PDA

Bekijk Volledige Versie : Voledig uitleg hoe meneer Holger Grundlach tewerk gaat.



MainFrame
29/07/03, 04:43
Beste gedupeerde klanten van HG-Hosting..
Ik zal jullie allemaal wat meer informatie geven over meneer Holger Grundlach en hoe deze paljas zijn "bedrijfje" runt. Her is een lang verhaal maar wel de moeite waard. Ik zal in dit bericht geen scheldwoorden gebruiken omdat
1: het bericht dan zeker 10 pagina's groot zal worden.
2: Ik Holger Grundlach nog aansprakelijk wil stellen en dus geen tegenaanklacht van laster wil riskeren.

Ik was sinds september vorig jaar partner van Holger Grundlach en deed met hem een aantal projecten (inbel websites)
Wij draaiden een aantal illegale paytv hacking websites en gebruikte deze om promotie te maken voor onze inbel site. De illegale websites kregen in een korte tijd veel bezoekers vandaar dat we dat als promotie materiaal gebruikte.

In de volgende maanden hebben Holger Grundlach en ik aardig wat
verdient aan de inbel website. Gemiddeld 5000 euro per maand per persoon. Ook hielden wij daarnaast 35% over van alle webmasters die meededen aan ons partner programma. Deze 35% werd tussen ons verdeeld. Het resteren bedrag werd aan de webmasters uitbetaald (dacht ik). Holger Grundlach ging over de uitbetaling van het project en ik had geen toegang tot de statestieken van de webmasters alleen mijn eigen statestieken. Geloofde hem op zijn woord ( grote fout ).

In januari wou Holger Grundlach er iets bij doen dus heeft hij voor 6000 de website (http://www.webhost4u.com) en een aantal klanten van fast-is overgenomen.
Aangezien Holger Grundlach totaal geen opleiding of inlichtingen heeft gehad over het runnen van een hosting bedrijf merkte de klanten ( gedupeerde ) al snel dat er een hoop dingen veranderde wat niet het geval zou zijn volgens het mailtje van fast-is ( Dit mailtje is overgens door Holger Grundlach samengesteld en verzonden ).

Omdat de servers vaak down waren liepen de illegale paytv hacking wesites minder goed en daardoor ook de inbelsite..
Waardoor Holger Grundlach minder verdiende dan hij uitgaf.
Holger Grundlach heeft zich toen enige tijd bezig gehouden met het uploaden van zijn dialers op andere illegale paytv hacking websites.. Deze dialers gaf hij de namen van de normale bestanden die er stonden waardoor mensen dus in de maling genomen werden en inbelde op de dialer.. Hierdoor heeft Holger Grundlach zijn hoofd nog enige maanden boven water kunnen houden.

Toen de kosten van de server huur en data traffic te hoog werden kon Holger Grundlach niemand meer betaling.
Aangezien Holger Grundlach de betalingen van het project deed waaronder ook mijn uitbetaling heb ik ook de laatste 2 maanden van ons partnerschap geen geld ontvangen.
Op de laatste dag van onze partnerschap heb ik meneer Grundlach aangeboden om mij 1800 euro te betalen en het resterende bedrag ( +/- 6000 euro ) met 500 euro per maand af te lossen..
Waarop Holger Grundlach reageerde met het veranderen van alle ftp accounts van onze websites.. Dit als gevolg dat ik dus al mijn websites en domeinen kwijt was.

Ik heb daarna op een aantal manieren geprobeerd mijn domeinen terug te krijgen maar alles was tevergeefs..
Wel ben ik erin geslaagd de hoofd account van de inbel site in handen te krijgen.. Deze account wordt voledig geregeld door het duitse bedrijf Mainpean GmbH. Dit bedrijf betaalde Holger Grundlach maandelijks de voledig opbrengst van ons project. Nu ik deze account in handen heb zou deze dus aan mij uitbetaald moeten worden..
Maar aangezien Holger Grundlach het bedrijf Mainpean GmbH een brief heeft gestuurd waarin hij suggereerd een aanklacht tegen mij ingedient te hebben wil Mainpean GmbH niet uitbetaling tot Holger Grundlach en ik tot een overeenkomst zijn gekomen.
Deze overeenkomst zal er natuurlijk nooit komen want ik ga binnenkort een advocaat op de zaak zetten om alles wat van mij is terug te krijgen.
Plus de wetelijke renten hierover.

