PDA

Bekijk Volledige Versie : Speciale reseller aanbieding



Beyonder
25/07/03, 14:59
Zeer speciale reseller account aanbieding.

In verband met leveringen van diverse nieuwe servers met Cpanel, kunnen wij op korte termijn een grote hoeveelheid reseller accounts leveren tegen een scherpe prijs.

Inschrijving mogelijk tot 15 augustus 2003, uitlevering op 16 augustus 2003.

Cpanel/WHM reseller account
Hosting in Redbus Interhouse, Amsterdam
3 GB ruimte
50 gigabyte dataverkeer
2 IP adressen
Eigen nameserver mogelijkheden.

Setup Euro 20,- eenmalig
Per maand Euro 15,-

Opties bij setup
Extra 1 GB ruimte Euro 2,- per maand
Extra 5 GB dataverkeer Euro 2,- per maand


Prijzen ex BTW, aanbod uitsluitend geldig voor nieuwe clienten.

jannick
25/07/03, 22:49
Beste,

Begrijp ik dit goed:
een reseller account heeft de mogelijkheid om verschillende accounts aan te maken, en dus ook om door te verkopen?

Ik vind het wel verdacht dat je 3 gig ruimte in AMSTERDAM aanbiedt tegen (ocharme) €15 per maand.
Dit is toch bijna onmogelijk?

En zit er een licentie bij? Zo ja, voor hoelang? En om welke server gaat het?

Kan u deze aanbieding verder verklaren?

Groeten.

Beyonder
25/07/03, 23:54
Je kunt gewoon accounts doorverkopen. Wij hebben per server een Cpanel/WHM licentie, waarvan resellers gebruik kunnen maken.

Wij hebben scherpe inkoop prijzen en kunnen dus accounts tegen een goede prijs wegzetten.

Even voor de duidelijkheid, het is geen dedicated server, maar een shared reseller server.

god65
26/07/03, 11:05
Remon,

Graag zou ik van je aanbod gebruik maken. Grumpy-edit:*knip*

Groeten,

Mike

Grumpy-edit: Nee dat moet jij doen.

Joda
27/07/03, 12:33
Ik zou graag van je aanbieding gebruik maken. Gelieve contact met me op te nemen op het e-mailadres Grumpy-edit: *zucht*

Vriendelijke Groeten,
Joris

god65
27/07/03, 13:47
Origineel geplaatst door god65
Remon,

Graag zou ik van je aanbod gebruik maken. Grumpy-edit:*knip*

Groeten,

Mike

Grumpy-edit: Nee dat moet jij doen.

Is al door mij gebeurd.........sorry

Beyonder
27/07/03, 13:47
Joda,

Je mag helaas niet zomaar Email adressen vermelden in posts op dit forum, dus gezien de mod edit kan ik je niet contacteren.

Johan-nl
27/07/03, 18:32
Origineel geplaatst door Beyonder
Zeer speciale reseller account aanbieding.

In verband met leveringen van diverse nieuwe servers met Cpanel, kunnen wij op korte termijn een grote hoeveelheid reseller accounts leveren tegen een scherpe prijs.

Inschrijving mogelijk tot 15 augustus 2003, uitlevering op 16 augustus 2003.

Cpanel/WHM reseller account
Hosting in Redbus Interhouse, Amsterdam
3 GB ruimte
50 gigabyte dataverkeer
2 IP adressen
Eigen nameserver mogelijkheden.

Setup Euro 20,- eenmalig
Per maand Euro 15,-

Opties bij setup
Extra 1 GB ruimte Euro 2,- per maand
Extra 5 GB dataverkeer Euro 2,- per maand


Prijzen ex BTW, aanbod uitsluitend geldig voor nieuwe clienten.

Paar vragen:

Is het een jaarcontract?
Hoe loopt de betaling, per Maand/Kwartaal/Jaar?

Factuur of Creditcard?

Beyonder
27/07/03, 19:22
Contract loopt gewoon per maand. Alle betalingen geschieden vooraf op factuur of per automatisch incasso.

Joda
28/07/03, 16:32
"Coloheaven.com staat bekend voor servers die maar 80 procent van de tijd online zijn," zei een vriend onlangs tegen mij....
En welk support krijgen we?

greetz,
Joris

Beyonder
28/07/03, 17:09
Dat is echt onzin, servers zijn gewoon prima online en het netwerk is zeer stabiel.

