PDA

Bekijk Volledige Versie : dancefestivals.nl



Pinocchi
22/07/03, 17:29
Hallo,

Vorig jaar heb ik het domein dancefestivals.nl (ja ja die was toen nog vrij) geregistreerd met de gedachte om er een festival portal van te maken. Helaas heb ik tot op heden geen tijd gevonden om er iets mee te doen.

Wellicht zijn er anderen die hier samen iets mee willen doen of zeggen dat ze het domein willen overnemen.

Ik sta open voor interessante suggesties en hoop dat hier alsnog binnenkort een website op gevestigd kan worden.

NLISP
22/07/03, 19:32
Ik ben al tijden op zoek naar iemand die in een soortgelijk project wil meewerken. Misschien een leuk idee om eens rond de tafel te gaan zitten en te kijken of we iets samen kunnen maken?

groeten

BlueLagoon
23/07/03, 00:06
Lijkt me ook een erg leuk onderwerp... neem gerust even contact op, misschien kunnen we het 1 en ander uitspreken.

Ik weet echter niet precies wat je zoekt. Iemand die heel de website voor jou gaat maken ;) Of een samenwerking, maar wat zou jij dan doen, en wat zou de ander moeten doen etc.

Weet ook niet of het al goed geregeld is, maar hosting is uiteraard ook geen probleem :) Just contact me :)

Pinocchi
23/07/03, 15:38
Chris,

Waar ik naar op zoek ben is een samenwerking op het gebied van opzet van de site en het in de markt zetten. Hosting is niet de voornaamste zorg. Als dat het alleen was had ik natuurlijk altijd op zoek gekunt naar een sponsor zoals dat hier zo vaak gebeurd ;)

Nee waar we naar op zoek zijn is het uitwerken van een goed concept en het in de markt plaatsen.

Wat ook eventueel nog zou kunnen is dat het domein wordt overgenomen en dat iemand anders de verdere ontwikkeling en realisatie voor zijn of haar zorg neemt.