PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand ervaring met Dodora?



mvdgeijn
24/07/03, 12:11
Hoi,

Bij mijn zoektocht naar een goed reseller account voor de registratie van .com, .net, .org, ... domeinen, ben ik op de site van Dodora (http://www.dodora.net) gekomen. Heeft iemand ervaring met deze registrar? Ze zijn geen reseller, maar een echte registrar. En hele scherpe prijzen.

Het gaat mij puur om de registratie: DNS servers e.d. draai ik allemaal zelf.

Groeten,
Marc

neographikal
24/07/03, 16:09
krijg nou wat, familie! Ik ben Sander van de Geijn aangenaam :)

ik zelf doe het via vdx wat me prima bevalt, maar met dodora geen ervaringen

mvdgeijn
24/07/03, 16:17
vdx.nl? Die zijn mijn inziens een beetje duur. Dat moet goedkoper kunnen. :-)

P.S. Ik zou even de regels nalezen voor wat betreft je signature.

Musti.NL
16/08/03, 01:26
Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me geen professioneel bedrijf.

Wij zelf bieden het aan via OnlineNic.com, ik be er wel tevreden over. Ze reageren snel en je krijgt een contact persoon waarmee je via ICQ kan spreken. Goedkoop maar niet super kwalitatief, maar daarom is het ook goedkoop/

Ik zou zeggen ga naar OnlineNIC.com of Joker.com

paulmatthijs
16/08/03, 19:27
als ze echt icann member zijn kan je er wel vanuit gaan dat het serieuze lui zijn, want ik zag toevallig net dat je heel veel centjes moet hebben om member te kunnen worden. (maar het ziet er inderdaad niet echt super uit)

bij gkg.net kan je voor 9 dollar per stuk reggen, komt met een creditcard momenteel uit op een eurootje of 8.

joker.com vind ik overigens nog best duur.

Johan-nl
16/08/03, 23:52
Origineel geplaatst door mvdgeijn
Hoi,

Bij mijn zoektocht naar een goed reseller account voor de registratie van .com, .net, .org, ... domeinen, ben ik op de site van Dodora (http://www.dodora.net) gekomen. Heeft iemand ervaring met deze registrar? Ze zijn geen reseller, maar een echte registrar. En hele scherpe prijzen.

Het gaat mij puur om de registratie: DNS servers e.d. draai ik allemaal zelf.

Groeten,
Marc


Heb ervaring met ze, kijk AUB eerst even in de (nieuwe) voorwaarden.
(bij prepay etc)

Ze adverteren met 1 lage prijs, daar krijg je ze echt niet voor hoor!

mvdgeijn
17/08/03, 01:54
Tot nu toe gaat het goed. Inmiddels ben ik ingeschreven en heb een beperkte storting gedaan. De balans klopt tot nu toe met de prijzen op de site.

willem070
03/10/03, 18:18
laat het terzijnertijd nog even weten dan ben wel geintresseerd