PDA

Bekijk Volledige Versie : Royale gratis hosting



J.Haagmans
06/08/03, 12:06
Hallo,

Enige tijd geleden ben ik begonnen met een actie om gratis hosting "uit te delen" aan mensen die het erg moeilijk hadden met het vinden van een gratis host. De hosting is gewoon volledige professionele hosting, echter zonder domeinnaam, maar indien gewenst wel met nameserver koppeling.
Hiertegenover staat wel dat je zelf een bannercode op je site moet plaatsen, zo dat de clickrate hoog genoeg is en dat er dan ook genoeg mensen op de banner klikken. De banner is niet storend, een neutrale witte kleur met gewone niet bewegende tekst opdruk.

De hosting zou kunnen gaan van standaard 25 MB hosting met 1 GB traffic tot zeer zware hosting met 250 MB ruimte met 100 GB traffic of uiteindelijk zelfs meer.
De hosting die je krijgt is afhankelijk van je eigen wensen en de clickrate en hoeveelheid kliks die je gemiddeld met je site krijgt.

Ieder die geinteresseerd is, kan naar http://www.abandon5000.com/rot3/index.php?page=contact gaan en daar een berichtje achterlaten met [hosting] voor z'n naam.

M-BahZ
06/08/03, 16:31
Mensen zijn vandaag spontaan de forumregels vergeten. ;)

7. Gebruikers mogen geen link plaatsen naar pagina's met bedrijfsinfo en andere zaken. Ook niet in de advertentie forums!

Ahead-IT
07/08/03, 04:48
Hopsa, abadon5000 weer. Ken je me nog? :)

J.Haagmans
07/08/03, 14:50
Ik heb die url geplaatst omdat ik mijn e-mail adres niet wil plaatsen, als ik dit moet veranderen is dat goed. Ik ben niet genoeg hier om te laten PM'en...

En ja, abandon5000 ken je misschien uit een andere post, maar aangezien ik nu een klein bannercontract heb afgesloten, heb ik andere "klanten" nodig op de site om een complete bannerserver te gaan draaien (waarop dus iedereen echt gratis gehost kan worden), deze heb ik nog niet, het is nu deels betaald, deels gratis, daar wil ik een eind aan maken, omdat ik gewoon ander soortige service lever op de verschillende servers.

En wat betreft Abandon 5000, deze krijgt net genoeg dagelijkse kliks binnen om dus z'n eigen hosting te kunnen betalen, dus nu maar hopen dat die kliks meegroeien met de site.

keyDet79
13/08/03, 12:07
Origineel geplaatst door M-BahZ
Mensen zijn vandaag spontaan de forumregels vergeten. ;)

7. Gebruikers mogen geen link plaatsen naar pagina's met bedrijfsinfo en andere zaken. Ook niet in de advertentie forums!

Ik vind het ook maar een onzin regel. Als we op deze link hebben geklikt dan zijn we toch geinteresseerd in zijn site? En dan heb ik dus geen zin om uit te zoeken waar de registratie pagina is.

RobbertC
13/08/03, 12:25
Met deze link heb ikzelf (ik weet niet wat de andere er van denken) ook geen problemen. De regel is er vooral om er voor te zorgen dat bedrijven niet enkel een link plaatsen (iemand doet een aanvraag, hoster: "www.host.nl/pakket.html") of een e-mailadres ("mail me even, ik kan wel wat regelen!").

Grumpy
13/08/03, 13:50
De regels moeten iets uitgebreider en duidelijker worden.

J.Haagmans
18/08/03, 14:19
Origineel geplaatst door keyDet79


Ik vind het ook maar een onzin regel. Als we op deze link hebben geklikt dan zijn we toch geinteresseerd in zijn site? En dan heb ik dus geen zin om uit te zoeken waar de registratie pagina is.

Het gaat hier niet eens om de website, maar meer om het formulier op deze website (alle betrokkenen krijgen zo de request binnen), de website is verder niet eens interessant voor jullie.

Anders had ik wel naar een promotiepagina gelinkt...

J.Haagmans
24/10/03, 18:15
Mocht er nog iemand geinteresseerd zijn, de URL die ik postte bestaat niet meer, dus PM me maar!