PDA

Bekijk Volledige Versie : vraag over verhouding hosting pakket.



www.Go-Paid.com
18/07/03, 17:17
ik zou graag wat feedback willen over de verhouding in bandwith , space en prijs op het volgende pakket.


5 euro per maand:

300mb Space
4Gig datatraffic
12/7 support via e-mail , irc en als nodig msn , icq of aim.
2 mysql databases
php
perl
ssh
mail aliassen: 5

Deimos
18/07/03, 17:47
Ned pakket, alleen te veel webruime icm het dataverkeer. verder neem ik even aan dat je met "mail alliassen" pop3 account bedoeld. Verder zou ik je support via MSN / ICQ / AIM weglaten. Kost je uiteindelijk veels te veel tijd.

Prijs kan mijn inziens nog aardig omhoog. Wel is dit afhankelijk van de serverlocatie (dus NL / USA), het netwerk waar de server in is ondergebracht en de doelgroep waarop je richt.

www.Go-Paid.com
18/07/03, 17:54
bedankt voor de reply.

inderdaad de prijs kan omhoog maar we hebben onze servers in america en hebben een 100 mbit pipe (in 500mbit netwerk) duz vandaar zijn wij nog wat verlegen met onze prijzen.

en over het msn icq aim support wij hebben genoeg mensen die het op zouden kunnen vangen om het uur iemand anders duz dat is geen probleem.

Met vriendelijke groet Go-Paid Hosting

eXite
18/07/03, 18:03
beetje weinig traffic voor 300mb space als je het mij vraagt.

www.Go-Paid.com
18/07/03, 18:07
zou het verstandig zijn om er 5 gig van te maken ?

Deimos
18/07/03, 18:48
Hangt helemaal van je doelgroep af. Het oogt mooi voor mensen zonder verstand van zaken. Maar iemand met verstand ziet de scheve verhoudingen. Als je de prijs voor dataverkeer bij nacalculatie kan noemen kunnen wij pas oordelen over de verhouding dataverkeer / webruimte.

Ook hangt het geheel samen met de doelgroep van je bedrijf.

host3000
18/07/03, 18:59
Idd. Veel hobbysites van particulieren hebben nauwelijks bezoek en kan 1Gb héél erg veel zijn. Bedrijven maken natuurlijk veel meer werk van het aantrekken van bezoek en ligt dus de verhouding weer anders. Ik zou voor een particulier nooit een pakket van 5Gb aanbieden, tenzij je alles flink wilt oversellen. Of bied in ieder geval ook een pakket met minder traffic aan.

cridea
18/07/03, 20:19
Voor de meeste van onze klanten is een 1:10 ratio meer dan voldoende.

Dus: 50MB / 500 MB 100 MB / 1 GB etc.

eXite
18/07/03, 21:14
Wij hanteren een 1:25 verhouding ongeveer..

www.Go-Paid.com
18/07/03, 22:38
natuurlijk hebben wij ook andere pakketen het zou dom zijn om een pakket aan te bieden maar ik tijfelde over de verhouding van dit pakket dus ... vandaar en bedankt voor alle feedback.

Joris
19/07/03, 18:37
Ik hanteer dus een 1:20 bij de meeste gevallen.
Bij aanbiedingen word dit meestal iets hoger.

Verder is het pakket erg netjes, ondanks je in amerika zit met je server. Zou ik mogen vragen wat de serverspecs zijn?

www.Go-Paid.com
19/07/03, 20:10
CPU: Intel Celeron™ 2.0GHZ
Memory: 512MB DDR RAM
Port: 10/100MBPS SWITCHED VLAN

tom
19/07/03, 20:34
Celeron :(

Clearhosting
19/07/03, 22:29
Wij hanteren een 1 : 20 verhouding hoe groter het pakket hoe groter de verhouding

[QWS]
19/07/03, 23:55
Origineel geplaatst door www.Go-Paid.com
bedankt voor de reply.

inderdaad de prijs kan omhoog maar we hebben onze servers in america en hebben een 100 mbit pipe (in 500mbit netwerk) duz vandaar zijn wij nog wat verlegen met onze prijzen.

en over het msn icq aim support wij hebben genoeg mensen die het op zouden kunnen vangen om het uur iemand anders duz dat is geen probleem.

Met vriendelijke groet Go-Paid Hosting

ik zou de prijs zeker niet omhoog doen voor een USA server. Misschien eerder naar beneden want als ik sites van andere amerikaanse hosts bekijk dan krijg je voor 5 euro iets van 10 GB traffic,500mb storage.

dan even over dat msn e.d. :) als je dan toch genoeg mensen hebt kan je ze net zo goed bij de telefoon laten zitten, dat kost je geen geld want je word gebeld en het is echt een stuk proffesioneler.