PDA

Bekijk Volledige Versie : CPanel/WHM ResellerAccounts aanbiedingen.



McRox
26/07/03, 14:08
Wij willen alle WHT leden bedanken voor de grote interesse in onze voorgaande aanbiedingen.
Vanwege de grote vraag naar grotere reseller accounts dan de accounts van onze voorgaande aanbieding, hebben wij besloten een nieuwe aanbieding te plaatsen.

Deze aanbiedingen gelden voor bestaande en nieuwe klanten en zijn direct leverbaar! :)

Servers/Netwerk informatie:
- Dual AMD Athlon MP 2200+ met 2048 MB DDR & 2 Hardeschijven & CPanel/WHM
- Locatie : WeDare BV te Rotterdam

Standaard bij PlexHost:
- 30 dagen niet goed geld terug
- Goede en snelle Support
- Geen contracten. Tevreden klanten zullen blijven :)
- 10% korting op een vooruitbetaling van een jaar. Voor ongebruikte maanden geldt ONBEPERKT dagen niet goed geld terug garantie!
- Snelle activatie van accounts.
- Geen setupkosten, ook niet voor upgrades.

Standaard Reseller Account features:
- Eigen nameservers. (ns1. jouwdomein.nl & ns2.jouwdomein.nl)
- Onbeperkt aantal domeinen te hosten binnen je ruimte en dataverkeer.
- Onbeperkt aantal subdomeinen, pop3, mysql etc.
- CPanel & WHM 7.2
- Dagelijkse backups

Pakket A
2,000 MB ruimte
25,000 MB dataverkeer
CPanel & WHM 7.2
onbeperkt domeinen subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

€16,80 per maand

Pakket B
4,000 MB ruimte
50,000 MB dataverkeer
CPanel & WHM 7.2
onbeperkt domeinen subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

€31,51 per maand

Pakket C
6,000 MB ruimte
100,000 MB dataverkeer
CPanel & WHM 7.2
onbeperkt domeinen subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

€48,32 per maand

Domeinregistratie Reseller

Dit pakket kost E100 (tegoed) en E10 inschrijfkosten, waarmee je het volgende krijgt:
- .NL domeinregistratie voor slechts E7,50 per jaar (particulier) zonder inschrijfkosten. Voor domeinregistratie voor bedrijven kost dit E10 per jaar. Het registreren gaat snel en makkelijk! Geen wachttijden voor ontvangen betalingen, omdat alles van je tegoed afgaat :)
Het tegoed is 6 maanden geldig. Voor resellers die ongeveer 2 domeinen per maand registreren is dit pakket geschikt.

Particulieren domeinnamen zijn standaard domeinen! dus (ww.)jouwdomein.nl[/url] (niet jouwdomein.123.nl!)

[b] Bestaande klanten hoeven geen inschrijfkosten van E10 te betalen!

Alle prijzen zijn excl. BTW.

[b]Vragen? Voor contactgegevens, zie onze signature.

Commentaar van bestaande klanten is altijd welkom! :)

kixmedia
26/07/03, 15:34
Hele mooie aanbieding, m'n mail is onderweg :)

Voor mensen die twijfelen over de service van plexhost, ik zit er nu iets meer dan een week, en ik kan niets minder zeggen dan perfecte service, en over de snelheid valt ook niets te klagen :)

hvr1985
27/07/03, 17:26
Hallo,

Is het misschien mogelijk dat ik een testaccount krijg?

McRox
27/07/03, 17:42
Peter, bedankt voor je commentaar wat erg gewaardeerd wordt ;)


Origineel geplaatst door hvr1985
Hallo,

Is het misschien mogelijk dat ik een testaccount krijg?

Dit is mogelijk. U kunt een email/ticket verzenden met uw naam en domein.

Santario
28/07/03, 06:01
De service is idd zeer goed bij PlexHost, gaan vandaag weer even contact opnemen i.v.m. uitbreiding :)

McRox
29/07/03, 15:29
Origineel geplaatst door Santario
De service is idd zeer goed bij PlexHost, gaan vandaag weer even contact opnemen i.v.m. uitbreiding :)
Bedankt Santario :)


Voor de ping/trace fanaten onder ons ;)

IP NL Server te WeDare: 217.148.161.219
IP US Server te Neucom: 66.230.232.238

Wachtwoord
29/07/03, 16:48
Een hele hoop vragen van mijn kant, ik heb totaal geen ervaring met reselling namelijk maar het lijkt me bijzonder leuk om in te stappen (heb al "wat" ervaring in de iT).

