PDA

Bekijk Volledige Versie : www.basm.be afrader!!!!



Pagina's : 1 [2]

yourforum
30/12/03, 16:19
Origineel geplaatst door Samuel

ik ook :(

ik OOK

tom
30/12/03, 17:33
Origineel geplaatst door harry dijkstra
We zijn ook niet te beroerd om even naar belgie te komen, of niet Olivier? De koffie was lekker!

Harry

idd, was mijn koffie lekker? :D

harry dijkstra
31/12/03, 08:27
ja tom, koffie was ook goed ;-)

Harry

Rik
31/12/03, 11:44
En dan zeggen ze dat wij het asociaalste volk van Europa zijn :huh:

Nou, dat zijn al een hoop Hollanders die "op bezoek" gaan bij onze zuiderburen voor een lekkere bak koffie, zie ik die Duitsers niet zo snel doen :D...

Ahead-IT
31/12/03, 11:49
Origineel geplaatst door Rik
En dan zeggen ze dat wij het asociaalste volk van Europa zijn :huh:
Gierigste ... gierigste ;)

The MAzTER
31/12/03, 12:21
Origineel geplaatst door Rik
En dan zeggen ze dat wij het asociaalste volk van Europa zijn :huh:

Nou, dat zijn al een hoop Hollanders die "op bezoek" gaan bij onze zuiderburen voor een lekkere bak koffie, zie ik die Duitsers niet zo snel doen :D...

Een duitser na een frans talig land is wel altijd leuk. Bijde verekken het een andere taal te spreken ;)

xserve
31/12/03, 13:02
Dat snap ik dus ook nooit. Waarom is dat? Wij als Nederlanders wringen ons in allerlei bochten om ons in die landen verstaanbaar te maken. En als ze bijvoorbeeld hier komen, dan moeten wij als nog ons aanpassen en hun taal proberen te spreken. Zie de logica niet.

RobbertC
31/12/03, 13:40
Ontopic houden graag :)

Ahead-IT
31/12/03, 13:43
Origineel geplaatst door RobbertC
Ontopic houden graag :)
Waarom? Het is toch een hopeloze zaak ;)

Dennis
31/12/03, 13:47
Origineel geplaatst door xserve
Dat snap ik dus ook nooit. Waarom is dat? Wij als Nederlanders wringen ons in allerlei bochten om ons in die landen verstaanbaar te maken. En als ze bijvoorbeeld hier komen, dan moeten wij als nog ons aanpassen en hun taal proberen te spreken. Zie de logica niet. Ik wil ook best Frans of Duits proberen te spreken voor een goede deal, die Fransen/Duitsers hebben dat er dus niet voor over.

RobbertC
31/12/03, 14:08
Origineel geplaatst door PCDOC

Waarom? Het is toch een hopeloze zaak ;) Deze thread gaat over ervaringen met BASM. Als daar niks over te melden is, of als je er geen ervaring mee hebt dan post je niet in deze thread en laat je 'm dus wegzakken.

4EuroHosting
31/12/03, 15:07
Zou het niet tijd worden om deze thread te sluiten ?

_arno_
31/12/03, 15:10
Robbert edit: Lezen is ook een vak?

De volgende die offtopic gaat krijgt puntjes.

Ik zou het ronduit belachelijk vinden als hier een slotje op moet komen omdat enkele zonodig de thread moeten gaan verpesten. In de lounge kan men prima over offtopic zaken praten.

iFast
01/01/04, 17:52
Deze thread word erg onoverzichtelijk moet ik zeggen en ik zou deze dan ook in het archief zetten.

Phantium
01/01/04, 20:43
Origineel geplaatst door iFast
Deze thread word erg onoverzichtelijk moet ik zeggen en ik zou deze dan ook in het archief zetten.

Helemaal mee eens, het is een zooitje hier.

xserve
01/01/04, 22:15
Als je er niet meer op reageerd komt hij vanzelf in het archief :).