Het grote pluspunt aan het hebben van de account is wel dat ik precies kan zien hoeveel alle webmasters verdient hadden in de afgelopen maanden. Heb toen ook alle webmasters ingelicht over wat er precies is gebeurd.. Waarop ik een aantal mailtjes terug kreeg van mensen die ook geen geld hadden ontvangen van Holger Grundlach. Het totale bedrag wat Holger Grundlach de afgelopen maanden achterover heeft gedrukt was rond de 15.000 euro

De datum dat onze partnerschap op erg gemene manier werd verbroken door Holger Grundlach was rond 22 mei. sinds deze datum huur ik mijn eigen server bij colinks hosting. En ben ik opnieuw begonnen met andere websites..

Mijn voorstel aan alle gedupeerde klanten is aanklagen. Meneer Holger Grundlach heeft 5000 euro schuld op zijn visa card, staat 3000 euro rood en heeft hele lage inkomsten dus er valt wel weinig te halen bij hem maar nooit geschoten is altijd mis.
Zijn laatste geld heeft hij (mis)bruikt om 8 dagen naar griekenland te gaan en liet toen al zijn hosting klanten gewoon zitten omdat hij daar letterlijk schijt aan heeft.


Ook even wat meer info over de zogeheette sk-hosting
Sascha-Ivo Kläser ( de buurman van Holger )
Werd door Holger Grundlach verleid tot het uploaden van dialers tegen een 50% tarief..( Het uploaden van de dialers was natuurlijk een vuil zaakje maar leverde wel aardig wat op.. Maar koste ook zeker wel 5 a 6 uur per dag )
Toen Holger Grundlach besloot 8 dagen feest te gaan vieren in Griekenland van het geld wat hij achterover had gedrukt heeft meneer Sascha-Ivo Kläser geprobeerd hg-hosting over te nemen.. Aangezien Sascha-Ivo Kläser nog veel minder verstand heeft van hosting dan Holger Grundlach is dit niet gelukt en bleef het bij een paar vreemde mailtjes..

Ik zou jullie graag nog willen vragen mijn verhaal door te sturen naar alle mogelijke klanten die je kent van HG-Hosting zodat ook hun weten wat er precies aan de hand is.. Mocht je nog meer vragen over Holger Grundlach hebben dan kun je altijd kontakt opnemen met mij ( MainFrame@planet.nl ) je zal na het lezen van mijn verhaal wel begrijpen waarom ik meneer Holger Grundlach/HG-Hosting graag zie verdwijnen van het internet.
Hieronder nog even alle gegevens van Holger Grundlach voor het geval je van plan bent hem aansprakelijk te stellen voor de geleden schade.. En mijn advies is dat ook te doen omdat je voledig in je recht staat.

Hg-Hosting

H.Gundlach
Baustraat 2
46446 Emmerich
Duitsland
Tel: 02822-976113
Fax: 02822-961742

Bank NL: ABN-AMRO 50.72.40.448
Bank DE: StadtSparkasse-Emmerich-Rees
Kontoinhaber: Holger Gundlach
Kontonummer: 788224
Bankleitzahl:3585000

fast-is hosting is niet schuldig aan het offline liggen van de servers omdat fast-is hun klanten heeft verkocht.. Meneer Holger Grundlach heeft fast-is beloofd op dezelfde voet door te gaan als fast-is dat deed.. Maar aangezien dit nooit op papier is gezet kan fast-is hier niets meer aan veranderen.. Een goed idee is dus om of terug te gaan naar fast-is op voorwaarde dat ze je niet meer doorverkopen aan anderen of kontakt opnemen met colinks ( Huur nu zelf mijn servers daar en krijg snel antwoord op al mijn vragen en de eigenaren zijn er zeer vriendelijk )

Hopelijk heb ik jullie allen met dit verhaal goed ingelicht over de werkwijze van meneer Holger Grundlach en Sascha-Ivo Kläser
Je site laten hosten door 1 van deze 2 is een van de stomste dingen die je kunt doen.. Zoals deze heren met hun zakenpartners omgaan kan ik me nieteens voorstellen hoe ze hun klanten behandelen.

