PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden] Junior Linux systeembeheerder



g.krist
22/07/03, 16:56
Hallo,

Mijn naam is Gerwin Krist, ik ben 22 jaar. En zoek een baan in de (unix/linux)hosting wereld. De motivatie is dat ik Linux een fantastisch systeem vind en gek ben op de ontelbare mogelijkheden.
En er dus graag mee mag werken. Ik ben echter geen "sealot" en ben dus ook voor de regel "Het juiste systeem op de juiste plaats". Dus als dat betekent dat ik ook Windows systemen moet beheren is dat geen enkel probleem.

Na mijn afgeronde MBO opleiding heb ik 3 jaar als systeembeheerder gewerkt bij een middel grote meubel fabriek. Hier beheerde ik zowel Linux (Redhat/Debian) servers als Windows servers. Heb dus ook goeie kennis met koppelen van deze netwerk OSes.

Ik ben zinds kort LPI Level 1 gecerticifeerd en hoop binnen een 1/2 jaar Level 2 te behalen. Verder heb ik veel kennis van tcl/mysql/bind/apache en algemene netwerk kennis. Verder ben ik met de volgende systemen bekend: DOS, Win 95/98, NT 4, NT2000, Winframe 1.7 & Metaframe XP. Ook heb ik 4 jaar geleden bij een shell provider ervaringen opgedaan op het hosten van egg/bnc shells.

Ik ben op dit moment woonachtig in Friesland, maar verhuizen is geen probleem

Reactie's zijn welkom, ik heb een C.V. die ik op verzoek kan mailen ....

mvg,
G.Krist


[bedankt plons :)]

Plons
22/07/03, 18:32
Overzicht van de besturingssystemen zou handig zijn

M-BahZ
22/07/03, 19:20
Wellicht ook intressant een regio te noemen waarin de werkzaamheden mogen plaatsvinden. ;)
En wellicht ook intressant om eigen lokatie te vermelden.
Een toekomstig werkgever zou graag willen weten hoeveel reiskosten die moet voldoen gok ik. ;)