PDA

Bekijk Volledige Versie : Superklein bedrijfje zoekt veel voor weinig :p



Anoniem
22/07/03, 22:52
Hoi allemaal,

Wij hebben een klein webdesign bedrijfje (naast gewone baan) en zijn binnekort van plan om er hosting bij te doen om twee redenen:

1- ervaring opdoen;
2- een interessant pakket te kunnen bieden aan onze klanten.

Nu zijn wij uiteraard op zoek naar een goede en voordelige aanbieder van een reseller pakket. Ons oog is, vanwege zeer goede ervaring en prijzen, gevallen op één van onze huidige providers
www.flexihostings.net.

Dit heeft echter als nadeel natuurlijk, dat het aanvragen van .nl namen etc. lastig wordt, omdat dit via verschillende providers gaat lopen. Om ons te orïenteren besloot ik eens hier te informeren naar providers die een 'zelfde' pakket kunnen en durven aanbieden.

Dat houdt o.a. in:

- Cpanel (ook voor de toekomstige gebruikers dus...)
- Dezelfde (of betere) prijzen, lettende op de dollar koers zullen we niet moeilijk doen maar het 1 op 1 houden.
- Zelfde mogelijkheden m.b.t nameservers (gratis)
- Unlimited domainen (uiteraard zal dit binnen toleranties gebeuren)

Ach, om het makkelijk te maken:

INCLUDED IN ALL PLANS
Host Multiple Domains
Personalized Name Servers
99.9% Uptime Guarantee Access to WebHostManager
CPanel Control Panel
High-Speed Servers

EMAIL FEATURES
Unlimited POP3 Accounts
Unlimited Auto Responders
Unlimited Forwarders
Unlimited Mailing Lists Remote Access to WebMail
Unlimited Mail Blockers
Unlimited Private POP Servers

ACCESS FEATURES
Unlimited FTP Accounts
Server Side Includes
Web Based File Manager
Private Secure SSL

DEVELOPMENT FEATURES
PHP4
Macromedia Shockwave
Macromedia Flash Perl Version: 5.x
CGI, TCL

ADVANCED FEATURES
Unlimited Subdomains
Unlimited Domain Pointers
Unlimited MySQL Databases
Online Database Management
Private CGI-Bin
Password Protection
PhpMyAdmin Access
Network Tools

Het pakket van cpanel bevat o.a. de mogelijkjheid tot gratis 1-click installatie van php-nuke, oscommerce, invisionboard, phpbb etc. (dit is geen must maar pré...)

Wees er zeker van dat jullie een nieuwe klant hebben met dit bovenstaand pakket ;)

host3000
23/07/03, 01:09
Ook deze vraag (net zoals van Go-Paid.com) staat in een verkeerd forum. Hier mogen aanbieders geen aanbiedingen doen. Advies: vraag een mod deze thread te verplaatsen. Grumpy-edit: DONE

The-BosS
23/07/03, 02:36
Ik zou u een goed voorstel kunnen doen, maar beschik niet over cpanel dus zal het voor een andere keer zijn vrees ik. Hou er ook rekening mee dat je nu bij een usa server hosting afneemt en dat de prijzen in europa iets hoger zullen liggen dan in de usa. Als je kwaliteit wenst en hoge sla dan zal de prijs ook naar boven gaan bij de meeste hosting bedrijven. Het is misschien ook handig als je even meedeeld over hoeveel domains het zou gaan zodat er misschien betere prijzen uitgewerkt kunnen worden.

host3000
23/07/03, 03:19
Oh my God! Wat een lijst ;)

Als ik alle onderdelen zo zie, zijn er sommige aspecten die mogelijk zijn, maar je zelf moet doen (zoals developers items)

Het lijkt een beetje een copy/paste reklamefolder (no offense), maar ik denk dat veel hosters hier (op wht in nl) wel aan deze vereisten zullen kunnen voldoen (realiseer je wel, dat bijvoorbeeld een ssl certificaat nog gekocht moet worden; zonder dat heb je niet zo veel aan ssl mogelijkheid)

Kortom, een hoster met Cpanel/WHM zal je dit wel kunnen bieden (ik ook ;) ). De vraag is alleen hoe groot zal je pakket in eerste instantie zijn (up- downgraden kan altijd kostenloos).

