PDA

Bekijk Volledige Versie : PHPMyAdmin "Probleem"



BlueLagoon
24/07/03, 11:07
Goh alles draait weer lekker. Kunnen we eindelijk eens echt gaan beginnen :D

Ik zit alleen nog met een klein "probleempje". Ik wil PHPMyAdmin graag onder mijn eigen domeinnaam draaien, ook voor mijn klanten. Dit is verder geen probleem, ze loggen in met hun eigen username / password en ze hebben toegang tot hun database.

Echter in de drop-down box met de databases zijn wel alle databases te zien! Ook al kan de gebruiker dan alleen zijn eigen database selecteren, ik zou liever zien dat allen de gebruiker zijn / haar databases zou kunnen zien en niet die van andere klanten.

Nu is er een variable:

$cfg['Servers'][$i]['only_db'] = '';

Om een database weer te geven welke enkel zichtbaar is, maar ik denk dat dit niet voldoet voor dit "probleem". Weet iemand iets om dit te realiseren?

Alvast bedankt!

P.s. Sorry van die vorige 2 berichten. De eerste heb ik gisteravond gepost, maar toen bleef de pagina hangen. Ik geloof dat er meer last van hadden. Vanochtend stond bij sommigen dat het weer werkte, maar bij mij dus weer niet. En ik kan ze ook niet editen of zo... De vorige twee kunnen dus gewoon verwijderd worden.

Frenk
24/07/03, 16:55
Users instellen. De recente versies hebben een link op de index zitten waarin de hoofduser dat kan instellen