PDA

Bekijk Volledige Versie : nova communication sitecheck



malagutie
26/07/03, 19:15
-knip-

FSCJasper
26/07/03, 19:34
Ziet er aardig uit, maar ik vind hem wat te wit, en het groen is te vel. Voor de rest is ie oke

Booster
26/07/03, 20:01
Mijn eerste indruk van deze website is 'lekker fris', voornamelijk door de fel groene kleur uiteraard.

Onduidelijk is wat nou precies het logo is van nova, aangezien de dingen die als logo in aanmerking komen in de website 'geblend' zijn.

Weer iemand met 2 menu's op 1 pagina. Dit werkt, in vrijwel alle gevallen, onduidelijk en verwarrend. Dingen als contact en vacatures zitten helemaal niet in de primare navigatielaag, de gemiddelde klant zal het echt aan zijn reet oxideren dat er vacatures zijn. En iemand die echt op zoek is naar een baan zou gewoon even op de site moeten zoeken.

Nadenken over de hele navigatiestructuur is dus wel vereist.

Grafisch gezien is het menu wel aardig, maar houd er rekening mee dat iemand zonder java dit gewoon op geen enkele manier kan gebruiken.

Gebruik van CSS zou de HTML van de website een heel stuk kunnen opknappen.

De plaatjes van de GSM's rechtsboven vind ik een beetje jammer; de 'interlaced' look staat helemaal niet bij de rest.

verder zou ik wat meer plaatjes gebruiken, en kortere teksten (op de FP althans)

Verder voor nu geen opmerkingen.

RobbertC
26/07/03, 20:07
Ik zie nergens hosting plus dat dit je eerste post is en dan is dit niet de bedoeling.