PDA

Bekijk Volledige Versie : Vraag over co-location



bin_jackson
22/07/03, 08:33
Ik zie bij allemaal hosting bedrijven dat ze Co-location aanbieden. Maar als je zelf een bedrijf wil beginnen, waar moet je dan wezen voor Co-location. Ik wil b.v. liever niet afhankelijk zijn van een hosting bedrijf, maar liever gewoon bij zo'n co-location center rackspace huren. :)

Bij welke bedrijven moet je dan wezen?

dignus
22/07/03, 09:20
Je kan bij jongens als Proserve, We-Dare, Leaseweb of coloheaven een heel of een half rack huren. Met de eerste 2 heb ik goeie ervaringen de andere 2 niet :). Overigens doen nog veel meer bedrijven dit, maar die ken ik niet of vind ik niet de moeite om te noemen ;)

Morphez
22/07/03, 11:19
voeg mij in bij leaseweb hehe...wil geen reklame maken ofzo voor lease maar hun service is top en verbinding ook *tot nu toe dan:D*

jurgenvanolmen
22/07/03, 11:45
Zoals Wimg het al aanhaalde in http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=26301&perpage=15&highlight=FirstLink%20Networks&pagenumber=2 biedt ook FirstLink Networks co-locatiediensten aan.

Jurgen

Plons
22/07/03, 12:04
WWW.WEBHOSTERS.NL

NLISP
22/07/03, 18:45
er zijn inderdaad vele co-located hosters ... doe eens een post in het
Webhosting / Colocated / Dedicated hosting aanvragen.

Succes

True_Floris
24/07/03, 11:40
Zie ik nu spam naar webhosters.nl?

Er zijn talloze partijen die colocation aanbieden, velen heel goedkoop, sommigen goed en goedkoop, sommigen duurder en erg goed.

Ik denk dat je moet bedenken wat je wilt: wil je goedkope hosting aan gaan bieden of wil je een kwalitatief goede dienst aanbieden? Wil je veel service van de hostingpartij of boeit dat je niet? Als je dat soort dingen weet, dan kan je gaan kijken wie aan je eisen voldoen en een keuze maken :)