PDA

Bekijk Volledige Versie : SponsorHosting... Wie?



Anoniem
05/08/03, 05:48
Aangezien ik met een lycos account zit, en met bezoekers die klagen over dat lelijke reklame, zoek ik sponsorhosting voor mijn website.

Minimale Eisen:

50 MB Schijfruimte
1 GB Dataverkeer P.M.
5 Pop Adressen
PHP3
PHP4
MySQL

En nog eventuele Extra's. Maar dit zijn de belangrijkste!
Ik ben uiteraard bereid er een Banner op de site te plaatsen!

Edit:
Vergeten de url erbij te zetten!
http://www.xtremethrills.psychz.net/

Lees onderaan meer!

alanya2003
05/08/03, 05:52
hey ik heb precies het zelfde nodig!!!!
iemadn die ook mij kan helpen?

Robbert note: Open je eigen topic :( Nu doe je hier precies hetzelfde als op Wht.com...

Anoniem
05/08/03, 05:54
Origineel geplaatst door alanya2003
hey ik heb precies het zelfde nodig!!!!
iemadn die ook mij kan helpen? Waarom open je geen eigen Topic? :) Terug naar mijn eigen aanvraag.!

alanya2003
05/08/03, 05:56
Origineel geplaatst door alanya2003
hey ik heb precies het zelfde nodig!!!!
iemadn die ook mij kan helpen? is te veel werk heb je gezien hoe laat het is man :D

superior-is
05/08/03, 09:28
Gratis én er geen werk voor willen doen. Nou dat zal storm lopen met aanbiedingen. :)

BlueLagoon
05/08/03, 10:10
Weer de standaard vragen... wat is je URL, kun je je statistieken laten zien (of gewoon het aantal bezoekers vertellen), waar gaat de site eventueel over etc.

mvdgeijn
05/08/03, 11:46
Kan er niet een aparte groep "Sponsorhosting gezocht" aangemaakt worden met in de rules duidelijk beschreven wat je moet vermelden? :)

Schaap
05/08/03, 12:00
Ik help even deze jongen:

Pageviews per dag

27 juli 2003 28
28 juli 2003 13
29 juli 2003 4
30 juli 2003 3
31 juli 2003 24
1 augustus 2003 36
2 augustus 2003 7
3 augustus 2003 25
4 augustus 2003 106
5 augustus 2003 54
-----------------------------
Totaal 300

Maar, volgens mij is dit geen Unique clicks per dag hoor...

mvdgeijn
05/08/03, 12:52
Origineel geplaatst door BlueLagoon
Weer de standaard vragen... wat is je URL, kun je je statistieken laten zien (of gewoon het aantal bezoekers vertellen), waar gaat de site eventueel over etc.

Via de www button onder zijn post kom je bij zijn website.

BlueLagoon
05/08/03, 12:54
Origineel geplaatst door mvdgeijn


Via de www button onder zijn post kom je bij zijn website.

O ja, sponsoring vragen en dan moet je als hoster ook nog alles zelf opzoeken :P Laat het ze maar vertellen :)

Anoniem
05/08/03, 20:01
Zojuist ben ik overgestapt naar een andere server, om het irritante reklame van Lycos tegen te gaan. Maar moet alleen nog wat in het phpscripting doen in de Admin, voor dat ik de links online kan zetten. Zit nog een klein foutje in.

http://www.xtremethrills.psychz.net/

=> Site is net nieuw, dus bezoekersaantallen komen nog wel.
Maar de site is nog niet helemaal compleet af, dus.. :)
Maar de meeste pagina's bestaan, alleen kun je nog niet bereiken door een fout in de scripting.

De site gaat vooral over Kermis en Pretparken. Maar ook Kermismodelbouw, en de snelste achtbanen!

//Edit\\
Inmiddels zijn de Links toegevoegd, en het foutje uit het script verdwenen..! De site is dus tot zover af! Voor 55% is ie af!

WeServeU
05/08/03, 23:15
This site become shortly also in English published

Ik zou dat engelse maar achterwege laten ;)

Anoniem
08/08/03, 03:24
Origineel geplaatst door WeServeU


Ik zou dat engelse maar achterwege laten ;)

Nope.
De site moet ook te bezoeken zijn voor mensen uit Duitsland, Engeland, America enz... Omdat dat allemaal landen zijn waar men zich enorm met kermis bezig houd ;)

En aangezien ik ook al heb gemerkt dat "XtremeThrills" een aardig bettrekkelijke naam is :D..
Heb geen reklame op een amerikaanse site of chineese site gedaan, maar toch bezoekers van die kant! :)

Dus het lijkt mij WEL verstandig om de site in et engels te doen.
Helaas geldt dit niet voor alles, zoals het forum! :)

Mikey
08/08/03, 15:36
ik wil ook absoluut niet zeiken, zit niet in het aard van onze hollanders :D maar als je de crew page bekijkt, en je pakt mevrouw de admin die is pas 12 a 13 jaar oud.... tevens zweeft het domein kermis-site.nl er ook nog rond... wicked busniss :)

Anoniem
11/08/03, 22:17
Origineel geplaatst door Mikey
en je pakt mevrouw de admin die is pas 12 a 13 jaar oud.... tevens zweeft het domein kermis-site.nl er ook nog rond... wicked busniss :)

Err.. Das me zusje :(

Maja, die pleur ik r toch af.

En Kermis-Site.nl heb ik niks meer mee te maken.. Hehe