PDA

Bekijk Volledige Versie : Speciaal Reseller account gezocht



Anoniem
21/07/03, 17:11
Geachte Toekomstige Hostingpartner,

Ik heb inmiddels zo'n 30 hosting abonnementen en het driedubbele aan domeinnamen van verschillende klanten bij verschillende hosting aanbieders lopen.

Deze abonnementen wil ik onder gaan brengen in een reseller pakket. Nou lijkt me dit laatste niet het grootste probleem, helaas deze abonnementen hebben ongeveer 1 jaar nodig om te verhuizen, aangezien mijn bedrijf nogal zuinig is wens ik niet voor niets te betalen en ben dus op zoek naar een hostingprovider die mij en mijn abonnementen in een aangepast pakket wil gaan hosten.

Wat ik zoek:
- Een kwaliteitshosting provider (dus geen wannabee bedrijven of een- en tweemanszaken) KWALITEIT gaat voor de PRIJS!
- server in nederland met voldoende bandbreedte
- 1 contactpersoon bij dat bedrijf
- mysql databases
- php min 4.0
- mogelijkheid tot ssl
- eerste maanden weinig tot niets betalen
- voldoende groeimogelijkheden + heldere en duidelijke afspraken in het contract.
- mogelijkheid voor mij om bij ontevredenheid op te kunnen stappen binnen het jaar.
- Nameserver en de rest wat bij zo'n pakket hoort.

Wat bied ik:
Als blijkt dat ik tevreden ben met het aangeboden product verhuis ik al mijn huidige abonnementen en toekomstige naar betreffende aanbieder en hoop ik dat we nog HEEL veel jaren met elkaar zaken kunnen doen.

Bij voorbaat dank voor uw aandacht en hopend op een leuke aanbieding

mvrgr,
Peter

We Develop
21/07/03, 17:13
Beste Peter,

Hoe kunnen we contact met je opnemen?
Je hebt prive berichten en e-mail mogelijkheden niet aan gezet.

Anoniem
21/07/03, 17:18
Origineel geplaatst door We Develop
Beste Peter,

Hoe kunnen we contact met je opnemen?
Je hebt prive berichten en e-mail mogelijkheden niet aan gezet.

Foutje, sorry.

Email & Pb staan nu aan.

Plons
21/07/03, 17:27
Ik ben benieuwd wie er allemaal gaat reageren en dus beweren dat ze KWALITEIT kunnen aanbieden.

Anoniem
21/07/03, 17:37
Origineel geplaatst door Plons
Ik ben benieuwd wie er allemaal gaat reageren en dus beweren dat ze KWALITEIT kunnen aanbieden.

Ik heb al 1 reactie gehad via pb. Maar zie wel dat er een heleboel mensen al gekeken hebben.

Groeten
Pierre

clesoft
21/07/03, 18:58
Beste Peter of Pierre,

Als je geen zaken wilt doen met één- of tweemanszaken waarom post je dan jouw vraag binnen WHT. Mijn inziens zullen de echte "grote jongens" geen interesse en/of tijd hebben om WHT te bezoeken. Dus ik raad je aan om rechtstreeks met deze jongens contact op te nemen als je met de "kleine" jongens geen zaken wilt doen. Voor kwaliteit staat een prijskaartje (je geeft zelf aan kwaliteit gaat voor geld) maar je wilt in de beginperiode zo weinig mogelijk betalen. En ook de "kleine jongens" zijn in staat om kwaliteit te leveren.

Plons
21/07/03, 18:59
Reactie via PB?
Waarom snappen mensen de definitie van het woord forum nou niet?

fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

publiekelijk discussiëren dus en niet private snel een berichtje sturen

Anoniem
21/07/03, 19:30
Origineel geplaatst door clesoft
Beste Peter of Pierre,

Als je geen zaken wilt doen met één- of tweemanszaken waarom post je dan jouw vraag binnen WHT. Mijn inziens zullen de echte "grote jongens" geen interesse en/of tijd hebben om WHT te bezoeken. Dus ik raad je aan om rechtstreeks met deze jongens contact op te nemen als je met de "kleine" jongens geen zaken wilt doen. Voor kwaliteit staat een prijskaartje (je geeft zelf aan kwaliteit gaat voor geld) maar je wilt in de beginperiode zo weinig mogelijk betalen. En ook de "kleine jongens" zijn in staat om kwaliteit te leveren.

Grin, het is peter maar we zitten met zijn tweeen op kantoor en kijken geregeld hier in het forum, op een derde pc. Ik zou deze zin willen veranderen in met een eigen kantoor dus niet vanuit een woonhuis een bedrijf runnen.

Zo beter?

Groeten Peter

McRox
21/07/03, 20:43
Ik wou hier wat bieden, maar nee, toch niet:


Origineel geplaatst door Diesel
- KWALITEIT gaat voor de PRIJS!
Origineel geplaatst door Diesel
- eerste maanden weinig tot niets betalen

Misschien weet jij waarom kwaliteit voor de prijs gaat en toch de eerste maanden weinig tot niets wilt betalen?

Lijkt er dus niet echt op dat je opzoek bent naar kwaliteit...

Origineel geplaatst door Diesel
- dus geen wannabee bedrijven of een- en tweemanszaken Lijkt er wel op maar goed :)

Succes!

