PDA

Bekijk Volledige Versie : Apart forum voor zoekers



Gorg
01/08/03, 00:18
Je ziet vaak mensen verschijnen die een goedkope of gratis hoster zoeken. Terwijl deze site daar eigenlijk niet voor bedoeld is. Ik denk dat het een goed idee is om er een apart forum voor "Host gezocht. Zoekt u een host, goedkoop of gratis en heeft u speciale wensen" o.i.d. te maken waar de hosts recht hebben om te reageren, zonder de strenge regels die elders op de site gelden.

Dan vermijd je die discussies over "waarom wil je iets gratis hebben" e.d. en waarschijnlijk hoeven de moderators dan ook minder in te grijpen.

Laat de zoekers gewoon zoeken en de mogelijke aanbieders reageren en je heb er geen omkijken naar. De enige regel zou kunnen zijn dat hosters elkaar niet afzeiken.

Tis maar een idee.

RobbertC
01/08/03, 00:33
Daar hebben we het "Web Hosting / Colocated / Dedicated Aanvragen " forum toch al voor :huh:

Gorg
01/08/03, 01:06
Klopt maar ik denk dat iemand die een gratis host zoekt niet zo snel op het idee komt om op "Webhosting / colocated /dedicated" te kijken.

Op zich heb je natuurlijk wel gelijk. Maar ik zou het dus anders (duidelijker) betitelen en minder strikte regels hanteren en prominenter op de site zetten.

Grumpy
01/08/03, 01:45
Lijkt me niet, wht.nl is met name bedoelt voor webhosters om van elkaar iets te leren. Niet alleen maar om te adverteren. Het hoeft van mij dan ook niet verder naar voren te komen.

Gorg
01/08/03, 01:59
was maar een idee omdat er vaak zoekenden in het webhosting talkforum verschijnen. Das alles.

tom
01/08/03, 04:18
Voor mij mag die "aanvragen" zooi gewoon toe, 90% van de posts zijn flame

superior-is
01/08/03, 09:39
Origineel geplaatst door tom
Voor mij mag die "aanvragen" zooi gewoon toe, 90% van de posts zijn flame

Nou nou, da's ook lichtelijk overdreven.