PDA

Bekijk Volledige Versie : Colinks



Beyonder
25/07/03, 18:27
Het bedrijf Colinks.nl/linkup.nl is al ruim een halve dag offline.

Gezien ik financiele belangen heb opdat deze provider niet opeens failliet zou zijn of in het niets verdwijnt vraag ik me af of iemand iets weet.

Andrew
25/07/03, 18:37
Mail reinier :D

Beyonder
25/07/03, 19:46
Colinks is offline, dus Reinier mailen (op zijn @colinks.nl adres) heeft weinig zin. Verder denk ik dat Reinier er niets meer mee te maken heeft, het gaat mij meer om Bap :)

NLISP
25/07/03, 20:01
Misschien kan je de whois info van colinks.nl nagaan en dan bellen ?

Plons
25/07/03, 20:48
UItreksel bij KVK aanvragen en hem thuis bellen :)

M-BahZ
25/07/03, 23:33
Je kan ook naar de KvK toebellen.
Krijg je zondermeer contactgegevens die bij de KvK bekend zijn.
Uittreksel is meer iets voor wanneer je het een en ander zwart op wit moet hebben. ;)

InstantXs
25/07/03, 23:39
denk neit dat de kvk nu nog open is.. uittreksel via internet werkt dus prima :)

Beyonder
25/07/03, 23:55
Ik heb de contactgegevens wel hoor, zoals ik al aangaf heb ik enige belangen bij het (tijdelijk) voortbestaan van de toko.

Dus op zich vervelend dat ze nu toch alweer even offline zijn, ik vrees het ergste.

rootservices
26/07/03, 00:12
Ik denk niet dat dit het forum dient om de problemen van een bepaalde firma aan te kaarten. Zeker niet als deze firma niet online is en zich dus niet kan verdedigen.

Ik lees verder dat er belangrijke financiele belangen bij gemoeid zijn. Als dat zo is, dan veronderstel ik dat u beter contact heeft met de mensen van colinks dan de average forum gebruiker hier; en dan begrijp ik niet waarom je deze post doet...
Als er problemen zijn, is het dan niet beter dat je rechtstreeks met de mensen van colinks contact opneemt?

Ik kan verkeerd zijn (mod, please correct me), maar ik denk toch dat deze categorie voor de meer algemenere vragen dient en niet voor het aankaarten van dit soort problemen.

vriendelijke groeten,

Beyonder
26/07/03, 12:45
Ik was benieuwd of iemand hier iets ervan wist, als contact opnemen gemakkelijker was geweest dan had ik dat zeker gedaan.

M-BahZ
26/07/03, 13:49
Zon raar topic is het toch ook niet ?
Dit forum is er tenslotte ook om jouw te dienen nietwaar ? ;)

Maar is het niet voor de hand liggender dat hier gewoon een dosis onkunde icm. een vakantie aan de orde is trouwens ?

superior-is
26/07/03, 16:23
Daarbij is half colinks.nl gebanned van webhostingtalk.nl (afaik) -- dus daar zal je dan ook geen reactie van kunnen krijgen.

belookgratis
28/07/03, 21:03
Maar is colinks slecht? staat er een goed bedrijf achter of is het een student die deze toko runt?

Beyonder
28/07/03, 21:20
my lips are sealed :)
ik wil geen slechte dingen zeggen over collega providers.

Plons
28/07/03, 21:36
waarom dan zo'n post?
intentie komt heus wel naar voren

electric
03/08/03, 01:04
Op "vriendelijk" verzoek van colinks heb ik dus deze post aangepast. Maar dit weerhoud mij niet om te handelen naar wat mij juist lijkt.
Ik zal dus alsnog handelen zoals enkele hier hebben gelezen.