Je krijgt normale support, net zoals bij elke andere provider.

Johan-nl
28/07/03, 18:22
Origineel geplaatst door Beyonder
Zeer speciale reseller account aanbieding.

In verband met leveringen van diverse nieuwe servers met Cpanel, kunnen wij op korte termijn een grote hoeveelheid reseller accounts leveren tegen een scherpe prijs.

Inschrijving mogelijk tot 15 augustus 2003, uitlevering op 16 augustus 2003.

Cpanel/WHM reseller account
Hosting in Redbus Interhouse, Amsterdam
3 GB ruimte
50 gigabyte dataverkeer
2 IP adressen
Eigen nameserver mogelijkheden.

Setup Euro 20,- eenmalig
Per maand Euro 15,-

Opties bij setup
Extra 1 GB ruimte Euro 2,- per maand
Extra 5 GB dataverkeer Euro 2,- per maand


Prijzen ex BTW, aanbod uitsluitend geldig voor nieuwe clienten.


de 2 IP adressen die je krijgt, zijn dat de IP's voor de nameservers
of zijn het extra IPs.

Is het btw ook mogelijk om als reseller meerdere IP adressen te krijgen
voor bv een klant die een eigen ip wil/moet

Beyonder
28/07/03, 18:33
Het is mogelijk om meerdere IP adressen te krijgen. De enige geldige reden hiervoor is als iemand actief een SSL certificaat gaat gebruiken.

De twee bijgesloten IP adressen zijn inderdaad voor de nameservers, maar kunnen natuurlijk tevens voor SSL doeleinden gebruikt worden.

Johan-nl
28/07/03, 19:45
Origineel geplaatst door Beyonder
Het is mogelijk om meerdere IP adressen te krijgen. De enige geldige reden hiervoor is als iemand actief een SSL certificaat gaat gebruiken.

De twee bijgesloten IP adressen zijn inderdaad voor de nameservers, maar kunnen natuurlijk tevens voor SSL doeleinden gebruikt worden.


Dit komt van een pagina van een hoster.
Hoe bied een reseller van coloheaven onder staande dan aan?

Normaal gesproken heeft iedereen een shared IP.
Een eigen IP is nodig bij o.a. telefoneren via Internet, videoconferencing en anonymous FTP. Zo'n eigen IP kan als optie toegevoegd worden aan dit hosting paket.

Beyonder
28/07/03, 20:47
Anonymous FTP heeft inderdaad ook een eigen IP nodig, maar deze kan hij delen met een SSL en nameserver IP adres.

Verder is mijn ervaring dat er niet veel gebruik gemaakt wordt van SSL en Anonymous FTP diensten.

Uiteraard kunnen we in overleg best wat meer IP adressen uitdelen, maar alleen als het gebruik ervan voldoet aan de door RIPE gestelde voorwaarden.

HBCS
29/07/03, 09:53
raymond kan ik een traceroute doen naar die servers en staat er eventueel al iets op om te kijken hoe en wat het is ??

Beyonder
29/07/03, 11:40
Een traceroute kun je doen naar 217.170.8.128

Het zijn geheel nieuwe servers dus helaas kan ik je geen testaccount of iets dergelijks laten zien.

bin_jackson
29/07/03, 11:51
Wat zijn de spec's van de server? :)

Beyonder
29/07/03, 12:03
Pentium IV 2600
800 mhz FSB
1 gigabyte geheugen


Dit zijn de specs van alle reseller servers.

dklaassen
01/08/03, 01:57
Raar, halve maand geleden zou ik een reseller-account bij Beyonder krijgen en dat ging opeens niet door!!!

FSCJasper
01/08/03, 12:39
Kan ik nu al bestellen, en in begin september account geactiveerd worden,en dat ik dan ga betalen? Ga over 3 dagen op vakantie, dus vergooi ik een paar weken in prijs. Niet dat de prijs voor die 3 weken zoveel is, maar wil liever pas begin september betalen en dus dan ook pas account geactiveerd hebben. Is dat mogelijk?

belookgratis
01/08/03, 12:48
Ik heb zelf 0,0 ervaring met Cpanel. Zelf gebruik ik het liefst Plesk maar is cpanel ook heel makkelijk en kan ik ergens screenshots bekijken hoe cpanel eruit ziet. Hoorde dat cpanel gebruik maakt van templates dus beyonder gebruik jij een template en hoe ziet die eruit?

