PDA

Bekijk Volledige Versie : Coloheaven/Akkermans/Beyonder/potnat



Gompie
08/08/03, 07:12
Beyonder/Coloheaven/RA

Het is een onbegrijpelijke zaak dat Coloheaven ( lees: Beyonder/Akkermans ) nog steeds het webhosting en serverhosting gebeuren in Nederland een slechte naam blijft geven.

Wanneer je alles wat hij aanbiedt door 10.000 deelt kom je misschien in de buurt van de waarheid.

Deze pathologische, compulsieve leugenaar blijft verrassen met zijn verhaaltjes.

Zou het niet eens een goed ding zijn wanneer alle bonafide web/server hosting bedrijven de handen ineen zouden slaan en een soort keurmerk zouden introduceren.

Al was het alleen maar om deze oplichter voorgoed uit deze business te kunnen weren.

Zodat iedereen die het goed meent, op een eerlijke manier kan bijverdienen, op een eerlijke manier zijn boterham kan verdienen, en de klant het gevoel kan geven dat hem een goede service staat te wachten ipv allerlei verborgen kosten en/of slinkse oplichterspraktijken.

Met dank aan onderstaand bericht geschreven door een mijns inziens bonafide bedrijf, die het over de voorgaande 3 jaren heeft.

Onderstaand bericht viel mij op.


<quote>


ProServe
aktieve deelnemer

Geregistreerd: Jul 2002
Locatie:
Berichten: 234
Niet alleen van dit jaar, maar ook de vorige 3
Idomein/Coloheaven/Limit/Group One/Webgate, allemaal 1 en dezelfde persoon.
Neem van mij aan dat Remon Akkermans echt de enige "werknemer" is De rest van z'n "personeelsleden" zijn allemaal verzonnen.
Samen met Tom Dings een van de grotere oplichters op internet gebied. Helaas trappen er tot op heden nog steeds mensen in.

<unquote>



Ik ben van mening dat er nog drie jaar bijkomt als er niets wordt gedaan om <beyonder/coloheaven/akkermans/potnat> te stoppen.

cridea
08/08/03, 11:36
Naar aanleiding waarvan nu opeens deze topic?

Of heb ik iets gemist?

host3000
08/08/03, 12:04
Origineel geplaatst door byh
Naar aanleiding waarvan nu opeens deze topic?

Of heb ik iets gemist?
Eens in de zoveel tijd duikt er weer eens zo'n thread op. Kennelijk is er een soort netwerkje dat zich hiermee bezig houdt. Blijkbaar (maar dat is niet te controleren) is er een groep ontevreden (ex-) klanten van Beyonder en voorganger(s).

superior-is
08/08/03, 12:15
Ik neem aan dat jullie het niet erg vinden als ik dit topic ga sluiten, aangezien Remon al x-keer is gebashed op webhostingtalk. Misschien dat Remon er zelf nog een keer op wil reageren als hij terug is van vakantie, maar dat hoor ik dan wel weer in een PM.