PDA

Bekijk Volledige Versie : Layout



Santario
01/08/03, 16:20
Hallo,

Graag zou ik willen weten wat jullie van onderstaande layout vinden, 'gemaakt' voor een vriend van me, het betreft een flink gewijzigde template maar ok, ik heb nog niet de capaciteiten om flash te maken. Tekstinvulling is er nog niet. Voor het geval ik vragen krijg omtrent die vlinder, dat heeft met de slogan te maken (bewegingsvrijheid, flexibiliteit etc.). Graag onderbouwen, ben benieuwd!! Alvast bedankt :)

De url: http://www.ferryheijnen.nl/screendump.bmp Sorry, geen JPG, zit hier op me werk en moet 't doen met alleen Paint :( Vanavond zal ik een kleinere versie opzetten, nu is de filesize echter 1.3 MB, hehe, sorry! :)

easy2host
01/08/03, 17:44
Ik vind het een mooi ontwerp, maar die teksten "voorbeeld" wordt dat vervangen door een andere woord tijdens het benaderen van een menu-item ofzo? of uit bescherming wat me het meest logisch lijkt :-)

verder strak,duidelijk en rustig ontwerp.

Santario
01/08/03, 17:51
Allereerst bedankt voor je reactie :) Uiteraard wordt voorbeeld weggehaald, puur ter bescherming. Als je een menu-item benadert 'glijd' deze een stukje naar rechts toe.

Trouwens aarninkron, site van jou is ook zeer strak, I love the green bar :)

Booster
01/08/03, 18:40
Waarom heb je het in je startpost over flash? Websites zoals deze kunnen ook perfect in (X)HTML.

Layout is okee. denk goed na over waar je je 2de navigatielaag wilt neerzetten. (stel, iemand klikt op 'producten en diensten', waar komen dan de (eventuele) subopties?

Dumpje met wat tekst (lorum ipsum? zie http://www.lipsum.com/ ) zou handig zijn om inzicht te krijgen in tekstplaatsing, evt plaatjes e.d.

Santario
01/08/03, 18:49
Thnx Booster :) Txt is er nog niet omdat we daar nog niet over uit zijn, wel in grote lijnen. Zodra hier een voorbeeld van te zien is zal ik die plaatsen (morgen tegen de avond). De reden dat het flash is, ivm de animatie. Kan je nu niet zien maar zo breekt het wat in dat blauwe vlak. Navigatielaag ben ik idd op dit moment over aan het denken, moet nog ff wat ideetjes opdoen :) Iemand zei ook al om een menuheader ala microsoft.com toe te voegen, maar dan doorzichtig.. heb 't geprobeerd maar dat is echt 3x nix. Ik ga nog ff ideetjes opdoen, nogmaals bedankt voor je onderbouwende reactie :)

ps: dus daar halen ze die lorum impulsum teksten vandaag, hehe, nooit geweten joh :)