Kan jij tevens voor mij domeinnamen registreren en wat zijn hier de prijzen van?
.nl
.com
.be
zijn de belangrijkste domeinen voor mij.

Beyonder
01/08/03, 13:42
Dklaassen: ik weet even niet wie je bent, maar contacteer me even direct over probleem issues.

Jasper: Je hoeft alleen maar voor de 15 de te bestellen, de activatiedatum kun je zelf verschuiven.

Belook: http://www.cpanel.net voor meer informatie over Cpanel.

Binnenkort bieden we tevens DirectAdmin servers aan.

Com/Net/Nl domeinen registreren we voor Euro 5,- eenmalig En Euro 10,- per jaar exclusief BTW

FSCJasper
01/08/03, 14:24
Ik heb het besteld. Over de activatie datum hebben we het nog wel. Btw; Zeer aantrekkelijke aanbieding!!

belookgratis
01/08/03, 16:00
Is er ook een nederlandse versie van Cpanel?
En is er een mogelijkheid om plesk te krijgen ipv Cpanel ?

Beyonder
01/08/03, 17:04
Zover ik weet is er een NL versie van Cpanel. Binnenkort is het mogelijk om ook DirectAdmin op je reseller account te krijgen in plaats van Cpanel.

Overigens hebben we forse leverproblemen voor Cpanel licenties op dit moment, onze aanbieder van deze licenties is helaas niet meer aanwezig in de land der Internet Providers en we zijn erg op zoek naar een goede, snelle alternatieve aanbieder.

belookgratis
01/08/03, 23:12
Hoi Beyonder,

Ik ben geen voorstander van DirectAdmin hoewel het er wel goed uitziet?

Als ik bij jou ga zit daar dan ook een nederlandse Cpanel versie bij? en kan ik templates wijzigen?

sjaak
02/08/03, 11:00
Kunt u aub de volgende informatie posten;

-De volledige lijst met features
-Specificatie server
-RAID-systeem
-Back-up voorzieningen
-OS

Bij voorbaat dank!

tom
02/08/03, 11:27
Origineel geplaatst door sjaak
Kunt u aub de volgende informatie posten;

-De volledige lijst met features
-Specificatie server
-RAID-systeem
-Back-up voorzieningen
-OS

Bij voorbaat dank!

Had je er nog graag een SLA bij gehad?

sjaak
02/08/03, 11:31
Origineel geplaatst door tom


Had je er nog graag een SLA bij gehad?

nee hoor, gewoon ter informatie..............

belookgratis
02/08/03, 16:29
denk dat ie op vakantie is....

electric
02/08/03, 21:56
Origineel geplaatst door belookgratis
denk dat ie op vakantie is....
Dat klopt.
Hij is van 02-08 t/m 09-08 op vakantie.
Je kan hem wel gewoon een mailtje sturen met eventuele vragen.

belookgratis
03/08/03, 15:15
hmm maar er is dus nu helemaal geen support?
heb hem een email gestuurd maar tot op heden geen antwoord. Als ik kijk bij webhosters.nl en dan bij idomein.nl zie ik alleen maar negatieve reacties. Iedereen op het WHT weet dat idomein van hem is.

electric
04/08/03, 01:08
Origineel geplaatst door belookgratis
hmm maar er is dus nu helemaal geen support?
heb hem een email gestuurd maar tot op heden geen antwoord. Als ik kijk bij webhosters.nl en dan bij idomein.nl zie ik alleen maar negatieve reacties. Iedereen op het WHT weet dat idomein van hem is.
om maar alle leugens uit de wereld te helpen...
Het gehele Idomein is enige tijd geleden verkocht aan surehost. dat idomein nog van coloheaven is, is dus NIET waar.
dus mocht je nog van iemand horen dat het wel zo is, kan je er vanuit gaan dat dit dus NIET waar is.

Santario
04/08/03, 01:45
electric, dit is het meest gare antwoord wat ik ooit heb gelezen, toevallig aandelen in ColoHeaven? Laat mensen zelf beslissen, er is duidelijk gezegd dat er geen negatieve berichtgeving gedaan mag worden, maar hier druipt het tegenovergestelde er vanaf wat ook niet is... niet alle mensen die schrijven bij verschillende sites hebben ongelijk. Zo veeg je op een wel heel erg makkelijke manier kritiek onder tafel...

