PDA

Bekijk Volledige Versie : 2 domeinen, 1 pakket



Anoniem
18/07/03, 20:55
Gevraagd:

100 mb ruimte, 2 gieg dataverkeer, een aantal pop3-adressen, 1 mysqldatabase, server in Nl
Én: 2 domeinen moeten op het zelfde pakket kunnen draaien.
Www.site1.nl en www.site2.nl dienen dus gebruik te maken van hetzelfde pakket, zonder dat een bezoeker het merkt. (Geen idee hoe de term ervoor luidt, ik hoorde de term "addon domain" vallen in een ander draadje)

Wie kan mij een aanbieding doen? Ook graag even de prijs vermelden van het verhuizen van beide domeinen. Verhuizing etc. moet zo'n beetje begin augustus plaats gaan vinden. Bij voorbaat dank

Dillard
18/07/03, 21:27
Origineel geplaatst door headout
Gevraagd:

100 mb ruimte, 2 gieg dataverkeer, een aantal pop3-adressen, 1 mysqldatabase, server in Nl
Én: 2 domeinen moeten op het zelfde pakket kunnen draaien.
Www.site1.nl en www.site2.nl dienen dus gebruik te maken van hetzelfde pakket, zonder dat een bezoeker het merkt. (Geen idee hoe de term ervoor luidt, ik hoorde de term "addon domain" vallen in een ander draadje)

Wie kan mij een aanbieding doen? Ook graag even de prijs vermelden van het verhuizen van beide domeinen. Verhuizing etc. moet zo'n beetje begin augustus plaats gaan vinden. Bij voorbaat dank

Aanbod:
100 MB schijfruimte
2 GB verkeer per maand
5 MySQL databases
50 mailboxen (IMAP en POP3)
Webmail
5 FTP-accounts
5 subdomeinen
1 parked domein (inderdaad twee domeinnamen verwijzen door naar 1 site)
Cpanel 7 controle paneel
12,50 per maand, geen setup kosten

Server in Nederland (IP: 213.196.8.68)

Domeinnaam verhuizen (.nl) 20,00 (plus jaar registratie inbegrepen)

Alle prijzen excl. BTW

:edit:
addon domein vervangen door parked domein: type foutje, een parked domein is hetgeen jij wilt, een addon domein is het hosten van een seperate website binnen één account...

Pantsy
18/07/03, 21:27
200 mb diskspace
5 gig bandwidth
15 pop3 e-mail
2 mysql databases
php (4.3.1)
2 domein verhuizingen + 1 jaar registratie

+ alle standaard opties van cPanel

cPanel Control Panel 7.0

Locatie: Amsterdam Interxion

125 eur incl. btw per jaar
10 eur setupkosten

Anoniem
18/07/03, 22:35
@Dillard: geldt deze aanbieding (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=26781) ook bij dit pakket?

Voor de mensen die nu dreigen 'buiten de boot te vallen', niet getreurd ... Tot en met 31 juli geven we maar liefst 50% korting op de eerste factuur voor shared webhosting en reseller-pakketten (dus niet icm met bovenstaande aanbiedingen).
Of is dat teveel van het goede voor je?

Dillard
18/07/03, 22:58
Een goede lezer (hehe)... :)

Tja, ik heb het zelf neergezet, geldig tot 31 juli, dus kom maar op, ik houd mijn woord... Maximale termijn 6 maanden oke ?

Pantsy
18/07/03, 23:04
hmmm dat is wel nice :)

cridea
19/07/03, 12:15
100 MB / 2.5 GB
Onbeperkt POP, MySQL
Server in NL

150 euro ex BTW p.j.
Domeinnamen 15 euro per stuk ex BTW p.j. , verhuizing voor deze keer gratis.

Totaal 180 euro ex BTW p.j.

electric
19/07/03, 13:00
- 100 MB ruimte.
- 3 GB traffic.
- 20 pop3 boxen.
- 2 domein namen. ( inc verhuizing )

150 euro per jaar ex btw.

dignus
19/07/03, 13:12
- 100 MB ruimte
- 3 GB traffic
- 1 MySQL db
- 15 x POP3
- Plesk CP
- 2 domeinnamen

Euro 120,00 per jaar ex btw

Anoniem
19/07/03, 16:43
Origineel geplaatst door Dillard
Een goede lezer (hehe)... :)

:D
Ik zoek altijd even wat info over de hosts die ik op het oog heb, vandaar dat ik je posting tegenkwam.

Origineel geplaatst door TrancePitt
2 domein verhuizingen + 1 jaar registratie

Wat kosten de domeinen na dat ene jaar?

Pantsy
19/07/03, 17:27
20 eur incl btw per jaar per domein, misschien dat onze prijzen in de loop van het jaar nog gaan zakken.

/edit: heb trouwens het pakket iets aangepast 100mb meer en 5 pop emails meer. (nu vallen de specificaties in ons standaard 5gig pakket) de prijs van de aanbieding blijft hetzelfde.

Anoniem
20/07/03, 13:38
Ik heb gekozen voor de aanbieding van Trancepitt.

Alle andere hosters: bedankt voor de aanbiedingen.

mvdgeijn
21/07/03, 09:14
Zag helaas deze post zojuist pas, want ik had je een mooie aanbieding kunnen doen:

MOD EDIT: Maar aangezien de thread starter al is voorzien geheel overbodig! Niet meer doen dus...

Joris
21/07/03, 12:59
Grumpy-edit: *KNIP aanbieding* Topicstarter heeft gezegd dat hij zijn keuze al heeft gemaakt. Iemand plaatst nog een aanbieding die vervolgens door een mod werd veranderd. En alsnog plaats jij een aanbieding. Puntjes voor jou.
Hmm, terecht, my fault :P
Had topic moeten doorlezen.
Excuses

Al had je wel het topic dicht kunnen gooien aangezien meneer zn keus al gemaakt had ;-)