-Ik ben niet langer tevreden met jullie service/ik ben groot aan het worden, wat gebeurt er dan met de klanten die ik zelf heb binnengesleept? (als ik dus bij jullie wegverhuis)
-Ik kan eigen NS gaan draaien, mag ik ook een ip hebben voor m'n eigen site?
-Als klanten perse een ip willen hebben (met een goede reden) mag ik die dan uitgeven?
-Ik heb veel meer traffic dan verwacht en dreig zwaar over m'n schijflimiet heen te gaan, wat is de oplossing?
-Begrijp ik dat jullie servers in US en EURO hebben? Als dat zo is kan ik dan US klanten onderbrengen in US en EURO in EURO?
-Ik zie dat ik ook .NL kan resellen, hoe zit dat met andere extensies en wat kost dat dan?
-Zijn er nog verborgen kosten die er voor kunnen gaan zorgen dat ik en dus ook uiteindelijk mijn klanten zich een hoedje gaan schrikken?
-Hebben jullie ook oplossingen beschikbaar voor buitenlandse betalingen bijvoorbeeld met credit card?
-Ik heb m'n . NET domain geregistreerd bij US bedrijf X maar nu moet ik dus over naar jullie omdat ik met mijn domein ns wil gaan draaien, hoe gaat dit allemaal in z'n werk? Hoef ik enkel NS te veranderen bij de registrar?

Ik hoor graag de antwoorden en ik twijfel er niet aan dat er meerdere mensen zijn die iets aan deze vragen/antwoorden hebben.

Bedankt voor de moeite alvast.

McRox
29/07/03, 18:19
-"Stel" Ik ben niet langer tevreden met jullie service/ik ben groot aan het worden, wat gebeurt er dan met de klanten die ik zelf heb binnengesleept? (als ik dus bij jullie wegverhuis)

Als je gaat verhuizen naar een andere CPanel host, helpen we natuurlijk. Als het een andere control panel is gaat het echter wel lastig worden..

-Ik kan eigen NS gaan draaien, mag ik ook een ip hebben voor m'n eigen site?

Ja.

-Als klanten perse een ip willen hebben (met een goede reden) mag ik die dan uitgeven?

IPs zijn op aanvraag verkrijgbaar.

-Ik heb veel meer traffic dan verwacht en dreig zwaar over m'n schijflimiet heen te gaan, wat is de oplossing?

Account upgraden of 2 euro per GB verkeer, 2 euro per 250MB ruimte extra

-Begrijp ik dat jullie servers in US en EURO hebben? Als dat zo is kan ik dan US klanten onderbrengen in US en EURO in EURO?

Dat is mogelijk, er gelden echter lagere prijzen voor US accounts vergeleken met NL accounts.

-Ik zie dat ik ook .NL kan resellen, hoe zit dat met andere extensies en wat kost dat dan?

Wij kunnen enom accounts meegeven, waarmee je voor $8.25 .com/net etc. registreert

-Zijn er nog verborgen kosten die er voor kunnen gaan zorgen dat ik en dus ook uiteindelijk mijn klanten zich een hoedje gaan schrikken?

Nee. De enige kosten zij maandelijkse kosten en eventueel kosten voor extr ruimte en dataverkeer.

-Hebben jullie ook oplossingen beschikbaar voor buitenlandse betalingen bijvoorbeeld met credit card?

Ja, visa, mastercard, american express etc.
Ook paypal betalingen worden geacepteerd.

-Ik heb m'n . NET domain geregistreerd bij US bedrijf X maar nu moet ik dus over naar jullie omdat ik met mijn domein ns wil gaan draaien, hoe gaat dit allemaal in z'n werk? Hoef ik enkel NS te veranderen bij de registrar?

De nameserver ips bij je registrar veranderen is voldoende, de rest doen wij :)

-Bedankt voor de moeite alvast.

