PDA

Bekijk Volledige Versie : .co.nl , .com.nl , .co.be , .com.be , ...



Gerrit
25/07/03, 18:14
Weet iemand of deze extenties nog registreerbaar zijn ?


.co.be
.com.be
.net.be

.co.nl
.com.nl
.net.nl


al deze extenties zijn eigendom van de nationale registratiemaatschappij, in navolging van het Britse systeem met zijn .co.uk en .org.uk

Maar kan je zo'n .co.be of .co.nl domein ook registreren ? Ik weet dat er vroeger zo'n domeinen bestonden (www.suzuki.co.be) maar ik weet niet of ze nog steeds verkrijgbaar zijn.

Dr. Dry
02/05/04, 18:55
Rik-edit: reageer dan niet :mad:, wel iets toevoegen aan het geheel AUB (en regels lezen misschien :X )

Carl<n-media>
02/05/04, 19:55
www.co.be ;).

Dennis
02/05/04, 19:57
com.nl, co.nl, net.nl zijn volgens mij ontrokken van registratie.

com.be, net.be & co.be zijn volgens mij gewoon eigenaar van een registrant en niet van een registry.

ThePostman
02/05/04, 20:11
Als .eu uit komt, en iemand registreerd co.eu...? Zou deze dan verkocht mogen worden? Bijvoorbeeld: domeinnaam.co.eu?

Carl<n-media>
02/05/04, 20:22
Origineel geplaatst door The Postman
Als .eu uit komt, en iemand registreerd co.eu...? Zou deze dan verkocht mogen worden? Bijvoorbeeld: domeinnaam.co.eu?
Ja, waarom niet? Sinds wanneer kunnen ze het verbieden om subdomeinen te verkopen?

xxlwebhosting
02/05/04, 20:35
Alle xx.eu domeinnamen waarbij xx een landencode is, zijn uitgesloten van registratie. De code co is van Colombia.

williamvdh
04/05/04, 17:16
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Ja, waarom niet? Sinds wanneer kunnen ze het verbieden om subdomeinen te verkopen?

Voor welke extensie(s) geld dit? .nl, .be of .eu??