M-BahZ
03/08/03, 01:40
Ik zie het niet zozeer als flame, alhoewel je misschien je standpunt iets beter had mogen toelichten.
Het ontgaat mij nu een beetje hoe hij een klant van jou heeft kunnen stelen en zo. ;)

Joey
03/08/03, 02:04
CoLinks is een goed bedrijf en dat jij nou een klant kwijt raakt die overstapt naar hun lijkt mij jouw zaak. Ik word er zelf ook gehost en ben ERG tevreden over de manier van handelen van Reinier. Life is a bitch! Zo gaat er misschien ook weer een klant van iemand anders weg naar jou omdat hij bij jou beter kan? Ik vind dat een klant zelf bepaald waar hij staat. Klanten pikken bestaat dus niet.

Holger
03/08/03, 02:07
Hoi,
Mijn reactie over colinks:
Sinds dat ik verhuisd ben van fast-is naar colinks ben ik erg tevreden support binnen een paar minuten en zij zorgen ervoor dat er een server met een uur online stond en sinds die tijd ook geen uitval meer door storingen. De server van mij moest alleen een keer offline om een grotere hardeschijf erin te zetten.
De server loopt stabiel en het netwerk is ook top.

Kan het alleen aanraden de prijzen zijn ook meer dan goed.

Mvg,
Holger

electric
03/08/03, 02:15
Origineel geplaatst door Joey
CoLinks is een goed bedrijf en dat jij nou een klant kwijt raakt die overstapt naar hun lijkt mij jouw zaak. Ik word er zelf ook gehost en ben ERG tevreden over de manier van handelen van Reinier. Life is a bitch! Zo gaat er misschien ook weer een klant van iemand anders weg naar jou omdat hij bij jou beter kan? Ik vind dat een klant zelf bepaald waar hij staat. Klanten pikken bestaat dus niet.

me klant is niet gewoon maar weg gegaan , hij heeft hem gejat. beter lezen. hij heeft op een enorm vuile manier me klant overgehaalt. maar ja begrip hier voor krijg ik hier blijkbaar toch niet.

en daarbij heb ik helemaal geen trek om uit te leggen wat er psies is gebeurd.

Holger
03/08/03, 03:33
Mijn mening naar kiest de klant uiteindelijk zelf waar die heen wil

Clearhosting
03/08/03, 03:46
Origineel geplaatst door Joey
CoLinks is een goed bedrijf en dat jij nou een klant kwijt raakt die overstapt naar hun lijkt mij jouw zaak. Ik word er zelf ook gehost en ben ERG tevreden over de manier van handelen van Reinier. Life is a bitch! Zo gaat er misschien ook weer een klant van iemand anders weg naar jou omdat hij bij jou beter kan? Ik vind dat een klant zelf bepaald waar hij staat. Klanten pikken bestaat dus niet.


A. geen links plaatsen
B. Wel raar dat je in je eerste bericht toevallig gelijk opneemt voor je provider? Wordt dit een 1 keer nooit meer postaccount ?

electric
03/08/03, 10:14
Origineel geplaatst door Holger
Mijn mening naar kiest de klant uiteindelijk zelf waar die heen wil
klopt, maar dan moet dat niet op een nogal achterbakse manier gebeuren. ik heb dit zelf al met RedBus opgenomen en hun gaan maandag intern kijken wat ze kunnen doen, ze zijn er zelf ook mee eens dat er een enorm vuil spelletje is gespeeld.

GetHosted
03/08/03, 11:36
electric, dat gebeurd wel vaker, ik heb het ook gehad, iemand die intern in het netwerk ging verplaatsen en mij te slim af dacht te zijn (10 € p/mbit goedkoper bij de andere), hij nam z'n eigen IP adressen mij want dat kon gewoon vond hij, gewoon IP adressen geblockt op de router naar bepaalde switchpoort toe, sindsdien is hij weer terug omdat hij z'n IP adressen niet kon behouden en ik hem nu dezelfde prijs geef (compromis gesloten :P).

Maar zo gaat het in het zakenleven, enigste wat je zou kunnen doen is CoLinks op een gentlemen contract wijzen, maar die hebben jullie niet dus dan wordt het moeilijk. Je zou hem zwart kunnen maken zoals je nu al de beginstappen hebt gemaakt, maar of jullie daar beiden beter van worden is nog de vraag?

