PDA

Bekijk Volledige Versie : Goede naam voor beheer pagina's?



RobbertC
24/07/03, 20:44
Hoi :)

Ik ben al de hele dag aan het nadenken over een goede naam voor de beheer pagina's op een nieuwe site.

Op de beheerpagina's kan een klant inloggen, en van daaruit supporttickets aanmaken, bekijken en beheren en verder z'n gegevens bekijken en wijzigen (naam, adres enzo) en er is een knowledge base. In de toekomst wordt dit uitgebreid, met in ieder geval factuurinformatie en alle documenten (contracten en dergelijke) komen online te staan.

Maar nu, een mooie naam hiervoor :) Tot nu toe staat het in de navigatie als 'inloggen' en redirect het naar beheer.domein.nl en heten de pagina's ook 'Beheer'. Dit moet beter kunnen, maar echt iets moois kan ik niet bedenken.

Ik had al Customer Care, Klantenservice en Beheercenter bedacht, maar echt goede namen zijn dit niet.

Wie oh wie is creatief? De naam moet zowel in de navigatie komen te staan en moet de naam worden van de pagina's. Verder moet het een mooi subdomein opleveren, dus het mag niet te lang zijn (hoewel Customer Care bijvoorbeeld cc.domein.nl kan worden).

Web123.nl
24/07/03, 20:52
Wij noemen het servicepagina, met als link service.web123.nl. Echt veel beter vind ik het niet :)

®on
24/07/03, 20:54
Customer care: ik weet niet of je veel ex-ladot klanten onder je hoede hebt, maar die gaan gillend weglopen bij je bij het horen van die term! :D

Service pagina vind ik ook erg netjes staan, alhoewel weinig creatief.

RobbertC
24/07/03, 20:57
Nooit geweten dat Ladot dat ook Customer Care noemt ;) Ik zag trouwens dat 2fast Customer Care Center (ccc.2fast.nl) gebruikt, ook leuk gevonden, maar dat kan ik uiteraard niet kopieëren.

Misschien dat ik het gewoon op Klantenservice moet houden op service.domein.nl.

InstantXs
24/07/03, 21:06
true heeft ook customer care center (ccc.trueserver.nl)

Grumpy
24/07/03, 21:07
Service Center :)
service.domein.nl

RobbertC
24/07/03, 22:30
Hmm, Service Center, dat klinkt eigenlijk best goed :)

Plons
24/07/03, 23:35
wij hebben account.domein.nl

maartenba
25/07/03, 00:04
Wat dacht je van de aloude my.bedrijf.nl ?

Clearhosting
25/07/03, 00:33
wij gebruiken de naam helpdesk

RobbertC
25/07/03, 00:54
my.domein.nl vind ik persoonlijk niks. Dat is meer iets voor een games of community site.

Helpdesk dekt de lading niet, want het is (of wordt uiteindelijk) veel meer.

superior-is
25/07/03, 10:51
Bij ons is het klantsysteem en dan klant.superior-is.nl. Het is jammer dat je vaak moet vallen voor half Nederlands/Engels constructies. :/

subhosting
25/07/03, 12:05
selfservice.domein.nl

Grumpy
25/07/03, 14:49
Origineel geplaatst door superior-is
Bij ons is het klantsysteem en dan klant.superior-is.nl. Het is jammer dat je vaak moet vallen voor half Nederlands/Engels constructies. :/
client :)
Is zowel Nederlands als Engels correct :)

(Eigenlijk cliënt in het NL maar dat is niet van belang :))

Plons
25/07/03, 14:51
vind ik account toch mooier

subhosting
25/07/03, 14:52
selfservice.klantzijndomein.nl is ook mooi toch :)

Grumpy
25/07/03, 15:15
selfservice is:
- lang om te typen
- klinkt niet klantvriendelijk, het lijkt erop dat de klant ALLES zelf MOET doen en geen hulp krijgt als hij dat wil. (Ik neem aan dat je best wel wil helpen als een klant problemen heeft, tenminste dat idee wil je de klant wel meegeven toch?)

m@rcel
25/07/03, 17:57
Userservice?

maartenba
25/07/03, 18:38
admin.domein.nl
cust.domein.nl (van customer)

subhosting
25/07/03, 18:40
hier.kunt.u.uw.domein.beheren.klantnummer.domein.n l

Clearhosting
25/07/03, 20:04
Ik vind dit echt een onzin discussie geef het beestje een naam. Je klanten zal het echt geen ruk kunnen schelen hoe je het noemt.

RobbertC
25/07/03, 21:34
Ah, een leuk en luchtig maar toch nuttig topic ter bevordering van de sfeer mag niet volgens jou? Fijn ook dat je het zo vriendelijk zegt...

Grumpy
25/07/03, 22:25
Origineel geplaatst door Clearhosting
Ik vind dit echt een onzin discussie geef het beestje een naam. Je klanten zal het echt geen ruk kunnen schelen hoe je het noemt.
Dan weet ik al waar ik geen klant van wil worden :)

Clearhosting
26/07/03, 00:59
Origineel geplaatst door Grumpy

Dan weet ik al waar ik geen klant van wil worden :)

LoL wat heeft het een met het ander te maken helemaal niets !
-----------
Maar heb je al een passende naam gevonden ?

Grumpy
26/07/03, 01:44
Origineel geplaatst door Clearhosting

LoL wat heeft het een met het ander te maken helemaal niets !


Heel veel. Het geeft aan dat jij geen rekening houdt met je klanten.
"Zolang ze maar betalen en stil zijn."

Clearhosting
26/07/03, 02:08
Nee helemaal niet! Wat is dit voor een onzin omdat ik zeg geef het beest een naampje zeg ik ook dat mijn klanten moeten betalen en dan stil moeten zijn, nee hoor dat maak jij ervan. Kom op scheidt fictie van waarheid voordat je je rare conclusies gaat trekken.

Enige wat ik wou zeggen is dat de naam er niet toe doet, als de content wat er op de "helpdesk" pagina's staat maar goed is dan zal het inderdaad je klanten het worst weten hoe je "helpdesk" heet.

Nee grumpy jij gaat een stapje te ver in je conclusie en ik ben echt op mijn tenen getrapt als het nog niet duidelijk is !

Domenico
26/07/03, 14:34
Grumpy maakte gebruik van smilies als je het nog niet gezien had maar goed, wordt verder volgens mij niets bedoeld en we weten nu ook dat jij het een onzin discussie vindt.

Sla de thread dan over en iederen is weer blij. :)

Rik
24/08/03, 15:48
Ben zelf wel een voorstander van support.domein.nl

Rikske