PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarde Hostics.com



FSCJasper
29/07/03, 15:57
Ik vroeg me af hoeveel waarde het domein Hostics.com heeft, voor diegene die een hostingbedrijf willen openen. Ik ben nu nog niet van plan om hem te verkopen, maar misschien in de toekomst wel, omdat ik een andere naam krijg. Hoeveel zou dit domein waard zijn?

InstantXs
29/07/03, 15:59
niet zo veeel ben ik bang...

ihost
29/07/03, 16:00
De registratiekosten tenzij je hem heel goed hebt voorzien van marketing en er een x aantal klanten aan het bedrijf hangen.

Dentist
29/07/03, 16:03
feit is dat er nog weinig leuke hostingdomeinnamen over zijn... maar ik zou hier eerlijk gezegd ook niet mijn eerste keus op laten vallen. Om je vraag te beantwoorden: niet veel

Santario
29/07/03, 16:20
Idd niet veel als het alleen om het domein gaat, als het ook om de klanten gaat wordt het 'misschien' een beetje leuk om naar te kijken...

Johan-nl
30/07/03, 20:31
Origineel geplaatst door FSCJasper
Ik vroeg me af hoeveel waarde het domein Hostics.com heeft, voor diegene die een hostingbedrijf willen openen. Ik ben nu nog niet van plan om hem te verkopen, maar misschien in de toekomst wel, omdat ik een andere naam krijg. Hoeveel zou dit domein waard zijn?

Als je een nieuwe naam krijgt moet je de oude domeinnaam
daar gewoon aan koppelen. bv voor klanten die terug komen om iets
te bestellen.

Maar denk ook aan je mail! die komt dan ook bij een ander.

FSCJasper
31/07/03, 22:26
Ja, ik ben er al uit. Ik houd me het domein gewoon, niets verkopen voor de komende jaren.