Met vriendelijke groeten:
Danny

WebBizz
29/07/03, 08:48
Colinks heeft hier op het forum wel bewezen net zo erg en onprofessioneel te zijn als HG Hosting. Slechte tip dus.

almar
29/07/03, 13:18
> Ik zal in dit bericht geen scheldwoorden gebruiken omdat
1: het bericht dan zeker 10 pagina's groot zal worden.
2: Ik Holger Grundlach nog aansprakelijk wil stellen en dus geen tegenaanklacht van laster wil riskeren.

<

Het gebruiken van scheldwoorden is een gebrek aan argumenten.

Santario
29/07/03, 13:53
MainFrame, hoezo zielig? Als je een zakelijke kwestie met iemand hebt zoek je dat onderling uit maar dit is wel erg laag. Oke, ik sta ook niet positief tegen HG-Hosting maar dit kan je niet maken.

Clearhosting
29/07/03, 16:25
Ik sta ook niet positief tegenover het zo mededelen van de zaken.

M-BahZ
29/07/03, 17:50
Het verband tussen het samenwerkingsverband van Holger Grundlach en Danny van P. en hg-hosting ontgaat mij een beetje.
Ook al komt Danny in dit geval met wat argumenten over financiering en dergelijke.

Deze informatie over dat samenwerkingsverband houd volgens mij ook geen verband met webhosting, maar meer met het runnen van een webhosting bedrijf en/of het runnen van een commerciele website.
Dit laatste weet ik niet zeker omdat de strekking van het verhaal mij een beetje ontging... ging het nu over die commerciele websites of over het runnen van een webhosting bedrijf ?
Danny gaat op beide punten in, maar mijn inziens niet inhoudelijk omdat hij zich niet beperkt tot 1 onderwerp, en niet in staat blijkt om inhoudelijk op 2 onderwerpen in te gaan in 1 posting. ;)

Overigens wens ik Danny succes met het verhalen van inkomsten die indirekt voortvloeien uit illegale activiteiten. ;)

MainFrame
29/07/03, 20:02
Dit bericht was enkel bedoeld om uit te leggen hoe meneer Holger Grundlach zijn zaakjes regelt.. Het is aan jullie om te beslissen of je je website in handen wilt geven aan iemand die er zo mee omgaat.

M-BahZ
30/07/03, 17:40
Dan is het nog in het verkeerde forum onderdeel, want het houd niet direkt verband met de webhosting die aangeboden wordt door Holger Grundlach.
Daarvoor dien je denk ik ook met (meer) argumenten te komen, die direkt verband houden met zijn webhosting, zoals hij die aanbied.

Ik heb overigens enkele van jouw websites eens bezocht, en vraag mij sterk af waarom men jouw verhaal voor waarheid aan zou moeten nemen, gezien de volgende opgedane indrukken:
* De content op jouw websites getuigt van een extreem laag IQ.;
* Het merendeel van de content op jouw websites is illegaal, of zet aan tot strafbare handelingen door derden.;
* Je plaatst onder jouw posting op dit forum een link naar een website die illegale content bevat en linkt naar websites met illegale content.

Ik wil overigens aanmerken dat dit niet als flame bedoeld.
Ik wil enkels middels deze weg een ieder informeren over de persoon Danny van P., en een ieder is vrij om zelf te bepalen of hij/zij zaken wil doen met deze persoon.


