in ieder geval :D

Dus lijkt het je leuk om met veel WHT leden eens naar de film te gaan (en daarna misschien wat drinken of zo)... meld je dan aan op www.hid.nl/bios.

Niet alleen The Matrix, heb er ook LOTR bijgezet, meeste stemmen gelden :)

Savvas
12/08/03, 19:24
Ik ben eventueel wel bereid iets leuks te ontwerpen voor "de" BIOS site ^_^.

Laat maar weten indien het nodig is, zat te denken aan een donker ontwerp met een mooi effect en plaatjes uit de films erin gemixt :)

eXite
12/08/03, 19:45
Ik sta erop, ik sta erop! :D

Savvas
12/08/03, 19:55
Origineel geplaatst door eXite
Ik sta erop, ik sta erop! :D

ik was eerder :p

BlueLagoon
12/08/03, 20:45
Origineel geplaatst door Intrahost
Ik ben eventueel wel bereid iets leuks te ontwerpen voor "de" BIOS site ^_^.

Laat maar weten indien het nodig is, zat te denken aan een donker ontwerp met een mooi effect en plaatjes uit de films erin gemixt :)

Dank je :) Maar voorlopig werkt het, ik doe zelf ook webdesign, dus kan eventueel binnenkort ook ff wat mooier maken, wilde het nu gewoon even snel werkend hebben :)

And we need more people!! :D Als er nou genoeg mee doen kan je misschien nog eens met de bios gaan praten, groepsdiscount of zo :D

BlueLagoon
13/08/03, 21:58
Kom op jongens, de lijst schiet niet op zo!! www.hid.nl/bios!! :D

eXite
13/08/03, 22:10
Iedere 5e aanmelding maakt kans op een gratis ijsje overhandigd door mij :D

Savvas
13/08/03, 22:12
Origineel geplaatst door eXite
Iedere 5e aanmelding maakt kans op een gratis ijsje overhandigd door mij :D

van mij een bak popcorn :p

Grumpy
13/08/03, 23:32
Origineel geplaatst door eXite
Iedere 5e aanmelding maakt kans op een gratis ijsje overhandigd door mij :D
Zeg, gaan we hier nou ook al aanbiedingen doen? :p

eXite
13/08/03, 23:58
Origineel geplaatst door Grumpy

Zeg, gaan we hier nou ook al aanbiedingen doen? :p

Kut dat gaat me puntjes opleveren ;) :D

Cybafish
20/08/03, 22:55
ik w8 op de popcorn en het ijs :d

Andrew
20/08/03, 23:08
Ron niet zeiken... :D

[Elwin]
21/08/03, 00:15
hmz even wachten tot er dus weer 4 mensen zijn geweest ;)

eXite
21/08/03, 01:03
Origineel geplaatst door Cybafish
ik w8 op de popcorn en het ijs :d

Schop onder je hol kun je krijgen :D