PDA

Bekijk Volledige Versie : domeinen registreren om door te verkopen



Anoniem
17/07/03, 15:20
Bij wie kan ik goedkoop domeinen registreren (stuk of 5/10) om ze dan proberen te laten verkopen. Het liefste dat ze worden gelinkt naar'n pagina waarop staat dat ze te koop zijn.

Mail me: mod edit: lees die regels 'ns -> url (http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?s=&forumid=14) -- tevens verplaatst naar het juiste forum

HBCS
17/07/03, 16:56
ik kan dat wel doen

bytewise
17/07/03, 17:16
dat is ook bij mij mogelijk.

mvdgeijn
17/07/03, 17:31
Geen probleem mee. Domeinen zijn na binnenkomst van de papieren binnen 'n half uurtje geregistreerd.

cridea
17/07/03, 17:50
Waarom vermeld niemand een prijs?

McRox
17/07/03, 18:02
Bij ons is dit ook mogelijk.

Je moet 100 euro prepayen, waarmee je .nl domeinen registreert voor 7,50 per jaar :)

Voor ons makkelijker voor de administratie en voor de klant snellere registratie, omdat je niet hoeft te wachten op het geld wat aan moet komen etc. :)

Voor meer info, zie onze aanbieding onder Speciale Aanbiedingen

mvdgeijn
17/07/03, 18:24
Bij bHosted.nl zijn de prijzen als volgt:
Per .nl domein: 12 euro eenmalig, 12 euro per jaar. Geen betaling vooraf nodig.

Indien je inderdaad 5 tot 10 domeinen ineens afneemt kan onderhandelt worden over de eenmalige kosten en kunnen ze in 1 pakket opgenomen worden. 1 pakket kost 12 euro per jaar.

Bij aanlevering van de pagina die getoond moet worden per domein, zal ik de rest voor je regelen. Als je ze vandaag nog aanvraagt per fax (tot vanavond laat), dan staan ze morgenochtend voor 8:00 op je naam.

Prijzen zijn excl. BTW.

S2S-Guust
17/07/03, 18:54
Bij 10 domeinnamen 10€ voor .com .net .org en 17,50€ voor .nl .be domeinnen. Alle prijzen incl btw en per jaar.
Om het door te laten linken naar een pagina dan zou je er een zeer klein hostingpakketje bij moeten nemen van een euro of 12 per jaar, maar daar valt over te onderhandelen.

Johan-nl
17/07/03, 19:14
Origineel geplaatst door woutertwisk
Bij wie kan ik goedkoop domeinen registreren (stuk of 5/10) om ze dan proberen te laten verkopen. Het liefste dat ze worden gelinkt naar'n pagina waarop staat dat ze te koop zijn.

Mail me: mod edit: lees die regels 'ns -> url (http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?s=&forumid=14) -- tevens verplaatst naar het juiste forum

waar dacht je aan .nl com/net/org ???

eXite
17/07/03, 19:26
NL domeinen kan ik je indien je er 10 of meer registreert aanbieden voor EUR. 8,30 per stuk per jaar. Geen eenmalige kosten o.i.d.

superior-is
17/07/03, 20:56
Origineel geplaatst door PlexTeam

Je moet 100 euro prepayen, waarmee je .nl domeinen registreert voor 7,50 per jaar :)


105 euro inleg zou misschien praktischer zijn, of ben ik nou flauw? :)

mvdgeijn
17/07/03, 22:06
Origineel geplaatst door superior-is


105 euro inleg zou misschien praktischer zijn, of ben ik nou flauw? :)

Ik was dus niet de enige die het opviel :D

McRox
18/07/03, 00:14
Origineel geplaatst door superior-is


105 euro inleg zou misschien praktischer zijn, of ben ik nou flauw? :)

Nou, omdat je geen mod bent wel.. Uhh, ik bedoel toch niet :D

105 euro levert weer een probleempje met domeinen geregistreert voor bedrijven. Die zijn namelijk 10 euro :)

Dus om het simpel te houden, 8 gewone domeinen en 4 bedrijfsdomeinen :) Of 5 euro vooraf/achteraf extra betalen voor die ene extra domein..

Maar wij gaan niet flauw doen om een paar eurootjes ;)

superior-is
18/07/03, 10:20
Origineel geplaatst door PlexTeam

Maar wij gaan niet flauw doen om een paar eurootjes ;)

Phew gelukkig maar. Wel grappig dat jij particuliere domeinnamen 'gewoon' noemt (bij ons is dat net omgekeerd) of heb je het niet over de hoeba.123.nl domeinnamen?

Anoniem
18/07/03, 10:54
het gaat om 5 .nl-domeinen en eventueel 1 .tv-domein, als dat niet te duur is!

Die hosting heb ik niet per se nodig

mvdgeijn
18/07/03, 11:02
Voor de .nl domeinen kan ik je van dienst zijn. Als je ze in 1 keer registreerd, kan ik je de volgende aanbieding doen:

Per domein:
6 euro eenmalig, 12 euro per jaar excl. BTW. Krijg je er gratis een pagina bij om aan te geven dat je ze te koop hebt staan.

McRox
18/07/03, 11:42
Origineel geplaatst door superior-is


Phew gelukkig maar. Wel grappig dat jij particuliere domeinnamen 'gewoon' noemt (bij ons is dat net omgekeerd) of heb je het niet over de hoeba.123.nl domeinnamen?

Nee, gewone domeinnamen (jouwodmein.nl)

Anoniem
18/07/03, 11:43
wat is een odmein?;)

ik heb trouwens waarschijnlijk al iemand: bytewise
60 euro voor 5 .nl-domeintjes

die .tv laat ik vallen.
Mogen jullie registreren: www.watiserop.tv

host3000
18/07/03, 11:46
Origineel geplaatst door woutertwisk
www.watiserop.tv

Niks toch, is algemeen bekend :D