//ontopic: je zal vanzelf wel terzijnertijd een reactie krijgen op je vraag belookgratis, even geduld hebben dus :)

//offtopic: idomein staat overigens nog bij de KVK ingeschreven onder dezelfde registergegevens als ColoHeaven, er wordt alleen geen aquisitie meer gevoerd alsmede het domein (http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=idomein.nl&zoek.x=23&zoek.y=12)

electric
04/08/03, 01:52
Origineel geplaatst door Santario
electric, dit is het meest gare antwoord wat ik ooit heb gelezen, toevallig aandelen in ColoHeaven? Laat mensen zelf beslissen, er is duidelijk gezegd dat er geen negatieve berichtgeving gedaan mag worden, maar hier druipt het tegenovergestelde er vanaf wat ook niet is... niet alle mensen die schrijven bij verschillende sites hebben ongelijk. Zo veeg je op een wel heel erg makkelijke manier kritiek onder tafel...

//ontopic: je zal vanzelf wel terzijnertijd een reactie krijgen op je vraag belookgratis, even geduld hebben dus :)

//offtopic: idomein staat overigens nog bij de KVK ingeschreven onder dezelfde registergegevens als ColoHeaven, er wordt alleen geen aquisitie meer gevoerd alsmede het domein (http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=idomein.nl&zoek.x=23&zoek.y=12)

een beetje normaler reageren mag ook wel :O

En nee, ik heb geen aandelen in coloheaven.
ik heb dit gepost omdat ik remon persoonlijk ken en weet hoe het daar loopt en is gelopen.
het bedrijf Idomein staat nog wel onder zijn naam maar word , sins na de verkoop er van , niet meer onder gehandeld.

bin_jackson
16/08/03, 10:16
Woei :) Vandaag is het de 16e.... :)

Plons
16/08/03, 20:08
Origineel geplaatst door electric


ik heb dit gepost omdat ik remon persoonlijk ken en weet hoe het daar loopt en is gelopen.


hahaha, dat denk je, remon zegt wel meer mooie dingen

Johan-nl
16/08/03, 23:48
Origineel geplaatst door bin_jackson
Woei :) Vandaag is het de 16e.... :)

Iedereen zijn bestelling ontvangen vandaag (16-08-03)

bin_jackson
17/08/03, 12:51
Ik heb niets gehad :( ik heb hem ook nog een mailtje gestuurd, maar daar heb ik geen antwoord op gehad :(

megaroot
17/08/03, 14:59
An eternal holiday on an island? Het Coloheaven-avontuur lijkt dan toch voorbij te zijn, mijn vermoeden werd bevestigd.. Hij heeft genoeg geld verdiend door de marketing-techische medewerking van zijn "partners" VuurWerk Internet en Rackshack ;-)

Johan-nl
17/08/03, 16:36
Origineel geplaatst door bin_jackson
Ik heb niets gehad :( ik heb hem ook nog een mailtje gestuurd, maar daar heb ik geen antwoord op gehad :(

Maar wel betaald??
(het was betalen voor 15/08/03 en leveren op 16/08/03)

bin_jackson
17/08/03, 17:16
Origineel geplaatst door Johan-nl


Maar wel betaald??
(het was betalen voor 15/08/03 en leveren op 16/08/03)

Ik heb hem mijn gegevens gemaild, maar ik heb daar totaal geen response op gehad van betaling ofzo :(

®on
17/08/03, 17:42
Origineel geplaatst door electric
ik heb dit gepost omdat ik remon persoonlijk ken en weet hoe het daar loopt en is gelopen.
Misschien dat Electric het een en ander kan toelichten....

Gompie
17/08/03, 17:56
Remon A. zal wel weer op vakantie gaan binnenkort.

En alle resellers wachten, tevergeefs op de weer beloofde goederen die natuurlijk nooit verwezenlijkt gaan worden, ook niet voor degenen die de centjes al hebben overgemaakt..

Ik wilde nog even kwijt dat wanneer men hoort dat iemand failliet gaat, die persoon de laatste is waaraan je bevestiging zou moeten vragen.

Coloheaven, iDomein, Group One,..............allemaal bedrijbven opgezet door Remon A.

Mijn advies aan vriend en vijand: tik de namen eens in op www.google.nl..................!

De man is een klucht.

Heb ik nu eindelijk mijn waarschuwingslevel 25 bereikt, of moet ik echt openheid van zaken geven ?

