PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocatie België - tot 1 september



wimg
31/07/03, 00:14
Speciale actie tot 1 september

Uiteraard blijven de prijzen gelden na 1 september indien je voor 1 september bestelt...

1U : 25EUR
2U : 45EUR
+1U : 20EUR

1-5 GByte : 2.5EUR/GByte
6-20 GByte : 2EUR/GByte
21-50 GByte : 1.5EUR/GByte
51-100 GByte : 1EUR/GByte
> 100GByte : Contacteer ons even

128kbit/sec : 40EUR
256kbit/sec : 70EUR
512kbit/sec : 130EUR
1-5Mbit/sec : 190EUR/Mbit
6-10Mbit/sec : 175EUR/Mbit
> 10Mbit/sec : Contacteer ons even

IP adressen gratis beschikbaar indien verantwoordbaar.
APC Masterswitch beschikbaar (15EUR/poort).
IP KVM beschikbaar (50EUR/poort).
Backup handling beschikbaar (dagelijks, wekelijks of maandelijks).

Allerlei hardware beschikbaar tegen inkoopprijzen, geleverd en geinstalleerd in het rack.


Meer info : zie profile.

Plons
31/07/03, 00:38
July 26 : BNIX connection will be up and running July 27

http://www.bnix.net/members.php kent je niet

wimg
31/07/03, 00:53
Origineel geplaatst door Plons
July 26 : BNIX connection will be up and running July 27

http://www.bnix.net/members.php kent je niet

2 problemen daarmee :
- De pagina moet nog aangepast worden, maar we vragen dat pas als we een 10-tal peerings operationeel hebben.
- Interxion doet er al een week over om 2 ethernet-kabels te trekken... vandaar de vertraging...

Plons
31/07/03, 01:03
Dan klopt jouw timing dus niet :)
Je moet geen datums op je website zetten als je het niet zeker weet, mensen die nu gaan zoeken zien je niet staan en dus wek je de indruk dat je dingen op je website zet die niet kloppen

wimg
31/07/03, 10:15
Bedankt voor de tip. Is bij deze aangepast.

Jefke
31/07/03, 14:07
Origineel geplaatst door wimg


- Interxion doet er al een week over om 2 ethernet-kabels te trekken... vandaar de vertraging...

Voor hun prijs mogen ze wel wat vlugger hun kabels leggen zou ik zo zeggen...

wimg
31/07/03, 14:11
Daar zal niemand het mee oneens zijn, vermoed ik :)

tom
31/07/03, 18:05
InterXion(BE) is een echte afknapper tov Redbus/Telecity²

Ahead-IT
31/07/03, 20:09
Ik heb in het datacentrum al een uitgebreide rondleiding gekregen, al mijn reacties zijn positief.

*edit* Nette prijzen voor in Belgie, gelukkig heb ik nog niets getekend :) ( de oude prijzen lagen namelijk een stuk hoger)

Nog enkele vragen :
De mbits, zijn deze op volume of 95% regel?
Wat is de prijs per Mbit/GB als je enkel betaald voor wat je verbruikt?
In GB > +150GB (dit is dan onmiddelijk de minimum afname)
In Mbit > +1Mbit (dit is dan onmiddelijk de minimum afname)

joske
31/07/03, 20:29
Zeer nette prijzen, voor die prijzen hoef je niet meer naar Amsterdam in de file te staan. Jammer dat dat Interxion altijd zo traag is, die communiceren volgens mij met de Tam Tam. Een kabeltje aanleggen hoeft niet zo lang te duren.

wimg
31/07/03, 23:12
Origineel geplaatst door PCDOC
Ik heb in het datacentrum al een uitgebreide rondleiding gekregen, al mijn reacties zijn positief.