Maarrrr, 25GB per maand voor € 10,- zal -denk ik- in nl lastig worden (bijvoorbeeld).

Anoniem
23/07/03, 10:17
Bedankt voor jullie snelle reacties!
In eerste instantie denken wij tuusen de 10-12 domeinen over te kunnen nemen naar ons nieuwe bedrijfje. In de de aankomende maanden hopen we dat het langzaam groeit, maar een echte indruk durf ik niet te geven. We praten dus in eerste instantie over tientallen...

Niemand vroeg om 25 Gig p/m voor 10 euro (al zal ik erover nadenken hihi...).
De prijzen die deze provider vraagt is zo'n 25 dollar voor 500 MB/20 Gig. en pakket 2: 1 Gig/30Gig voor $35. Verder staan er veel 'unlimited' opties bij, en daar houden we van...grin. Uiteraard gebeurt alles binnen fatsoenlijke toleranties en dat begrijpen zij ook.

Zoals ik zei maak ik van 25 US of 25 euro geen probleem, maar het 'kwaliteit' verhaal is een beetje flauw. Er is geen enkele reden om het normaal te vinden dat de US goedkoper is dan hier. :)
Maar goed, en paar euro hier en daar zal geen probleem zijn. Het gaat ons er voornamelijk om (en dat is de reden van deze provider) dat het heel erg overzichtelijk is. Zowel het pakket, als voorbeelden van het cpanel etc. maakte het een stuk éénvoudiger dan menig hosting bedrijf hier in NL, dus vandaar dat ik inderdaad even een copy/paste gebruikte :) We zijn nog newbies...

Ik hoor graag van jullie, desnoods privé via mail.

bedankt voor het verplaatsen van dit bericht en mijn excuses...

Deimos
23/07/03, 11:35
Origineel geplaatst door chester

Verder staan er veel 'unlimited' opties bij, en daar houden we van...grin.
En dat onbeperkt is nou precies waar ik niet van hou. Waarom treppen mensen bij hosting er toch elke keer weer in?? Als je een auto koopt en ze zeggen bij de verkoop: "U kunt met deze auto onbeperkt rijden, zonder ook maar te tanken!!!" Dan gelooft niemand het meer, maar waarom is dit wel het geval bij hosting??


Zoals ik zei maak ik van 25 US of 25 euro geen probleem, maar het 'kwaliteit' verhaal is een beetje flauw. Er is geen enkele reden om het normaal te vinden dat de US goedkoper is dan hier. :)
Maar goed, en paar euro hier en daar zal geen probleem zijn. Het gaat ons er voornamelijk om (en dat is de reden van deze provider) dat het heel erg overzichtelijk is. Tja als de kwaliteit niet uitmaakt raadt ik je sterk aan om een US host te pakken. Deze zijn veel goedkoper, want die kunnen goedkoper inkopen. En voor de demo's hoe Cpanel werkt kan je o.a. terecht op www.demodemo.com of je kan een Cpanel host uitzoeken die de demo's van demodemo.com heeft aangeschaft voor zijn bedrijf.

Beyonder
24/07/03, 14:42
Ik kan je een Nederlandse Cpanel reseller pakket aanbieden waarmee je het grootste deel van de bovenstaande zaken kunt doen.

1 gigabyte ruimte
20 gigabyte dataverkeer
2 IP adressen voor eigen nameservers en SSL
Setup Euro 39,-
Per maand Euro 20,-

Prijzen exclusief BTW

FSCJasper
24/07/03, 16:28
Nou,ik weet een goed bedrijf. Daar kan je heel goedkoop goede resellerpakketten nemen. Omdat ik geen links mag plaatsen,kan je beter even Grumpy-edit: *KNIP*. En nee, het is niet mijn site. Ik bied geen reselling aan;)

EDIT: Oeps,had de datum niet geziet. Nou ja,als je nog aant zoeken bent, neem maar contact op. Sorry voor het niet zien van de datum:(

Aangezien je toch niets kan bieden heeft het geen zin om te posten, doe het dan ook niet. Het is de bedoeling dat hosters aanbiedingen doen, niet dat mensen zeggen dat ze dit en dat bedrijfje kennen.