PDA

Bekijk Volledige Versie : Met *spoed* een .nu domein registreren?!



BlueLagoon
18/07/03, 11:21
Voor een klant beschik ik over een domeinnaam, welke in een grijs verleden is geregistreerd bij een bedrijf in Zweden (misschien bekend: FL-Net). Dit is altijd goed gegaan, tot ik er even geleden opeens achter kwam dat de domeinnaam bijna verlopen was. De faktuur zal wel niet goed aangekomen zijn of zoiets...

In overleg (per e-mail) heb ik toen afgesproken om per Credit Card te betalen bij PayPal (Hoe lang duurt zo'n betaling normaliter?). Direct daarna een e-mail gestuurd naar mijn contact persoon of die er naar wilt kijken en het geheel wilt regelen. Echter kreeg ik een auto-reply terug dat hij op vakantie was :S Ik heb de mail ook naar andere e-mail adressen binnen het bedrijf gezonden met de boodschap dat het ***URGENT*** was... maar ik heb nog niets vernomen.

Vanochtend ook nog een fax de deur uit gedaan, nog niets gehoord. En het .nu domein verloopt dit weekend!!

Wie kan er voor mij deze domeinnaam registreren, forwarden en redirecten en voor welke prijs en hoe snel!? Het gaat in ieder geval om dat in eerste instantie de domeinnaam wordt beilig gesteld!
Eventueel mensen die het geen probleem vinden om dit morgen (zaterdag) te regelen, zodat ik vandaag Zweden nog even kan afwachten (domein verloopt zondag).

Bij voorbaat dank!

host3000
18/07/03, 11:24
Voor € 28,- excl btw per jaar heb je vandaag (of morgen) de naam geregistreerd.


uhhh, ik realiseer mij dat er natuurlijk wel een probleempje is. de registrar heeft de naam als bezet, en dus kan niemand anders er aan komen totdat hij vrijvalt. bij .nu kan dat wel even duren, omdat de vervallen namen in een veiling gaan.

ik zou www.nunames.nu contacteren en vragen, of zij bereid zij de reseller te passeren en rechtstreeks te vernieuwen. ik kan er niet aankomen, sorry.

BlueLagoon
18/07/03, 11:54
Hmzz weet iemand anders hier misschien een oplossing voor? Omdat ze daar in Zweden niet reageren (en het morgen weekend is), verwacht ik ook geen goedkeuring voor een verhuizing van ze te ontvangen...

Ben bang dat als hij zondag opgeheven wordt en hij komt in een soort van veiling of zo dat ik hem OF nooit meer terug zie OF dat het heel veel geld gaat kosten.

Ik heb nunames inmiddels wel al gemaild.

InstantXs
18/07/03, 12:15
kan je niet met ze bellen oid?

BlueLagoon
18/07/03, 12:22
Ook al gedaan, maar werd niet opgenomen... dalijk nog eens proberen... is het geen Zweedse nationale feestdag of zo :D

BlueLagoon
18/07/03, 13:05
Dit keer kreeg ik ze wel aan de lijn... ze gaan er achter aan.. als het goed is krijg ik vanmiddag uitsluitsel van hoe en wat.

We wachten het maar af :)

Bedankt voor jullie hulp in ieder geval!