®on
17/08/03, 18:06
Origineel geplaatst door Gompie
Heb ik nu eindelijk mijn waarschuwingslevel 25 bereikt, of moet ik echt openheid van zaken geven ?
Zolang je niet gaat flamen is het toch geen probleem om openheid van zaken te geven, al is het alleen maar om jou situatie toe te lichten?

megaroot
17/08/03, 18:39
Ach. Wel flamen, niet flamen. Op een of andere manier lijken de mods hier nog steeds Dhr. Akkermans welkom te heten, en worden alle negatieve posts hier als flame bestempeld.

Ik zou wel eens willen weten hoe groot de daadwerkelijke schade is die die gaste heeft aangericht, misschien moeten we maar eens een opsporingsbevel naar de beste man uitsturen, want het ziet er naar uit dat hij de komende tijd niet meer zal verschijnen, of hij al dan niet op een eiland zit.

Domenico
17/08/03, 22:56
Wij willen niet partijdig zijn en ook geen heksenjacht ondersteunen maar op dit moment zijn we even aan het overleggen wat we hiermee gaan doen.

Beyonder
17/08/03, 23:00
Ik ga niet eens in op de onzin van Gompie, al zijn verhalen en beweringen tot nu toe zijn niet uitgekomen en zullen niet uitkomen.

Ik geniet inderdaad van wat vrije tijd, heb collegas en niet altijd tijd (en tegenwoordig door dit gezeur weinig zin) om op zaken te reageren.

Daarbij komt dat Coloheaven niet eens meer van mij zelf is, omdat ik van deze onzin af wil komen. Ik blijf er wel gewoon werken maar heb geen zin meer in gezeik.

Mensen, Internet is maar een deel van mijn investering, mijn doel is om zo breed mogelijk te investeren alleen in de Internet branche komt het meeste gezeur, dat is erg jammer.

Concullegas gunnen elkaar gewoon niets, er is bijna geen serieuze marge, relatief veel slechte betalers etc...

Ik weet dat het water aan de lippen staat bij veel concullegas maar spiegel dat niet af op anderen. Hou je gewoon bezig met je eigen toko en reageer pas als er echt iets gebeurt.

Al met al, zo te zien zijn er hier teveel mensen met teveel tijd en fantasie.

megaroot
18/08/03, 02:10
Remon, really man. Grow up. Wie heeft er hier fantasie?

Ik weet dat er hier de laatste tijd posts zijn geweest waar je wellicht de waarheid naar het midden moest schroeven, een stukje naar jouw kant of in ieder geval een positievere en minder aanvallende richting. Maar een aantal feiten zijn gewoon op dit moment;


- Er zijn orders geplaatst welke niet of nauwelijks worden geleverd;

- Je netwerk draait op JT en NL-IX, terwijl je beweert directe transit/peerings op de diverse AS nummbers van carriers af te nemen;

- De content op je site is geript van Rackshack, Vuurwerk Internet en UKsolutions.co.uk;

- Je hebt afbeeldingen geript van Rackshack, Dialtone en diverse andere partijen;

- Je zegt vanaf Maart 2003 een vast en fax nummer te krijgen, volgens mij zitten we inmiddels bijna een halfjaar verder;


Maargoed, hier hebben we het al over gehad. Even een paar vraagjes, maar ik weet nu al dat we geen of geen serieuze reactie van je zullen vernemen, zeker ook nadat diverse klanten je niet eens konden bereiken.


- Je zou in 15 bedrijven, waaronder horeca, iets van 15 miljoen euro hebben gestopt plus 2 miljoen in Coloheaven. Waarom heb je dan geen eigen site met eigen teksten en eigen content in elkaar getimmerd en loop je met een mobieltje rond? Heb je soms schulden bij KPN?

- Waarom horen diverse klanten gedurende een lange tijd niets van je, het lijkt me niet meer als zakelijk correct om hun op de hoogte te houden, zeker ook aangezien ze inmiddels gestort zouden hebben?


Daarnaast lijkt het me sterk dat je Coloheaven verkocht zou kunnen hebben. Misschien kloppen mijn speculaties dat de huidige eigenaar van Klik-on, met jou op zakelijk gebied iets gaat doen.

Ook twee keer op vakantie gaan in een korte periode kan en zal alleen maar argwaan aanrichten. Is het zo moeilijk om even een mailtje naar je klanten te sturen en een autoresponder in te stellen?