*edit* Nette prijzen voor in Belgie, gelukkig heb ik nog niets getekend :) ( de oude prijzen lagen namelijk een stuk hoger)

Nog enkele vragen :
De mbits, zijn deze op volume of 95% regel?
Wat is de prijs per Mbit/GB als je enkel betaald voor wat je verbruikt?
In GB > +150GB (dit is dan onmiddelijk de minimum afname)
In Mbit > +1Mbit (dit is dan onmiddelijk de minimum afname)

Zogenaamde burstable-oplossingen zijn perfect mogelijk. Het systeem werkt als volgt :
- Stel dat u 1Mbit committed neemt. U betaalt voor 1Mbit bij het begin van uw facturatieperiode. Al je verbruik daarboven (volgens de 95% regel) wordt gefactureerd aan +20%.
- Stel dat u 10Mbit committed neemt : U betaalt dan de prijs van 10Mbit (veel lagere prijs)., Ook uw burstable bandbreedte zit op die lagere prijs.
- Voor GBytes geldt hetzelfde systeem.

wimg
31/07/03, 23:15
Origineel geplaatst door joske
Zeer nette prijzen, voor die prijzen hoef je niet meer naar Amsterdam in de file te staan. Jammer dat dat Interxion altijd zo traag is, die communiceren volgens mij met de Tam Tam. Een kabeltje aanleggen hoeft niet zo lang te duren.

Die 'nette prijzen' zijn niet bij Interxion. Dat kabeltje was enkel voor de BNIX-verbinding die we via Interxion hebben. We hebben sinds maandag een fiber-verbinding naar Interxion om die koppeling mogelijk te maken, maar bij Interxion doet men er dan nog eventjes over om die ook daadwerkelijk door te koppelen...

Onze colocatiedienst bevindt zich in Diegem, in de voormalige gebouwen van Ebone/KPNQwest. Ook onze kantoren bevinden zich in hetzelfde gebouw, wat voor ons een absolute noodzaak was om kwaliteit te kunnen waarborgen.

joske
31/07/03, 23:41
Hi, die "nette prijzen" gingen niet over de kabel prijzen van Interxion, maar de genoemde prijzen van Firstlink. Naar mijn gevoel zeer goed voor een de hoge kwaliteit van je netwerk.

Ahead-IT
01/08/03, 12:34
Origineel geplaatst door wimg


Zogenaamde burstable-oplossingen zijn perfect mogelijk. Het systeem werkt als volgt :
- Stel dat u 1Mbit committed neemt. U betaalt voor 1Mbit bij het begin van uw facturatieperiode. Al je verbruik daarboven (volgens de 95% regel) wordt gefactureerd aan +20%.
- Stel dat u 10Mbit committed neemt : U betaalt dan de prijs van 10Mbit (veel lagere prijs)., Ook uw burstable bandbreedte zit op die lagere prijs.
- Voor GBytes geldt hetzelfde systeem.
Klopt dit voorbeeldje?
- We kopen 200GB/maand in, tegen 1 EUR/GB = 200GB ; Totaal 200 EUR/maand
- We verbruiken echter 250GB die maand, dus de nacalculatie brengt een extra kost mee van : 50GB * 1 EUR * 1,2 ( = 120 % ) ; Totaal : 60 EUR die maand
- Totaalprijs, exclusief rackspace natuurlijk : 260 EUR ?

Bovenstaande GB prijzen zullen echter niet correct zijn, het is maar een voorbeeldje met ronde getallen.

wimg
01/08/03, 13:12
De berekening klopt 100%

Samuel
06/08/03, 14:25
Origineel geplaatst door wimg
De berekening klopt 100%

Enig idee vanaf wanneer je BNIX Connectie volledig beschikbaar gaat zijn , heb je trouwens al enig idee van de peerings ?

wimg
06/08/03, 14:27
De BNIX-connectie is live sinds vanochtend. De meeste peerings zullen in de volgende week toegevoegd worden. Er is een request uitgestuurd naar alle BNIX-members hiervoor.

Samuel
06/08/03, 14:28
Origineel geplaatst door wimg
De BNIX-connectie is live sinds vanochtend. De meeste peerings zullen in de volgende week toegevoegd worden. Er is een request uitgestuurd naar alle BNIX-members hiervoor.

Word telenet één van hem ?

wimg
06/08/03, 14:41
Daar wordt aan gewerkt.

Momenteel zijn er 7 peerings actief, op amper een uur tijd.