Pantsy
21/07/03, 21:55
Ik had ook een leuke aanbieding willen plaatsen, maar aangezien meneer het niet echt heeft op een eenmanszaak.... dan houd het dus op.

(Wel een beetje erg jammer!)

Plons
21/07/03, 21:59
Kan jij de gevraagde kwaliteit bieden dan :)

Anoniem
21/07/03, 22:10
Origineel geplaatst door PlexTeam
Ik wou hier wat bieden, maar nee, toch niet:

moet je zelf weten

Misschien weet jij waarom kwaliteit voor de prijs gaat en toch de eerste maanden weinig tot niets wilt betalen?

Ik hoef ook niet veel, als een abonnement afloopt, heb ik pas meer schijfruimte dus ook meer dataverkeer nodig. Dus wens ik ook pas op dat moment te betalen voor die extra data.


Lijkt er dus niet echt op dat je opzoek bent naar kwaliteit...
Lijkt er wel op maar goed :)

Succes!

Pantsy
21/07/03, 22:35
Wat ik zoek:
- Een kwaliteitshosting provider (dus geen wannabee bedrijven of een- en tweemanszaken) KWALITEIT gaat voor de PRIJS!
> Voor kwaliteit staat een prijs :)

- server in nederland met voldoende bandbreedte
> Kunnen we ook aan voldoen.

- 1 contactpersoon bij dat bedrijf
> Dat ben ik dan :)

- mysql databases
> Geen probleem!

- php min 4.0
> PHP 4.3.2 draait er bij ons.

- mogelijkheid tot ssl
> Tegen betaling is dat mogelijk (voor het ssl certificaat + installatie)

- eerste maanden weinig tot niets betalen
> Ja helaas gaat dat niet door, je betaald natuurlijk voor het pakket wat is samengesteld... voor niks gaat de zon op ;)

- voldoende groeimogelijkheden + heldere en duidelijke afspraken in het contract.
> Upgraden kan altijd kosteloos, downgraden ook.

- mogelijkheid voor mij om bij ontevredenheid op te kunnen stappen binnen het jaar.
> Contract per kwartaal is mogelijk.

- Nameserver en de rest wat bij zo'n pakket hoort.
> Zit uiteraard bij het pakket.


Groeten,

Tymen Vos

Plons
21/07/03, 22:37
Ja maar er zijn een hoop tieners welke denken dat ze ook kwaliteit kunnen bieden.

Mensen die hun site hosten op een familie website zag ik laatst al, ik bedoel...

Domenico
22/07/03, 02:13
Origineel geplaatst door clesoft
Mijn inziens zullen de echte "grote jongens" geen interesse en/of tijd hebben om WHT te bezoeken.

Even offtopic maar ik moet het wederom even vermelden. Alle zogenaamde "grote jongens" bezoeken dit forum dagelijks en ik kan het weten. :)

Ik begrijp je reactie overigens wel.

Dillard
25/07/03, 00:22
Wat ik je kan bieden:
- Een kwaliteitshosting provider (dus geen wannabee bedrijven of een- en tweemanszaken) KWALITEIT gaat voor de PRIJS!

Wij bieden kwaliteit tegen een redelijke prijs. Ik ben zelf 29 en bijzonder serieus met mijn bedrijf bezig, naast mij is mijn partner bij het bedrijf betrokken (helpdesk, orderverwerking en administratie). Ik heb nog een parttime collega voor de helpdesk en iemand voor de financien. Ik heb echter geen kantoor van 3 verdiepingen :) maar wel tevreden klanten !

- server in nederland met voldoende bandbreedte

Geen probleem. We hebben servers in VS en NL

- 1 contactpersoon bij dat bedrijf

Ook geen probleem. Voor alle resellers ben ik dat zelf op dit moment

- mysql databases
- php min 4.0
- mogelijkheid tot ssl

Cpanel 7.2 server, dus dit is allemaal standaard

- eerste maanden weinig tot niets betalen

Ik kan hier een grap maken :) maar je kunt starten met een Reseller-500 pakket van 29,50 euro in de maand. 15GB traffic, 500MB schijfruimte. Resellers kopen bij ons domeinnamen met korting. 29,50 lijkt me een geringe investering voor de kwaliteit die je zoekt...

- voldoende groeimogelijkheden + heldere en duidelijke afspraken in het contract.

SLA is bespreekbaar.

- mogelijkheid voor mij om bij ontevredenheid op te kunnen stappen binnen het jaar.

Min. contractduur 3 maanden, daarna 1 maand opzegtermijn. Vanzelfsprekend geldt dit niet voor aangevraagde domeinnamen (gaan per jaar).

- Nameserver en de rest wat bij zo'n pakket hoort.

Eenmalig 25 euro setup kosten ... Shared nameserver-IP's zijn gratis per maand, voor eigen IP-adressen betaal je 7,50 per maand voor 5 IP's





Wat bied ik:
Als blijkt dat ik tevreden ben met het aangeboden product verhuis ik al mijn huidige abonnementen en toekomstige naar betreffende aanbieder en hoop ik dat we nog HEEL veel jaren met elkaar zaken kunnen doen.



Mooi, dat is onze insteek met al onze klanten :)

Dillard Blom