PDA

Bekijk Volledige Versie : Het grote doe eens lief topic :P



M-BahZ
08/08/03, 18:21
Zie regelmatig flames @ verschillende fora, en zodoende bedacht ik dat het misschien wel leuk is om eens wat aardigs over iemand anders te schrijven.
Ik zat zelf te denken aan het volgende.
Kies 1 persoon (wellicht willekeurig) uit op dit forum, en schrijf wat je waardeerd aan desbetreffende persoon.

Ik zal zometeen zelf ook even iets opschrijven over een persoon op dit forum, maar ga eerst even onder het genot van een kopje koffie nadenken wie ik ga kiezen, alhoewel ik al 1 persoon in gedachten heb..

cridea
08/08/03, 19:06
Leuk idee ik ga ook even nadenken. Weet zo al een persoon maar die ligt (voor mij) iets te veel voor de hand, wil dus nog even mn hersens laten kraken.

eXite
08/08/03, 20:24
Ik moet zeggen dat We-Dare een vrij professionele indruk op mij maakt.

Maar verder vind ik iedereen natuurlijk lieV ;)

Clearhosting
08/08/03, 23:37
/me denkt na om admin butt te kissen :)

Booster
08/08/03, 23:53
Ik denk dat ik ook kies voor We Dare.
Gewoon, nette replies, houd zich zover ik heb gezien uit gezeur e.d.

Verder, anderen scoren bij mij al hoger als ze gewoon een normaal profiel opstellen zonder bedrijfsnaam als nick, bedrijfswebsite als URL en bedrijfsnaam als sig. Daar wordt ik een beetje vervelend van.
Als je gewoon 'anoniem' blijft kun je elkaar denk ik gewoon veel beter helpen.

Imho is het vervelend dat dit forum ook is voor potentiele klanten om ervaring op te zoeken, en niet alleen om te vragen hoe andere hun bedrijfsvoering (technisch of administratief) aanpakken. Zo werk je het spammen natuurlijk een klein beetje in de hand. Maar dat is waarschijnlijk al heel vaak aangegeven.

RobbertC
08/08/03, 23:57
Ik zal zometeen zelf ook even iets opschrijven over een persoon op dit forum, maar ga eerst even onder het genot van een kopje koffie nadenken wie ik ga kiezen, alhoewel ik al 1 persoon in gedachten heb..:D ;) :p

Iedereen die zich aan de regels houdt en zich gewoon netjes en sympathiek opstelt vind ik liev :)

Clearhosting
09/08/03, 02:40
Origineel geplaatst door Booster

Verder, anderen scoren bij mij al hoger als ze gewoon een normaal profiel opstellen zonder bedrijfsnaam als nick, bedrijfswebsite als URL en bedrijfsnaam als sig. Daar wordt ik een beetje vervelend van.
Als je gewoon 'anoniem' blijft kun je elkaar denk ik gewoon veel beter helpen.


Ik vind booster lief ook al vind hij mij niet lief :(.

Ik vind iedereen lief die niet de 90% marktinstelling heeft op dit forum zoals zovelen. Dus ook booster

Grumpy
09/08/03, 03:25
Origineel geplaatst door Booster
Ik denk dat ik ook kies voor We Dare.
Gewoon, nette replies, houd zich zover ik heb gezien uit gezeur e.d.

Verder, anderen scoren bij mij al hoger als ze gewoon een normaal profiel opstellen zonder bedrijfsnaam als nick, bedrijfswebsite als URL en bedrijfsnaam als sig. Daar wordt ik een beetje vervelend van.
Als je gewoon 'anoniem' blijft kun je elkaar denk ik gewoon veel beter helpen.


Persoonlijk vind ik het juist beter dat iemand zijn bedrijfsnaam als nick gebruikt of in ieder geval de URL van zijn website invult. Dan weten mensen tenminste met welk bedrijf ze te maken hebben.

Als alles hier "anoniem" gaat hebben spammers vrij spel.
Dat willen we niet. :)


Iedereen die zich aan de regels houdt en zich gewoon netjes en sympathiek opstelt vind ik liev
Mee eens... maar dan niet die mensjes die de grens proberen op te zoeken of "misbruik" maken van onvolledigheden van de regels. Mua dat valt onder symphatiek :o.

Owja ik houd ook niet van schijnheilige slijmballen. :X

Booster
09/08/03, 11:11
Origineel geplaatst door Grumpy
Persoonlijk vind ik het juist beter dat iemand zijn bedrijfsnaam als nick gebruikt of in ieder geval de URL van zijn website invult. Dan weten mensen tenminste met welk bedrijf ze te maken hebben.

Als alles hier "anoniem" gaat hebben spammers vrij spel.
Dat willen we niet. :)
Dat is alleen omdat hier ook klanten komen. Als die klanten eens op zouden hoepelen (:P) en dit forum voor webhosters only was, had het totaal geen nut meer om hier te spammen.

Anyway, je hebt natuurlijk gelijk dat het in de huidige situatie wellicht minder handig is. Maar toch, zodra die anonieme gebruikers verder niet met bedrijfsnamen gaan smijten in posts is het imho heel okee. :)

Clearhosting: bedankt. :)
Het is niet helemaal waar dat ik je niet lief vind :P Anders gestelt: als je me de keel had uit gehangen dan had ik het wel gemeld, en dat is niet gebeurt :)

Andrew
09/08/03, 14:16
Ik vind eXite wel liev:D

eXite
09/08/03, 14:17
Uhuh :D

(k)(k)

superior-is
09/08/03, 14:25
*pakt emmer sop + dweil*

:)

Clearhosting
09/08/03, 16:10
plus kotsbakkie :P

eXite
09/08/03, 16:46
Eh, ik heb het gevoel dat hier de spot gedreven wordt met ware liefde? ;)

Gorg
10/08/03, 04:59
Ik ben lief :D