PDA

Bekijk Volledige Versie : Site komt niet goed van grond.. design probleem?



Richard
31/07/03, 01:20
Hoi,

Op dit moment bestaan we ruim 2 jaar, helaas loopt het nog steeds niet zoals gewild. Ongeveer 400 (nedstat) bezoekers) en 5.000 hits.

Wij vroegen ons af of we soms iets verkeerds doen qua design of gebruiks vriendelijk.

Het gaat om de website www.chatvalley.nl

We hopen dat jullie ons een goed advies kunnen geven.

Plons
31/07/03, 01:35
ik kom op de site en er gaat al een onwijs irritant bannertje door me venster, gelijk weer afgesloten dus

Richard
31/07/03, 01:41
okeej, das één :)

dies weg nu.. zo beter... :P

Plons
31/07/03, 02:02
ja beter :)
lettertype van logo is niet geschikt, leuk voor een hardrock band ofzo maar niet voor jouw site.

en bekijk je site eens onder een andere browser als opera ofzo
dan zie je dat er een aantal dingen niet werken/kloppen, links waar je overheen gaat die wit worden

Booster
31/07/03, 02:50
Origineel geplaatst door Richard
Op dit moment bestaan we ruim 2 jaar, helaas loopt het nog steeds niet zoals gewild. Ongeveer 400 (nedstat) bezoekers) en 5.000 hits.
Ja... per welke tijdseenheid? dag/week/uur? Ik neem aan dat je niet bedoeld dat je 400 nedstat bezoekers hebt gehad in 2 jaar.


Wij vroegen ons af of we soms iets verkeerds doen qua design of gebruiks vriendelijk.

Het gaat om de website www.chatvalley.nl
Ik kom op deze pagina en ja... "Wat moet ik hier". Het heet chatvalley, wat best een leuke naam is voor een chatsite, maar er staat nergens wat JOUW chatvalley nou zo super maakt tov die miljoen andere.

Wat ik persoonlijk zou doen: dat Fok.nl-like nieuws schrappen en daar een klein en overzichtelijk verhaaltje neerzetten dat mensen warm maakt voor jullie website.
Laat Fok dat nieuws lekker neerzetten, en pleur een Fok nieuwstracker scriptje op je website.

Een kopje met het weeroverzicht van de komende uren maakt de site misschien te serieus, waarbij een hoop jongeren wellicht denken: "ah, een chatsite voor serieuze ouwe lullen."

Wat ook goed helpt is ergens heel opvallen neerzetten hoeveel vrouwen er al niet in jullie database staan. (draws all the desperate people)
De gemiddelde leeftijd van die vrouwen kun je beter kunstmatig op de 16 houden ofzo, dat scoort vast beter.

Wees creatief.

Richard
31/07/03, 03:00
Thanks voor de tips!!!! Het aantal bezoekers is per dag trouwens ;)

Booster
31/07/03, 03:40
Ach per dag is dat niet echt om je voor te schamen ofzo. Er zijn al echt zoveel van die websites dat je daar zelfs best blij mee mag zijn denk ik. ;)

Succes in ieder geval.

Bacoba
31/07/03, 04:01
- Letters van Chatvalley niet zo mooi
- De website is nogal druk (veel letters)
- Je zou op het eerste gezicht niet echt zeggen dat het een chatsite is (behalve de naam dan)
- Voeg bijvoorbeeld een grote knop toe, met daarop NU CHATTEN! zoals bij www.chatplaza.nl

Voor de rest oogt het geheel ook niet zo vrolijk, maar das misschien mijn mening.

Succes ermee! :)

cridea
31/07/03, 13:20
Origineel geplaatst door Plons

en bekijk je site eens onder een andere browser als opera ofzo
dan zie je dat er een aantal dingen niet werken/kloppen, links waar je overheen gaat die wit worden

Ik las net dat inmiddels ruim 95% explorer gebruikt, dus dat zal voor z'n bezoekersaantallen weinig uitmaken ben ik bang.

Grumpy
31/07/03, 16:56
Dit is geen website die te maken heeft met webhosting.