Toon
04/08/03, 00:50
klanten jatten? , ik neem aan dat klanten zelf beslissen waar ze heen gaat.

een bedrijf zwart maken is echt zeer en zeer triest, en volgens mij is dit forum een goed eind op weg om andere hostngbedrijven zwart te maken. Een simpele search heeft me echt versteld doen staan wat sommige hosters wel niet over andere hosters te vertellen hebben.
Geef elkaar een beetje de ruimte, ik ben ook maar een klein miniscuul bedrijfje, maar volgens mij heb ik ook evenveel recht op klanten dan jullie.

ik snap eigenlijk het punt van deze hele thread niet ..
ik heb tevens even met meneer Reinier van Colinks gebabbeld, en zijn verhaal bracht ook andere dingen naar voren.. al met al, wie moet ik geloven? meneer Akkermans? of meneer Reinier? of de paus?

M-BahZ
04/08/03, 01:07
Origineel geplaatst door Toon
al met al, wie moet ik geloven? meneer Akkermans? of meneer Reinier? of de paus?
Meneer akkermans heeft in dit verhaal niets gesuggereerd hoor...

Toon
04/08/03, 01:11
blijkt dat meneer akkermans vette ruzie heeft met colinks.
bedoelde eigenlijk electric van klik-on, excuse moi!

electric
04/08/03, 01:35
Origineel geplaatst door Toon
klanten jatten? , ik neem aan dat klanten zelf beslissen waar ze heen gaat.

een bedrijf zwart maken is echt zeer en zeer triest, en volgens mij is dit forum een goed eind op weg om andere hostngbedrijven zwart te maken. Een simpele search heeft me echt versteld doen staan wat sommige hosters wel niet over andere hosters te vertellen hebben.
Geef elkaar een beetje de ruimte, ik ben ook maar een klein miniscuul bedrijfje, maar volgens mij heb ik ook evenveel recht op klanten dan jullie.

ik snap eigenlijk het punt van deze hele thread niet ..
ik heb tevens even met meneer Reinier van Colinks gebabbeld, en zijn verhaal bracht ook andere dingen naar voren.. al met al, wie moet ik geloven? meneer Akkermans? of meneer Reinier? of de paus?

dat een klant zelf beslist waar hij naar toe gaat klopt, ben ik helemaal met je eens.
MAAR welke logica zit er achter om met een klant van mij te praten terwijl deze tevreden is bij mij? DAT noem ik klanten jatten.

Toon
04/08/03, 01:42
mja, ik weet ook niet wat er precies gebeurd is, ik ga daar ook geen rechter voor spelen, mocht ik iets verkeerd over je gezegt hebben in me vorige post spijt me dat ook wel, maar als dit om 1 .nl domeintje gaat snap ik de commotie(schrijf je dat zo?) eromheen niet zo, en naar horen zeggen (ja heb wat info vergaard) is die klant waar dit om gaat nog steeds klant bij jullie (klik-on).

Desalniettemin:

Ik wilde eigenlijk alleen maar kwijt dat men elkaar teveel afzeikt hier. Volgens mij is dit forum toch om een beetje van elkaar op te steken, maar wat ik hier de afgelopen tijd gemerkt heb, is een grimmige sfeer.

en om een bedrijf 'zwart' te maken vind ik wel een beeeetje te ver gaan hoor.

superior-is
04/08/03, 11:34
Origineel geplaatst door Toon

Ik wilde eigenlijk alleen maar kwijt dat men elkaar teveel afzeikt hier. Volgens mij is dit forum toch om een beetje van elkaar op te steken, maar wat ik hier de afgelopen tijd gemerkt heb, is een grimmige sfeer.


Dat valt opzich wel mee. Het is gewoon een concurrerend wereldje en dat er af en toe iets mis kan gaan lijkt me duidelijk. Ik zal voor de zekerheid toch deze thread sluiten voordat het écht uit de hand loopt.