Trouwens: Het is wel sterk dat je na de 23ste post waarin men vraagt naar jou, een reactie plaatst. Het woord "opsporingsbevel" klinkt je misschien maar al te bekend en scary in de oren?

Santario
18/08/03, 04:25
//OFFTOPIC: Als men echt overtuigd is van het feit dat Coloheaven B.V. i/o moet gaan, waarom dan geen aanvraag faillissement indienen en laten bekrachtigen door een advocaat? Zoveel kost dat ook weer niet ;)

//ONTOPIC: Zolang er geen onterechte heksejacht ontstaat zal ik deze discussie ijverig volgen :)

Gompie
18/08/03, 09:21
Wat zijn of is concullegas ?

Is dat een nieuw soort gas waarin je hebt geinvesteerd, een soort aardgas of zijn dat die 25(000) werknemers die alle vragen van iedreen zitten te beantwoorden op het ''hoofdkantoor'' in Tilburg ?

Het zouden eventueel collegae kunnen zijn, maar die heb je niet.

Beyonder
18/08/03, 11:48
Concurrent - collegas
Oftewel andere ISP's

Ik post binnenkort wel eens het een en ander waardoor er misschien voor jullie allemaal wat duidelijkheid ontstaat.

sjaak
18/08/03, 12:01
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik post binnenkort wel eens het een en ander waardoor er misschien voor jullie allemaal wat duidelijkheid ontstaat.

We wachten in spanning af.............

megaroot
18/08/03, 12:10
Remon,

ik zou het erg knap vinden als je in deze situatie die je zelf hebt gecreerd, en de ellende die je hebt veroorzaakt, nu ineens duidelijkheid wilt en denkt te kunnen scheppen.

Voor wat betreft de website zeg je dat je een webdesign bedrijf in de arm hebt genomen. Bullshit, want de tekst "We serve the value-added segment" staat er al op sinds het eerste begin van Coloheaven, op de oude site. Het "value-added segment" is een trademark van Rackshack, alwaar deze tekst ook van ge copy-paste is. Niks fouten van webdesign bedrijf, gewoon luiheid en jatwerk.

Ik wacht in spanning af met wat voorn onzin verhaal je nu weer uit je duim gaat zuigen. Misschien kan je een bedrijf oprichten met Dhr. Bevelander, die gelooft vast en zeker nog in je praatjes en kan zeker ook wel een aantal zaken voor je verzinnen om het gebeuren recht proberen te zetten. Mail hem maar eens: martijn@megaprovider.nl..

electric
18/08/03, 13:37
Origineel geplaatst door megaroot

Daarnaast lijkt het me sterk dat je Coloheaven verkocht zou kunnen hebben. Misschien kloppen mijn speculaties dat de huidige eigenaar van Klik-on, met jou op zakelijk gebied iets gaat doen.


Dat is dus complete onzin.
Ik zelf ben uit klik-on gestapt wegens interne problemen.
De andere 2 mensen van Klik-on gaan ook weg bij Coloheaven vanwege de beloftes die niet na gekomen zijn.

Klik-on wilt dus niets maar dan ook compleet NIETS meer te maken willen hebben met Coloheaven.
enige samenwerking of wat dan ook bestaat dus NIET.

Remon verwacht trouwens van ons dat wij nog vrolijk betalen al levert hij niet wat hij beloofd heeft. we hebben zelfs nogsteeds ( na 3 maanden ) geen enkele contract in handen.

ik vraag me momenteel af wat we hier tegen kunnen doen zodat we als nog onze spullen ( die we nu niet kunnen mee nemen, laat staan naar toe kunnen gaan ) alsnog mee kunnen nemen.

mocht iemand enige tips hebben graag.

megaroot
18/08/03, 13:46
Electric, dat jij eruit ben, wist ik al. Daar gaat het me ook niet om. Remon doelt op nieuwe collega's, en dat jij uit Klik-on bent gestapt, zou dan zeker erop kunnen wijzen dat je ex-collega's nu met Akkermans in zee gaan naar mijn mening.

Maar dat zijn speculaties, laten we het maar op de feiten houden dan.

RobbertC
18/08/03, 14:06
Maar dat zijn speculaties, laten we het maar op de feiten houden dan.Juist, en dat lijkt niet echt te lukken.

Deze thread gaat daarom op slot.