PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw design Starhost.



Deimos
21/11/02, 18:12
Ook Starhost (http://www.starhost.nl) heeft eindelijk een nieuwe layout. De layout lag al tijden in de kast maar het daadwerkelijk omzetten kwam er niet van. Nu is ie om en hoor graag wat jullie er van vinden.

Uiteraard beargumenteerd.

Alvast bedankt,



http://www.starhost.nl/

RobbertC
21/11/02, 18:18
Ziet er goed uit, de bestel linkjes op de webhosting pagina werken echter niet.

Domenico
21/11/02, 18:38
Zou graag nog even de vorige willen zien maar op het eerste gezicht ziet het er goed uit.

Ik irriteer me wel aan het bovenste menu (buttons). De buttons LIJKEN niet even groot wat natuurlijk komt door de tekst maar ik zou de tekst centreren of zoiets. Begrijp je waar ik op doel?

Deimos
21/11/02, 18:42
Domenico, centreren ziet er niet uit dus dat zal er niet op komen. Oude layout is nog te bezichtigen via: http://oud.starhost.nl/ zal zodadelijk de bestellinkjes nog eens doorlopen.

En de SQL DB voor de pakket eigenschappen nog eens goed controleren.

Domenico
21/11/02, 18:45
Ik bedoel alleen de menu buttons. Vind je niet dat dit er een beetje raar uitziet? Ik zou de de width van ondersteuning zeker aanpassen.

Deimos
21/11/02, 18:50
Persoonlijk vind ik niets mis met de menu knoppen. Zijn allemaal evengroot en als je ze gaat vegroten gooi je het geheel uit balans (naar mijn idee). Wat vinden anderen hiervan?

WebBizz
21/11/02, 20:05
Mijn mening: bovenste buttons centreren. De knop home lijkt nu veel groter dan de knop ondersteuning. Niet dat die illusie door centreren wordt weggenomen, maar ik denk dat het er beter uit ziet.

Domenico
21/11/02, 20:14
Daar heb je gelijk in maar wat het oog ziet is toch veel belangrijker dan de exacte maten hanteren. Vraag dat maar aan een beletterings bedrijf. ;)

Op dit moment klopt het design technisch gewoon niet en ik denk dat er meerdere mensen zo over denken.

Deimos
21/11/02, 20:27
Dan ga ik toch extreem eigenwijs zijn want ik vind gecentreerd totaal niet staan. Dus vandaar,

superior-is
21/11/02, 21:03
Deez ontwerp heb ik al 'ns eerder gezien -- dat heeft nog een tijdje geduurt zeg. ;) Eerlijk gezegd ben ik het met Deimos eens. Als je de boel gaat centreren, dan verliest de website zijn rustige karakter. Ik denk echter dat de menu-item 'ondersteuning' eigenlijk net iets te weinig witruimte heeft aan de rechterkant. Waarschijnlijk vindt men daarom dat alles gecentreerd moet worden. Misschien zou je dat kunnen oplossen door dit menu item iets anders te noemen (support? Alhoewel dat niet echt Nederlands is) of alles net een klein beetje beetje meer witruimte te geven. Trouwens ze zijn niet allemaal even groot (contact is net 1 pixel breder :P).

Verder goeie keus om de body tekst niet zwart te maken, maar net een tikje grijzer zodat het niet zo hard overkomt. Wees dan echter wel consistent en maak bij het contact formulier niet alles dikgedrukt.

Bij ondersteuning viel mij overigens op dat sommige teksten onderstreept waren. Beetje onduidelijk, want anders denk je misschien dat het een link is.

Trouwens Deimos -- die foto aan de rechterkant (zwik kabels) is dat nou die beruchte dure stockfoto? :)

Ook grappig -- vandaag is ook de nieuwe website van Trueserver (http://www.trueserver.nl/) online.

WebBizz
21/11/02, 21:20
En over een weekje of 2 - 3 hebben wij ook een nieuwe :-)

Deimos
21/11/02, 21:44
Jups dit heeft idd een tijdje geduurd een maandje of 5 :D. Maar ach hij is er dan nu toch. Zelf zat ik ook al te dneken aan een andere tekst voor ondersteuning probleem is alleen dat alles in het NL is en dat ik dit het liefst zo laat. Dus suggesties voor een ander NL woord dan ondersteuning is welkom.

Verder wat betreft die onderstreepte tekst, hier zal nog naar gekeken worden. En ja die foto is die dure van Stockfoto en ja die is gewoon betaald :).

WebBizz
21/11/02, 22:51
help / hulp / helpdesk ?

Domenico
21/11/02, 23:01
Deimos, je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik bedoelde eigenlijk hetzelfde als wat superior-is zei dus wat meer witruimte voor ondersteuning of inderdaad een ander woord gebruiken.

Op dit moment lijkt het gewoon of dat ze allemaal een verschillende grootte hebben en dat is erg makkelijk op te lossen.

Het is ook maar gewoon een suggestie hoor maar wel een professionele suggestie. Ik moet toch weer even dat beletteringsverhaal erbij halen want probeer maar eens je naam op je auto te plakken en je zal zien dat je geneigd bent alles symetrisch met exact dezelfde afstanden op je auto te plakken terwijl dat juist niet zo hoort. Ik zie hier een beetje dezelfde situatie. :)

Naja, als jij het maar goed vindt toch?

WebBizz
21/11/02, 23:07
En Domenico kan het weten! Rode auto met klikhosting.nl in gele letters achterop als ik het me goed herinner...

Domenico
22/11/02, 01:14
Origineel geplaatst door WebBizz
En Domenico kan het weten! Rode auto met klikhosting.nl in gele letters achterop als ik het me goed herinner...

hahaha, dat is lachen zeg!!!
Ja, is er allang af maar er komt wel weer wat anders op verschillende auto's maar dit keer goed. ;)
Dit was puur een experiment wat ons verbazend genoeg verschillende klanten heeft opgeleverd.

Misschien kennen wij elkaar wel. Who knows...

WebBizz
22/11/02, 08:47
Heeft dat klanten opgeleverd? Denk dat ik ook eens langs een beletteringsbedrijf ga dan... ;-) Ik zag je auto een paar keer staan (inderdaad alweer een tijdje geleden) dus vandaar dat ik het weet.

Domenico
22/11/02, 11:08
Oh wacht eens even, dat was niet mijn auto...
Het was een test en ik moet zeggen een geslaagde. Het heeft ons meerdere klanten opgeleverd en je gelooft niet wat voor reacties je ervan krijgt. Eigenlijk alleen maar positieve moet ik zeggen.

Deimos, ga je nog wat veranderen aan je site?

Deimos
22/11/02, 12:02
Denk dat ik een ander woord ga proberen voor ondersteuning en die dikke tekst bij contact ga weghalen (behalve bij de verplichte velden). Verder ben ik eigenwijs en laat ik het dus zo als het is of jullie moeten nog meer suggesties hebben :)

superior-is
22/11/02, 13:03
Oh dat je eigenwijs bent, dat weten wel hoor. ;) Maar verder vind ik het een erg mooie en goeie site.

Domenico
22/11/02, 13:56
Origineel geplaatst door superior-is
verder vind ik het een erg mooie en goeie site.

Op dat menu na. ;)

WebBizz
22/11/02, 17:44
Ik denk dat ik ook maar eens naar een beletteringsbedrijf ga... ;) Zijn er hier meer mensen met reclame op de auto?