PDA

Bekijk Volledige Versie : Clearhosting deel 2



Clearhosting
03/08/03, 18:20
Na een groot aantal berichten te hebben gehad zowel positief als negatief over de huidige site: www.clearhosting.nl
Zijn we begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe site, waarbij het design duidelijkheid en proffesionaliteit moet uitstralen.

De jpg is hier:

http://www.clear-host.com/cleardesign/design5.jpg

De discussie punten zijn nog vooral waar het logo geplaatst moet worden, welke kleur deze moet hebben etc. Ook de menu verdeling zijn we nog druk over in beraad. Dus alle feedback is welkom !

RobbertC
03/08/03, 18:23
Ik denk dat als je aan de huidige layout wat verbeteringen aanbrengt, het mooier is dan het nieuwe design. Ik vind de huidige layout op wat dingen na best strak.

Clearhosting
03/08/03, 18:25
De nieuwe layout is vooral ook bedoeld om de zakelijke markt meer te bereiken en wij hebben het idee dat dat met de nieuwe site beter gaat lukken, door een strakkere site te ontwikkelen.

RobbertC
03/08/03, 21:07
Ik heb even wat reacties verwijderd.

User amin is geband, en belookgratis moet hier zelf maar zijn conclusies uittrekken.

Nu weer ontopic graag!

Ahead-IT
03/08/03, 21:44
Ik vind het menu links niet geslaagd. Misschien eens een ander lettertype ofzo. Het is net iets te strak.

Voor de rest zou ik alles nog wat groter maken, dus de marges boven/onder/links/rechts verkleinen.
Anders ga je een te klein lettertype moeten nemen al je volledige teksten wilt plaatsen op de site.

Voor de rest wel een zeer mooi design en mooi gecombineerde kleuren.

Clearhosting
03/08/03, 22:21
Ja menu links wordt verkleind en aangepast, boven wordt 30 pixels minder rechts blijft groot stuk wit voor mensen met 800 x 600 res.

Ahead-IT
03/08/03, 22:25
Je doet toch geen webdesign?

Clearhosting
03/08/03, 22:55
He jawel, doe dit samen met nog 2 anderen, vorige site ook zelf geklust hoor :) (op een image na dan /me zucht)

Grumpy
03/08/03, 23:03
Het ziet er netjes uit... het menu links kan wel ietsjes minder breed.

Ahead-IT
03/08/03, 23:06
Origineel geplaatst door Clearhosting
He jawel, doe dit samen met nog 2 anderen, vorige site ook zelf geklust hoor :) (op een image na dan /me zucht)

Helaas, dan geef ik je website een onvoldoende.

Een webdesign-website moet opvallen, wat hier niet het geval is.
My point : er mag wat meer design "getoond" worden

Natuurlijk is dit 'maar' mijn mening. Als een potentiele klant naar een relatief simpele website kijkt en hijzelf heeft het betere werk nodig, dan is er een probleem. Je moet de potentiele klant dus overtreffen met het betere webdesign.

Clearhosting
03/08/03, 23:38
Origineel geplaatst door PCDOC


Helaas, dan geef ik je website een onvoldoende.

Een webdesign-website moet opvallen, wat hier niet het geval is.
My point : er mag wat meer design "getoond" worden

Natuurlijk is dit 'maar' mijn mening. Als een potentiele klant naar een relatief simpele website kijkt en hijzelf heeft het betere werk nodig, dan is er een probleem. Je moet de potentiele klant dus overtreffen met het betere webdesign.

Nee ik dacht dat je bedoelde of IK webdesigns maak, niet of ik ze in opdracht ga maken wat niet het geval is :)

Ahead-IT
03/08/03, 23:40
Origineel geplaatst door Clearhosting


Nee ik dacht dat je bedoelde of IK webdesigns maak, niet of ik ze in opdracht ga maken wat niet het geval is :)

Dan negeer je bovenstaande post gewoon maar :)

rq
04/08/03, 16:46
Ik zou de schaduw iets minder groot maken.

Clearhosting
04/08/03, 20:46
overal of nog aan een bepaalde kant ?

rq
04/08/03, 21:08
Overal iets minder. En ik die schaduwrand bovenaan helemaal weghalen, beetje overkill qua schaduw, imo.