PDA

Bekijk Volledige Versie : Verhouding resell pakket



Simpel Internet
21/07/03, 16:36
Wat vinden we van het volgende resell pakket:
500 MB diskruimte
Eigen hosting pakket(en) samenstallen!
25 domeinen max
50 MYSQL
20 GB data / maand
Eigen CP met mail optie naar klanten.
cgi-bin / php / frontpage / ssi eigen errorpages en extra tols (forum etc) eenvoudig te installeren en aanwezig

49,95 per maand excl domeinnaam kosten (mag elders geregistreerd worden)

Server in NL.

Is de prijs per maand niet iets aan de lage kant?

eXite
21/07/03, 16:40
Ik vind het vrij duur, zeker gezien het feit dat er maar 20 MySQL db's bij zitten.

FSCJasper
21/07/03, 18:07
Vindt het ook aardig duur. Ben lang op zoek naar een goed resellerpakket, en bijna allemaal goedkoper dan de jouwe. Misschien schijfruimte verhogen tot 2 gig,en unlimited MySQL db en dan valt het te doen.

Deimos
21/07/03, 18:27
Zou de hoeveelheid domeinen en SQL databases verhogen. Alle andere suggesties zou ik in de windslaan. Prijs is zeer netjes en moet mijn inziens zeker niet lager. Voor een bepaalde kiwaliteit moet nou eenmaal worden betaald. (maarja dat is mijn mening, zie ook de 1e statement in mijn signature).

Simpel Internet
21/07/03, 18:31
Wat is dan een mooie verhouding kwa domeinen en databases?

Deimos
21/07/03, 19:42
Ik zou er 25 domeinen doen en zeg 30-40 db's. Die onbeperkt zooi ben ik in principe op tegen dus dat sowieso niet doen :)

Simpel Internet
21/07/03, 20:17
Ok, dit een beter voorstel?

Pantsy
21/07/03, 21:47
Een reseller pakket met "maar" 500 mb noem ik eigelijk geen reseller pakket....just a thought. Mijn reseller pakketjes beginnen bij minimaal 1gig diskspace/ 15 gig dataverkeer.

Deimos
21/07/03, 22:11
Origineel geplaatst door TrancePitt
Een reseller pakket met "maar" 500 mb noem ik eigelijk geen reseller pakket....just a thought. Mijn reseller pakketjes beginnen bij minimaal 1gig diskspace/ 15 gig dataverkeer.
Leuk en aardig, maar het gaat er niet om wat jij aanbiedt. Verder de meeste sites gebruiken slechts rond de 10 MB data dus dan zouden er aardig wat sites kunnen worden gehost. Al met al vind ik de verhoudingen zo netjes. Maar dat ben ik maar ;)

Pantsy
21/07/03, 22:28
De gemiddelde klant bij mij verbruikt meer dan 10mb enja dat jij het niet intressant vind wat ik aanbiedt zal me een worst wezen. Het is niet om te laten zien wat ik aanbiedt, want dat post ik wel in het aanbiedingen forum!

Maar back ontopic naar mijn mening gewoon veel te weinig en de verhouding 500mb/20gig is ook niet echt waarvan je zegt....ja dat gaat daadwerkelijk verbruikt worden. (de 20gig dataverkeer dan ;))

Wezz6400
21/07/03, 23:18
Als het gemiddelde op 10 MB ligt zijn er dus ook redelijk wat sites die daarboven zitten (eenzelfde hoeveelheid eronder maar daar gaat het me ff niet om). Dan lijkt het me dus nuttig om ook meer ruimte dan dat te bieden. Bovendien zie je vaak dat mensen gebruiken wat ze hebben, als je meer aanbied gebruiken ze ook meer (niet allemaal maar een deel wel).

Deimos
21/07/03, 23:21
Mijn inziens zien jullie het nu wel heel erg zwart-wit. Een pakket kan mijn inziens altijd worden uitgebreid en ik zie dan ook niet in waarom dat nu niet het geval zou kunnen zijn. Verder zit er 500 MB bij, er kunnen 25 domeinen aan worden gekoppeld, dat houdt in 20 MB per account. Lijkt mij redelijk voor de meesten accounts. Verder kan je natuurlijk ook nog oversellen indien dit past bij je bedrijfsuitvoering. En ook denk ik dat je niet direct 25 klanten hebt.