PDA

Bekijk Volledige Versie : Gratis goede webhost gezocht



DoubleU7
26/07/03, 21:08
Ik zoek een goede webhost die voldoet aan de volgende voorwaarden:

- minimaal 30 mb (25 eventueel ook goed)
- ftp-upload
- geen reclame
- accepteert sites in Nederlands
- direct aan de slag kunnen
- gratis

Alvast bedankt!

P.s.
Is er iemand die ervaring heeft met alliance4.us en host.sk. Ik heb me bij beide aangemeld, maar ik kan nog steeds niet aan de slag.

vectoris
26/07/03, 21:15
misschien de webspees van je provider?

DoubleU7
26/07/03, 21:27
Die heeft juist teveel reclame!!!!

Wessel

®on
26/07/03, 22:44
Origineel geplaatst door DoubleU7
- geen reclame
- gratis

Hoe denk je dat zo'n service betaald moet gaan worden? Kom op zeg, betaal een paar centen voor hosting en je hebt alles wat je wil!

rootservices
26/07/03, 22:50
Origineel geplaatst door DoubleU7

- direct aan de slag kunnen
- gratis



Hallo DoubleU7,

ik zoek nog een fulltime nieuwe medewerker. Misschien kan ik je een baan aanbieden!

Voorwaarden:

- minimum 38 uur per week (mag ook meer)
- direct aan de slag kunnen
- werkt gratis

Interesse? -> stuur me je cv :P

groeten,

®on
26/07/03, 22:58
lol :D

bin_jackson
27/07/03, 00:04
Aan gratis diensten en services moet je geen eisen gaan stellen, zo kom je nergens. Als je toch graag die dingen wilt hebben, dan zou ik toch maar betaalde hosting gaan nemen.
Post gewoon effe een vraag met daarin je wensen. Ik weet zeker dat je hier op dit forum wel een mooie aanbieding zal krijgen ;)


Origineel geplaatst door DoubleU7
Ik zoek een goede webhost die voldoet aan de volgende voorwaarden:

- minimaal 30 mb (25 eventueel ook goed)
- ftp-upload
- geen reclame
- accepteert sites in Nederlands
- direct aan de slag kunnen
- gratis

Alvast bedankt!

P.s.
Is er iemand die ervaring heeft met alliance4.us en host.sk. Ik heb me bij beide aangemeld, maar ik kan nog steeds niet aan de slag.

Johan-nl
27/07/03, 01:39
Origineel geplaatst door rootservices


Hallo DoubleU7,

ik zoek nog een fulltime nieuwe medewerker. Misschien kan ik je een baan aanbieden!

Voorwaarden:

- minimum 38 uur per week (mag ook meer)
- direct aan de slag kunnen
- werkt gratis

Interesse? -> stuur me je cv :P

groeten,

En als het even kan nog partime bij mij!
Als host raad ik je Freehosting aan. Dit is, uuuh was echt een top hoster :X

DoubleU7
27/07/03, 14:03
Het geval wil dat ik een host heb gehad die aan mijn voorwaarden voldeed. Het probleem is echter, dat er vaak problemen zijn met uploaden, omdat ze al vol zaten.

Ik ben dus geen idioot!!!!

clesoft
27/07/03, 14:29
Dat je geen idioot bent snappen wij wel, anders vroeg je niet om gratis host met daaraan verbonden voorwaarden. Eén ding heb je helaas over het hoofd gezien: Wij zijn ook geen idioten. Voor niets gaat de zon op, en gratis hosting kost voor de hoster altijd geld.

rootservices
27/07/03, 16:05
Origineel geplaatst door DoubleU7
Het geval wil dat ik een host heb gehad die aan mijn voorwaarden voldeed. Het probleem is echter, dat er vaak problemen zijn met uploaden, omdat ze al vol zaten.

Ik ben dus geen idioot!!!!

Je zegt zelf dat er problemen zijn. Dat heb je dus met die gratis diensten. Als je een goede service wil en garanties en SLA, dan zal je ervoor moeten betalen.

rq
27/07/03, 17:06
Het mag natuurlijk weer niks kosten hè....

Pff komop zeg, voor enkele euro's PER JAAR heb je al een redelijk hosting plekje..krent..

Clearhosting
28/07/03, 03:08
Ach kom op zeg:

probeer gewoon tripod.nl/lycos.nl, host.sk, fortunecity.nl

Wezz6400
28/07/03, 12:56
Bagger, bagger en bagger Clearhosting. Bij gratis hosting krijg je wat je betaald: helemaal niets. Als je toch niet wilt betalen neem dan eens een kijkje op www.freewebspace.net, en vergeet de freehosting FAQ op hun forum niet, dan vind je misschien nog een host die een enigsinds acceptabele snelheid bied.

Flipppo
28/07/03, 16:21
Probeer anders eens www.portland.co.uk
Goede service GRATIS

Wezz6400
28/07/03, 17:56
Sorry hoor maar dat is een van de meest beruchte gratis hosts die er is, en dat is niet voor niets. Zeker omdat 100 MB dataverkeer wel erg weinig is.

HBCS
28/07/03, 18:07
ik kan het wel aanbieden
maar de loginnaam of domeinnaam kosten 50 euro per jaar ex btw