PDA

Bekijk Volledige Versie : Goede nederlandse webhosting bedrijven?



Anoniem
31/07/03, 15:38
Hallo,

Ik ben nu 2 jaar webmaster van rpgrevelation.com geweest (RPG site), maar had niet echt zo'n zin meer in het bijhouden van een spellensite omdat ik niet meer echt in spellen geïnterreseerd ben en ik had de site alleen nog voornamelijk om met PHP, SQL en JS te expirimenteren.

rpgrevelation.com is nu down (expired), en ik wil een nieuwe .com domainnaam aanvragen.

Nou heb ik een leuke aanbieding gevonden op <a href=http://www.dot5hosting.com>dot5hosting.com</a>, die hebben een pakket (dot4) met 1250 MB webspace en 30 G bandwidth met database en PHP suport voor nog geen $20 per maand, vind ik zelf een hartstikke goed pakket.

Dus ik heb contact opgenomen met die gasten van dot5hosting, ze hadden me al geregistreerd en alles wat ik nog moet doen is betalen. Maar nou komt weer het grote, bekende probleem met het betalen van buitenlandse rekeningen. Je kon alleen maar betalen met die grote creditcards zoals MasterCard en VisaCard en dergelijke. Ik ben zelf nog maar 16 dus ik heb deze nog niet. Wat ik wel kan doen is dus via PayPal betalen (bank geld laten overmaken naar PayPal en dan via PayPal betalen).

Dit zou ik dus nu wel kunnen doen, maar ik heb namelijk géén zin om elke maand weer met m'n bank en PayPal liggen kloten om m'n rekeningen voor het hosten te betalen.

Ik heb gezocht naar een Nederlands webhosting bedrijf met dezelfde aanbieding als het aankomt op die 1250 MB webspace en 30 G Bandwidth, maar ik vindt alleen OF van die sites met kleine pakketjes, OF sites die zich gewoon €5 of meer per gebruikte G bandwidth vragen.

Nou komt m'n vraag dus, ken iemand van jullie toevallig een Nederlands webhosting bedrijf die ook zo'n leuk pakketje heeft als dot5hosting (ik wil in ieder geval 1000 MB of meer webspace en op z'n minst 25 G Bandwidth per maand), ik wil gaan tot €35 per maand voor de kosten.

Zo ja, laat het me effe weten want ik wordt gek van dat geknoei met die buitenlandse rekeningen, en ik wil weer verder kunnen werken aan m'n nieuwe site en forum. ;)

Owja, ik hoop dat ik niet hoef te zeggen dat het ook een betrouwbare host moet zijn, niet zoiets met grote beloftes enzovoorts maar die d'r zeg maar soms dagen uit ligt. :)

Alvast bedankt. :)

~Tuvai alias Leroy

Santario
31/07/03, 15:41
Hoi Tuvai,

Je vraag staat alleen in het verkeerde forum, het juiste forum is hiervoor Adverteren > Web Hosting / Colocated / Dedicated Aanvragen. Maar de modjes zullen hem wel verplaatsen denk ;)

RobbertC
31/07/03, 15:46
Het is maar goed dat je niet naar Dot5hosting bent gegaan. Qua hostingkwaliteit weet ik er niks van, maar rekeningen betalen kunnen ze niet...

Maar ik verplaats deze thread naar het forum waar webhosters je aanbiedingen kunnen doen. Of die bedrijven allemaal betrouwbaar zijn, is niet aan mij om dat te beoordelen. Vraag iig om een KvK-uittreksel en kijk dat na, en bel of mail ze eens met wat vragen om te kijken hoe ze reageren.

Clearhosting
31/07/03, 16:07
Ik kan je 1250 Mb
met 50 Gb dataverkeer aanbieden
met cpanel of ensim
+ onbeperkt pop3
+ onbeperkt referrals
+ onbeperkt forwarders
+ onbepertk SQL
en meer

voor de prijs van 200 euro per jaar of 20 euro per maand

Anoniem
31/07/03, 16:12
Ik heb net naar clearhosting.nl gekeken en ja, het ziet d'r goed uit. :)

Alleen een vraagje, stél dat ik zeg maar 51 GB bandwidth in een maand gebruik (wat hoogstwaarschijnlijk niet zal gebeuren omdat ik op rpgrevelation.com meestal tegen 30 G aan zat), wordt dat dan €2,50 per extra GB? Wou ik effe weten.

Maar clearhosting ziet d'r wel aantrekkelijk uit voor €200 per jaar, ik denk dat ik 'm neem. ;)

Clearhosting
31/07/03, 16:13
Nou dat kan altijd worden besproken en we sturen altijd een waarschuwing als het dreigt eroverheen te gaan, het is zeker niet zo dat er een bericht staat van

this website is down cause they have reached there bandwidth limit of zoiets dergelijks :)

Anoniem
31/07/03, 16:16
Nou, dan is 't wat mij betreft opgelost want 't is precies wat ik nodig heb. :)

Grumpy-edit: *KNIP* Laten we dat maar weglaten

Clearhosting
31/07/03, 17:03
Hey nou weet ik niet wat er stond :P

Connectix
31/07/03, 20:38
:( wou ik net 15 € per maand zeggen

tom
31/07/03, 20:54
lekker prijsvechten ;)

Simpel Internet
05/08/03, 15:17
Origineel geplaatst door Connectix
:( wou ik net 15 € per maand zeggen

Ik vraag me af of dit wel een redelijke prijs is dan!
Goedkoop is het zeker maar is het "marktprijs"?