PDA

Bekijk Volledige Versie : Zijn er ook Co-Location plekken bij Utrecht?



bin_jackson
19/07/03, 19:25
Bestaan er ook co-location plekken in utrecht? Of vlakbij. Het enigste wat ik tot nu toe heb gezien is in Amsterdam :(

megaroot
19/07/03, 20:07
Het dichtste bij Utrecht is waarschijnlijk de Mediagateway in Hilversum. (http://www.mediagateway.nl), onderdeel van Interxion. In Utrecht zelf zit Tiscali maar naar mijn weten bieden zij daar geen colocation aan.

subhosting
19/07/03, 23:09
als je beetje gas geeft zit je binnen 20 minuten van centrum utrecht in centrum amsterdam ;)

Ijsbox
20/07/03, 13:02
Telecity 2 en Global switch zijn met de auto vanuit Utrecht (buiten de spits) erg goed te bereiken (binnen 30 minuten). De andere datacentra zijn niet veel verder weg. In utrecht zelf zit volgens mij niet echt een datacenter....

True_Floris
24/07/03, 11:58
Origineel geplaatst door Ijsbox
Telecity 2 en Global switch zijn met de auto vanuit Utrecht (buiten de spits) erg goed te bereiken (binnen 30 minuten). De andere datacentra zijn niet veel verder weg. In utrecht zelf zit volgens mij niet echt een datacenter.... Volgens mij ook niet, vanaf het Utrecht CS kan je met de auto in ongeveer 25mins op TeleCity-2 in de colocatieruimte staan. (Ik heb het van deur tot deur al een keer in 18mins gereden.)

MediaGateway heb ik overigens hele nare verhalen over gehoord en was dat niet verkocht aan het NOB oid? (Ben niet zeker van!)

Ctrl-Alt
18/08/03, 12:54
In Utrecht is er de Utrecht Internet Exchange, zie www.utr-ix.nl en www.netsystem.nl. De prijzen zijn nogal hoog, maar misschien heb je er toch wat aan.

Ijsbox
20/08/03, 20:58
Origineel geplaatst door Ctrl-Alt
... en www.netsystem.nl. De prijzen zijn nogal hoog, maar misschien heb je er toch wat aan.

WoW er staat op die site: "Tarieven per 1 juli 1999" :)

zal ik ze mailen en zeggen dat we tegenwoordig met euro's werken ;)

GetHosted
21/08/03, 10:39
Eenmalige setupkosten: ƒ 250,-
Prijs per maand: ƒ 250,-
Inclusief 2 Gb dataverkeer/maand
Extra dataverkeer tussen 1 en 10 Gb extra fl. 150,--/Gb/maand

Nou lekker dan... :P

freak
25/08/03, 00:47
In Utrecht niet echt, maar in amsterdam zitten er meerdere! is toch ook vlak bij vanuit utrecht.