PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoek resellerpakket



Anoniem
28/07/03, 14:04
Ha beste forummers.
Ik heb nu nog helaas een % reselleraccount en wil spoedig overstappen op een echt reselleraccount. Ik wil langzaam opbouwen. Naarmate er meer klanten komen, dus makkelijk kunnen upgraden. Ik zoek zeker geen groot resellerpakket. Wie kan me iets leuks aanbieden?

Beyonder
28/07/03, 14:07
In verband met leveringen van diverse nieuwe servers met Cpanel, kunnen wij op korte termijn een grote hoeveelheid reseller accounts leveren tegen een scherpe prijs.

Inschrijving mogelijk tot 15 augustus 2003, uitlevering op 16 augustus 2003.

Cpanel/WHM reseller account
Hosting in Redbus Interhouse, Amsterdam
3 GB ruimte
50 gigabyte dataverkeer
2 IP adressen
Eigen nameserver mogelijkheden.

Setup Euro 20,- eenmalig
Per maand Euro 15,-

Opties bij setup
Extra 1 GB ruimte Euro 2,- per maand
Extra 5 GB dataverkeer Euro 2,- per maand


Prijzen ex BTW, aanbod uitsluitend geldig voor nieuwe clienten.

Anoniem
28/07/03, 14:09
Ik heb niet zoveel nodig. Ik zat voor te beginnen meer te denken aan 1 Gig schijfruimte en 10 Gig dataverkeer. Server liefst in nederland.

Beyonder
28/07/03, 14:11
Server staat in Nederland. Dit is een zeer speciale aanbieding en het biedt veel voor weinig.

Anoniem
28/07/03, 14:15
Ik wil niet veel gaan betalen ookal zit er veel in het pakket. Ik heb er toch niet veel aan als ik 90% nog heb liggen,en daar dus €10,- extra p/m voor betaal. Heb je misschien msn? Kunnen we wat onderhandelen.

Beyonder
28/07/03, 14:19
Misschien klinkt dit erg vreemd, maar het pakket is zoals hij nu neergezet wordt.

We hebben datgene wat je vraagt wel, maar als ik dat los samenstel kom ik op ongeveer hetzelfde bedrag uit.

Dit is gewoon een speciale aanbieding, onze normale accounts zijn duurder.

Anoniem
28/07/03, 14:20
Ik zal erover nadenken..iemand anders nog een goed bod?

Anoniem
28/07/03, 14:41
Het gaat dus over een 1 gig schijfruimte en 10 gig dataverkeer, of 0.5 gig schijf en 5 gig data..heeft niemand dan dit nog aan te bieden?

justonefee
28/07/03, 15:32
Mij lijkt het aanbod dat je hier gekregen hebt een buitenkans, dus als de kwaliteit ok zit, zeker op in gaan, want dat ga je in NL niet snel meer tegenkomen...

Anoniem
28/07/03, 15:46
Dat is zo, maar ik heb zoveel niet nodig, en dus is het ook nog teveel geld voor te betalen. Het pakket is reuze goedkoop, maar heb zoveel niet nodig. Mijn site is pas 4 dagen operationeel:S

Beyonder
28/07/03, 16:12
Ik zou het onverstandig vinden van een provider om een reseller account voor minder dan 15 euro aan te bieden. Er komt toch nogal wat bij kijken om een dergelijke service goed te kunnen bieden.

Ik begrijp wel dat je voor een dubbeltje eerste rang wilt zitten maar als men een reseller account moet gaan aanbieden voor minder dan 15 euro dan is het de moeite van factureren niet eens meer.

Just my 0,02 cents

Anoniem
28/07/03, 16:25
Nou..ik ken er een paar die het onder de €10,- doen. Dan wel een minimaal pakket( 500 schijf, 5 gig data) maar het gebeurt wel. Ik denk dat ik dan toch bij ene van hun neem.

EDIT : Foutje:)

wdv
28/07/03, 16:56
Lol. is 0.5 GB dataverkeer niet een klein beetje heel weinig voor 500mb schijfruimte? :)

Dillard
28/07/03, 22:22
Origineel geplaatst door FSCJasper
Nou..ik ken er een paar die het onder de €10,- doen. Dan wel een minimaal pakket( 500 schijf, 5 gig data) maar het gebeurt wel. Ik denk dat ik dan toch bij ene van hun neem.

EDIT : Foutje:)

Die opmerkingen heb ik vaker gehoord, maar gelukkig komen ze dan na verloop van tijd altijd er weer op terug...

Zoals hierboven al gesteld, elke provider die reseller-pakketten onder de € 15,00 is niet lekker bezig. Niet de moeite van het factureren waard. Wat denk je als je elke maand een half uurtje aan de telefoon hangt met een paar vraagjes? Pfoei, weg winst ...

Beyonder doet een scherpe aanbieding, dus ik zou daar naar kijken als ik jou was. Bij mij beginnen de reseller-pakketten vanaf € 29,50 en over belangstelling heb ik (gelukkig) niet te klagen :)