Geen dank.

Wachtwoord
29/07/03, 19:27
-Ik kan het me bijna niet voorstellen hoor maar "stel" ;) ik ben niet langer tevreden met jullie service/ik ben groot aan het worden, wat gebeurt er dan met de klanten die ik zelf heb binnengesleept? Die klanten kan ik boeteloos meenemen?





-Hebben jullie ook oplossingen beschikbaar voor buitenlandse betalingen bijvoorbeeld met credit card?


*Ja, visa, mastercard, american express etc.
Ook paypal betalingen worden geacepteerd.
-Hoe gaat dit dan in z'n werk?


Bedankt.

McRox
29/07/03, 23:11
Origineel geplaatst door Wachtwoord
-Ik kan het me bijna niet voorstellen hoor maar "stel" ;) ik ben niet langer tevreden met jullie service/ik ben groot aan het worden, wat gebeurt er dan met de klanten die ik zelf heb binnengesleept? Die klanten kan ik boeteloos meenemen?

Stel dat hetgene toch gebeurt, waar jij over praat :D (ik hoop dat je het niet erg vond dat ik "stel" voor je vraag had gezet?)

Wat je met je klanten wilt doen mag je zelf weten :D Wanneer jij enige hulp nodig hebt, staan wij altijd klaar. Dus als je na 3 maanden besluit te verhuizen zullen wij helpen met het verhuizen en al het andere wat erbij hoort.



Origineel geplaatst door Wachtwoord
-Hebben jullie ook oplossingen beschikbaar voor buitenlandse betalingen bijvoorbeeld met credit card?

*Ja, visa, mastercard, american express etc.
Ook paypal betalingen worden geacepteerd.
-Hoe gaat dit dan in z'n werk?
Bedankt.

Creditcard betalingen gaan via onze website. Voor paypal moet je contact opnemen met de sales afdeling :)

Deze aanbiedingen gelden overigens alleen voor betalingen via de bank :)

mainswitch
30/07/03, 21:34
Plexhost je server ligt plat

mainswitch
30/07/03, 22:46
en nog steeds

McRox
30/07/03, 23:13
Nee. De server ligt niet plat.

Het bleek dat een vietnamese hacker onze account bij een .com registrar heeft gehackt en de nameservers veranderd heeft. We hebben contact opgenomen met de registar en we hebben weer toegang tot de control panel. Helaas betekent het wel dat er zo'n 36 uur nodig is voor de dns propagatie :(

Klanten hoeven zich geen zorgen te maken aangezien de server en alle nameservers normaal werken.

Darkie
11/08/03, 21:49
Hey ik heb naar je gemaild maar ik krijg iets vaags terug van ticket systeem hoe lang duur het voordat ik wordt aangesloten ik ben wel bereid om te betalen. Kun je me een mail sturen waar ik rekening en andere informatie naartoe kan sturen.

Ik heb je immedels al toegevoegd op msn laat aub snel iets van je horen.

McRox
12/08/03, 01:38
Origineel geplaatst door Darkie
Hey ik heb naar je gemaild maar ik krijg iets vaags terug van ticket systeem hoe lang duur het voordat ik wordt aangesloten ik ben wel bereid om te betalen. Kun je me een mail sturen waar ik rekening en andere informatie naartoe kan sturen.

Ik heb je immedels al toegevoegd op msn laat aub snel iets van je horen.

Sorry, inderdaad raar dat je iets vaags terugkrijgt. Is het een error of een bericht dat je een nieuwe ticket hebt verzonden en dat het toegevoegd is?

Ik heb net gekeken en kon geen ticket van jou vinden wat met deze aanbieding te maken had..

Net ingelogd op msn, 4 personen zijn toegevoegd, dus jouw email zal er wel bij hebben gezeten ;)

McRox
12/08/03, 01:41
Origineel geplaatst door PlexTeam

Ik heb net gekeken en kon geen ticket van jou vinden wat met deze aanbieding te maken had..

Sorry, ik heb je ticket gevonden. Ik heb dus niet op pagina 2 gekeken..

Ik zal gelijk een reply sturen.

Bedankt!

Mod break: thread gesloten, aanbieding voorbij.