PDA

Bekijk Volledige Versie : Tip



god65
07/08/03, 13:33
Hi,

Even een tip. Misschien is dit al bij de meesten van jullie bekend, misschien ook niet.

Ik heb zelf een reseller account bij enom.com en ik registreer al mijn domeinnamen, behalve .nl, dan ook bij hun. Ik betaal hiervoor $8.95 voor de meest gangbare, COM .NET .ORG .INFO .BIZ. Voor .nu betaal ik zelfs minder als dat ik bij .nu zelf zou kopen.

Nu zullen jullie misschien wel denken dat ik ook een smak geld van te voren heb moeten neerleggen. Niet dus! Ik heb mijn reseller account voor $0.19 gekocht. Degene waar ik hem van gekocht heb verdiend 1-2 dollar over alle domeinnamen die ik koop.

IK VERKOOP ZELF GEEN DOMEINNAMEN DUS JULLIE HOEVEN HIER OM OOK NIET TE VRAGEN!!!

Nu hoor ik jullie denken waar haal ik dan zo'n contact vandaan. Het is eigenlijk heel simpel. Ga naar Ebay.com daar worden deze vaker aangeboden.

http://listings.ebay.com/pool1/plistings/list/all/category11759/index.html?from=R4


Ik hoop dat jullie wat aan deze tip hebben.

De groeten!

(volgens mij heb ik me aan alle forumregels gehouden???)

RobbertC
07/08/03, 13:39
$0,19 is eigenlijk nog $0,19 te veel :) Meestal worden die accounts gratis weg gegeven.

Overigens is het slim om zo'n account niet bij de eerste de beste af te sluiten, want ik geloof dat hun ook een aantal dingen met jouw account kunnen doen.

Ik denk dat je je account beter bij http://www.domainresell.biz/default.shtml kunt halen dan bij Ebay, want DomainResell.biz staat bekend als betrouwbaar, en is al erg groot :)

god65
07/08/03, 13:48
Bij ebay kan je de reakties lezen van anderen die ooit al eens iets bij hem/haar gekocht hebben.

Als dit meer dan 200 positieve reakties zijn dan mag je aannemen dat ze betrouwbaar zijn.

Maar bedankt voor je tip!

Deimos
07/08/03, 14:13
Ebay vertrouw ik niet :). Een andere goede enom reseller is aqdomains.com.

god65
07/08/03, 14:30
Origineel geplaatst door Deimos
Ebay vertrouw ik niet :). Een andere goede enom reseller is aqdomains.com.

Maar al $3 duurder als waarvoor ik .nu voor koop.( bij domainresell trouwens ook)

Sommige extensies, maar die zal je volgens mij net snel verkopen, zelfs $70 duurder!.

Maar dat maakt allemaal niks uit. Ik wilde alleen even aan de mensen laten weten dat deze mogelijkheid bestond zodat ze voortaan hun eigen domeinnamen kunnen registreren zonder veel poespas.