PDA

Bekijk Volledige Versie : Co-locating/Dedicated



Anoniem
24/07/03, 15:31
Heb al met een aantal aanbieders via e-mail contact gehad, maar wil toch even kijken of iemand wat interessanters kan bieden. Ik overweeg co-locating of dedicated, vind eigen spullen wel prettig (koop-lease???):

Co-locating 2U
30Gb dataverkeer/mnd
Gebruik DNS
Gebruik MS SQL Server (is bij veel aanbieders niet mogelijk)

Wat zijn de kosten bij registratie van een domein?
Kosten gebruik SQL Server (per account of per Mb)?

---

Verzoek dedicated:
Dell PowerEdge 2650 Xeon 2.4
1024Mb RAM
2x36Gb SCSI
Windows 2003 Web
Toegang via Terminal Services (of gelijkwaardig)
Verkeer en gebruik overige diensten zie verzoek co-locating hierboven.

Alvast bedankt!

NLISP
24/07/03, 19:28
2u + 30 gig
95 euro per maand
Locatie Globalswitch Amsterdam
24/7 toegang
Installatie per direct / rondleiding op verzoek

Ahead-IT
24/07/03, 22:11
Moet de server specifiek een Dell zijn? Is dit een single of een dual Xeon systeem?

Anoniem
28/07/03, 12:19
Dank voor de moeite, hoewel mijn verzoek slechts weinig aanbiedingen opleverde . Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt.

Ahead-IT
28/07/03, 13:12
Origineel geplaatst door Dirk D
Dank voor de moeite, hoewel mijn verzoek slechts weinig aanbiedingen opleverde . Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt.

Had je mijn vraag beantwoord kon ik je helpen ;)

Anoniem
28/07/03, 14:18
Mijn nederige excuses, geen reminder gehad via e-mail dat er een reactie was op mijn bericht (en kwakkeloos een bericht geschreven). Aangezien ik vandaag de knoop wil(de) doorhakken heb ik deze thread maar stilgezet om zinloze inspanningen van aanbieders te voorkomen.

Om nog even op jouw vraag terug te komen:
Hoeft niet per se een Dell te zijn, en een enkele Xeon voldoet.

Groot probleem is het verkrijgen van SQL accounts bij de aanbieders. Servers is vaak geen probleem ...

Ahead-IT
28/07/03, 15:33
Akkoord, maar zoek je nu nog een server of ligt alles vast?

Anoniem
28/07/03, 16:42
Het ligt inmiddels redelijk vast, ben al een behoorlijk eind op weg in de afrondende gesprekken. Ik heb uiteindelijk voor een dedicated oplossing gekozen bij een provider die zijn SQL Server beschikbaar stelt (tegen maandtarief uiteraard).
Bedankt voor de moeite!