PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoek werk hosting/gameserver bedrijf



Darkie
19/07/03, 18:46
L.s,

Mijn naam is Jan-Willem Fhij, ik ben 15 jaar. Ik zit nu op 4 vmbo. Ik heb zelf veel intresse in alles wat met internet te maken heeft en dan vooral games en website's. Ik heb 1 jaar lang ervaring met php html msql ik heb verschillende websites gemaakt voor bijvoorbeeld counter strike clans. Ik heb langer ervaring met het hosten van games ik denk al zon 2 jaar, vooral met de halflife mods :D. Verder ga ik veel naar lan parties om mijn kennis over games en progammas te vergroten. Zelf organiseer ik ze ook in de regio Deurne ligt in Noord Brabant. Die lans zijn niet groot maar wel gezellig en ik heb zo veel ervaring opgedaan vooral over games hosten.

Waarom zoek ik werk? Ik zoek werk omdat ik anders alleen maar nutteloos zit te gamen achter mijn computer of met vrienden veel geld uit aan het geven ben aan het uitgaan. Al schat ik mijn kansen klein.

Met vriendelijke groet,
Jan-Willem Fhij

Sjoerd
21/07/03, 00:29
Origineel geplaatst door Darkie
Al schat ik mijn kansen klein.

Zo'n zin is een killer! Je moet jezelf in de schijnwerper zetten en de goede kanten tonen. De slechte kanten laat je nooit merken in een sollicitatie...

RobbertC
21/07/03, 00:35
Niet waar, het is juist goed om wat kleine tekortkomingen te vertellen. Dan laat je merken dat je ook maar een gewoon mens bent, en je je eigen niet beter wilt verkopen dan dat je bent. Ik ben overigens wel met je eens dat 'Al schat ik mijn kansen klein' iets te negatief is :)

Sjoerd
21/07/03, 01:28
oke wat jij zegt klopt ook wel maar je kan ook te ver gaan ;) en dan lijkt het of je er al vanuit gaat dat het toch niks wordt

neographikal
22/07/03, 16:00
Ik bied mezelf dan ook aan :) ben zojuist gestopt met mijn gameserver"bedrijf", 18 jaar oud, gymnasium afgerond. :)
kommarkommaarkommaar....

Maar ik schat mn kansen laag in is wel errug negatief :) gooi er dan iets in, ik ben wel erg serieus ofzo ;)

Johan-nl
22/07/03, 23:54
Origineel geplaatst door Darkie
L.s,

Mijn naam is Jan-Willem Fhij, ik ben 15 jaar. Ik zit nu op 4 vmbo. Ik heb zelf veel intresse in alles wat met internet te maken heeft en dan vooral games en website's. Ik heb 1 jaar lang ervaring met php html msql ik heb verschillende websites gemaakt voor bijvoorbeeld counter strike clans. Ik heb langer ervaring met het hosten van games ik denk al zon 2 jaar, vooral met de halflife mods :D. Verder ga ik veel naar lan parties om mijn kennis over games en progammas te vergroten. Zelf organiseer ik ze ook in de regio Deurne ligt in Noord Brabant. Die lans zijn niet groot maar wel gezellig en ik heb zo veel ervaring opgedaan vooral over games hosten.

Waarom zoek ik werk? Ik zoek werk omdat ik anders alleen maar nutteloos zit te gamen achter mijn computer of met vrienden veel geld uit aan het geven ben aan het uitgaan. Al schat ik mijn kansen klein.

Met vriendelijke groet,
Jan-Willem Fhij

Darkie en Neographikal
Ik dit was voor jullie?

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=27058

neographikal
23/07/03, 14:22
tis neographikal maar we zullen maar niet op de kleintjes letten ;)

Maar je hebt een mail in je bus liggen, als je die even zou willen beantwoorden?

edit:
ik lees zojuist dat het per jan 2004 is. Beetje ver weg helaas, maar tegen die tijd ben ik zeker geïnteresseerd. Hou me op de hoogte aub!