PDA

Bekijk Volledige Versie : GEZOCHT Webdesign bedrijf



Anoniem
17/07/03, 11:27
Sudus Internet is een bedrijf dat in webhosting (zowel sites als servers) en domeinregistratie doet.

Webdesign is niet een hoofdactiviteit en wordt dus uitbesteed. Momenteel is er een overeenkomst met een webdesign BV die helaas ermee gaat stoppen. Dus daarom zoek ik nu 1 of meerdere betrouwbare website design bedrijven.

Doe jij op professionele basis aan webdesign en heb je ervaring met dingen als CMS, online betaal systemen? Of weet jij het ideale webdesign bedrijf? Post dan een reply in dit topic.

amnesiac
17/07/03, 11:50
Hallo,

Wij zijn wel geintereseerd om het webdesign gedeelte over te nemen. Maar wat bedoel je met online betaal systemen, credit card processing? Daar hebben wij weinig ervaring mee. maar een cms is geen enkel probleem.

Voeg me maar toe op msn als je meer wilt weten (adres staat in mijn profiel)

HBCS
17/07/03, 12:03
www.klats.nl doet ook wat jullie vragen
suc6

BlueLagoon
17/07/03, 12:12
Ik doe al bijna 5 jaar aan professioneel webdesign. Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat ik deze activititeiten verricht naast mijn studie Hogere Informatica te Rotterdam.

Eveneens uitgebreid ervaring met het ontwikkelen van Websystemen, betaalsystemen, E-Commerce, maar ook "gewone" zakelijke websites, het ontwikkelen van forums enz. enz.

Voor hetgeen ik geen ervaring in heb, beschik ik over een uitgebreid netwerk van bedrijven, waardoor ik echt vrijwel alles kan realiseren van 3D Fotografie tot E-Commerce tot On-Line Communities opzetten en websites voor bedrijven.

Dit alles tegen een altijd scherp tarief, en overal valt over te onderhandelen ;)

Neem gerust eens vrijblijvend contact met me op (zie gegevens profiel en onderschrift), ik weet zeker dat we er uit moeten kunnen komen.

dignus
17/07/03, 12:19
www.ipm.nl

zusterbedrijf van ons, 4 man, veel kennis

Shr3d
17/07/03, 15:07
Wij hebben ook wel interesse :)

Je kunt alle contact-gegevens uit mijn profiel halen.

hvr1985
17/07/03, 17:16
Hallo,

Ik weet niet om hoeveel uur per week het ongeveer gaat. Ik heb in elk geval wel interesse. Ik heb zo'n 6 jaar ervaring met het maken van websites, voornamelijk databasegestuurde toepassingen. Het maken van layouts besteed ik tegenwoordig uit.

Even voor de duidelijkheid: Ik ben 17 jaar jong, mijn grote pluspunt is dus dat ik mijn diensten vrij goedkoop verleen. De kwaliteit heeft echter niet te lijden onder mijn leeftijd! Want waarom zou iemand van 17 niet kunnen programmeren...?

Alle contactgegevens vind je in mijn profiel.