Ben eigenlijk wel benieuwd hoe goed "hackersnake" op de hoogte is van de begrippen hacken, cracken en phreaken. ;)

cridea
30/07/03, 22:09
Origineel geplaatst door M-BahZ

Overigens wens ik Danny succes met het verhalen van inkomsten die indirekt voortvloeien uit illegale activiteiten. ;)

Dat zat ik me tijdens het lezen ook al snel af te vragen.

Ik zal wel te braaf zijn, want heb geen idee wat illegale paytv hacking websites mogen zijn waarbij je geld verdient met het uploaden van dialers wat 5 tot 6 uur per dag kost. Klinkt me bijzonder mysterieus in de oren allemaal.

InstantXs
30/07/03, 22:18
dialers?? dat zijn toch die programmatjes die je op een duur 0900 laten inbellen zonder dat de gebruiker het weet?
Zal wel zoveel tijd kosten omdat ze steeds van de servers worden gegooit..
klinkt een beetje als een soort oplichting..

M-BahZ
31/07/03, 23:16
Tja, buitendat plaatste hij de dialers op sites met illegale content.

Maar dialers zijn op zich wel een leuke handel, in duitsland hebben ze immers die bekrompen limieten niet van 0,70 p/minuut ;)
Daar kan je in een paar seconden tientallen euro's incasseren ;)

rq
01/08/03, 00:57
ik heb me kostelijk vermaakt bij het lezen van deze post, werkelijk.. je wilt geld verhalen wat je nog tegoed bent van iemand verdiend door een ILLEGALE activiteit .........

Holger
01/08/03, 20:18
Hij was zakelijke partner van mij?
Daar weet ik niks van hij kan niet eens mijn naam schrijfen de gegevens kopieeren en pasten vindt ik wel een moilijke aktie.

Het eenigste wat ik weet is dat Mainframe (Danny van P.)
Mijn email adress gekraakt had en zo een paar accounts bij een bedrijf heeft overgenomen.
Waar trouwens al een procedure tegen loopt.
Hij weet helemaal niks van mijn financieele situatie of hoe ik handel.

MainFrame
02/08/03, 20:00
Lol @ Holger..

Jou procedure zal het niet lang houden
punt 1: Geld voor een advocaat hebt je niet
punt 2: je hebt geen poot om op te staan
punt 3: Je hebt een schuld bij mij waar ik bewijzen van heb.

p.s. Ik heb dit bericht enkel geplaatst om ervoor te zorgen dat jou HG-Hosting bedrijf zo spoedig mogelijk verdwijnt van het internet..
De redenen hiervoor zijn:

1: Mensen die zo met hun klanten omgaan horen niet een hosting bedrijfje te runnen..
2: Jou actie om mijn sites over te nemen was zo laag dat ik nieteens lager kan dan jou..

voor mensen die een site hebben bij HG-Hosting..
pas op! zodra de site goed loopt loop je de kans dat meneer Holger Grundlach het zooitje overneemt en dat je alles kwijt bent..

Groeten Danny

M-BahZ
02/08/03, 22:39
Tis goed dat je in je post zet wat de achterliggende gedachte van je post is.
Pleit echt voor jouw betrouwbaarheid en zo.

[flame mode]
Ga je toch een partij kapot schamen met die waardeloze dialer sitejes van je met die waardeloze content die in de verste verte niet refereert aan hacken/phreaken/cracken, zoals jij het voordoet komen.
[/flame mode]

Deze flame vertegenwoordigd enkel mijn mening.
Excuus tegenover een ieder voor deze flame, maar ik irriteerde mij aan MainFrame zijn websites, zijn omhooggeschop van loze posts, en aan MainFrame als persoon.

Holger
03/08/03, 03:58
Ik zou graag willen dat deze post verdwijnt reden:
1. Dit heeft niks met hosting te maken.
2. Ik heb niks met dat soort personen te maken.
3. Het eenigste doel van deze post is Hg-Hosting zwart maken en dat niet eens met feiten die waar zijn.
4. Ik heb geen zin mij met een script kiddy bezig te houden.
5. Deze kwestie wordt niet in forums uitgevochten maar voor de rechter.