PDA

Bekijk Volledige Versie : Flashmobbing.com



RobbertC
09/08/03, 18:33
Iedereen zal er wel iets over gelezen of gehoord hebben: Flash Mobbing. Uit Amerika overgewaaid en het staat op het punt om populair te worden. Flash mobbing is met een grote groep mensen bij elkaar komen, om na een aantal minuten weer te gaan. Gewoon voor de lol dus :)

Ik heb een tijdje geleden toen ik er voor het eerst iets over las de domeinnaam FlashMobbing.com geregistreerd om er een site op te zetten waar mensen zulke Flash Mobs kunnen afspreken. Een soort Flas Mob portal dus :)

Ik heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor nu, maar ik wil toch wat met de domeinnaam doen. Daarom zoek ik iemand die hier serieus mee aan de slag wil gaan.

Ik kan degene die een goed en serieus plan heeft van hosting voorzien plus de domeinnaam, en ik wil ook meehelpen (ik heb dus niet de tijd om het helemaal alleen te doen) aan de site in ruil voor een deel van de eventuele winst. Eventueel wil ik de domeinnaam ook verkopen als iemand het helemaal alleen wil doen.

superior-is
09/08/03, 19:21
Ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar heb jij een goeie link met wat meer informatie erover? Het klinkt namelijk zo, eh, nutteloos. :)

RobbertC
09/08/03, 19:26
'Bezoekers Albert Heijn belaagd bij 'flash mob'' --> http://nu.nl/news.jsp?n=187439&c=10

'Eerste succesvolle Flash Mob in Nederland' --> http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31376

''Flash mob' belaagt supermarktbezoekers' --> http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2003/08_augustus/09/binnenland/0809_flashmob_0930.xml

Het is inderdaad wat nutteloos, maar op zich wel grappig :)

[QWS]
09/08/03, 20:07
hoe wou je zoiets gaan maken want het word denk ik meer een soort forum.. waar mensen met ideeen komen en anderen reageren erop.of vergis ik me?

Grumpy
09/08/03, 20:53
NL-ers zullen eerder voor flashmobbing.nl gaan?

Probeer het bij Fok! ?
Ik denk dat je daar iets meer kans op succes hebt

RobbertC
09/08/03, 21:12
Fok? Dan probeer ik het liever op Wht.com of Sitepoint :)

Ik wilde Wht.nl gebruikers gewoon eerst de mogelijkheid geven om te reageren voordat ik het ergens anders neerzet.

cedric
09/08/03, 23:20
Vandaag hadden ze het er ook over op de Belgische commerciële zender. Blijkbaar zijn er in België ook al een 3tal van die flash mobs geweest. Misschien kun je contact opnemen met die mensen. Zo'n voorstel zullen ze waarschijnlijk niet afslaan.

Volgens de "organisator" van een van de flash mobs in België zou je vanaf morgen meer info moeten kunnen vinden op outfit.be (over de volgende flashmob volgende week, als ik me niet vergis). Misschien kun je het ineens groot aanpakken, en er een internationale site van maken :)

superior-is
10/08/03, 18:26
Nou dat ik die artikelen heb gelezen vind ik het nog steeds een raar geheel, maar kan er de humor wel van inzien. Zal er inderdaad een soort van internationale site van maken van te plannen flashmobs en foto's van succesvolle flashmobs. En nou iedereen maar gek maken. :)

cridea
22/08/03, 10:30
Ik heb flash-mobbing.nl ook maar geregt toen er zoveel nieuws over was. Zonder streepje was toen al bezet.

superior-is
22/08/03, 10:59
Heb zo'n idee dat de rage alweer over is -- of zit ik verkeerd?

HBCS
22/08/03, 14:58
in delft was het een flop
er waren maar 4 mensen op de markt hier

easy2host
22/08/03, 15:50
leuke domeinnamen ja, wij hebben flashmob.nl flash-mob.nl flashmobs.nl en flash-mobs.nl in beheer. ik vind die flashmobbers wel gaaf hoe kom je erop..

host3000
22/08/03, 16:14
Origineel geplaatst door aarninkron
......hoe kom je erop..

Ja, dat dacht ik ook .......