PDA

Bekijk Volledige Versie : Nog steeds veel nieuwe hostings



WilcoOnline
16/07/03, 21:07
Ik zie nog steeds veel nieuwe webhosting/design bedrijf komen. is hier nog echt geld in te verdienen? Of is het meer een extra zakcentje

Tevens zou ik wel eens weten hoe de meeste mensen zo'n bedrijf runnen. Werken jullie nog gewoon bij een andere bedrijf om zo gewoon in de verzekering te blijven.

Of werken jullie echt gewoon 40uur in de weekhelemaal voor je zelf of meer natuurlijk

Mischien dat jullie eens hier wat onder kunnen zetten

Johan-nl
16/07/03, 21:27
Origineel geplaatst door WilcoOnline
Ik zie nog steeds veel nieuwe webhosting/design bedrijf komen. is hier nog echt geld in te verdienen? Of is het meer een extra zakcentje

Tevens zou ik wel eens weten hoe de meeste mensen zo'n bedrijf runnen. Werken jullie nog gewoon bij een andere bedrijf om zo gewoon in de verzekering te blijven.

Of werken jullie echt gewoon 40uur in de weekhelemaal voor je zelf of meer natuurlijk

Mischien dat jullie eens hier wat onder kunnen zetten

Fulltime, maar dan voor meerdere bedrijven en in verschillende brances, dat kan je een soort verzekering noemen ja.

- Internet
- Telecom Retail
- Verhuur
- Handels onderneming

eXite
16/07/03, 22:46
36 uur in de week voor mezelf.

Pantsy
16/07/03, 22:56
Webdesign neemt nog wel eens veel tijd in beslag maar gemiddeld 40 uur in de week (vrije tijd) en werk ook nog ergens anders 32 uur per week waar ik ook veel design werk verricht. Een laptop is en blijft handig!

BlueLagoon
16/07/03, 23:13
Wat zal het zijn... 80 uur per week? :( En ik sta stijf van de stress... maar goed :) Van webhosting kan ik niet rond komen... het is ook een groot deel webdesign.

bjorn
16/07/03, 23:25
20 uur voor me zelf en mijn inkomsten zijn dus vooral wel Webdesign want als je goedkoop wilt zijn en je boterham wilt verdienen moet je ook andere dingen aanbieden en ergens anders gaan bij verdienenw! Of je moet al een lange klantenlijst hebben. (Daar kunnen webhosting bedrijfen die willen stoppen wel erg hard mee helpen!)

subhosting
17/07/03, 00:55
Origineel geplaatst door BlueLagoon
Wat zal het zijn... 80 uur per week? :( En ik sta stijf van de stress... maar goed :) Van webhosting kan ik niet rond komen... het is ook een groot deel webdesign.


inderdaad ik zelf van 0900 tot 00:00 alleen op zondags vrij en dan ken ik me zelf en ga ik zelfs op zondag werken ;)

wij kunnen van webhosting aardig rondkomen , ;)

hardware verkoop,managed services systeembeheer, colocation dedicated, etc,etc is denk ik wel de grootste inkomsten post.

Pinocchi
17/07/03, 09:15
24 uur gemeenteland tegen zo'n 30 uur zelfstandig

Het vaste inkomen komt bij mij toch wel uit gemeenteland, maar verder is het best goed te doen met webdesign en exploitatie van eigen websites.

Nl3gta Gaming
17/07/03, 11:06
Ik steek zowat bijna al mn vrije tijd in mn bedrijf, er moet natuurlijk ook tijd zijn voor de vriendin etc ;)

Daarnaast werk ik gewoon voor de fun in de Horeca, om toch sociale contacten te onderhouden :P Helaas moet ik daar ontslag nemen omdat ik volgend jaar het hele jaar op stage moet.

cridea
17/07/03, 11:47
Ik werk ca. 25-50 uur per week. Wisselvallig dus. Verder (nog) niets ernaast.

WilcoOnline
17/07/03, 23:18
Origineel geplaatst door Johan-nl


Fulltime, maar dan voor meerdere bedrijven en in verschillende brances, dat kan je een soort verzekering noemen ja.

- Internet
- Telecom Retail
- Verhuur
- Handels onderneming


Bedoelde verzekering eigenlijk niet als verzekerd zijn van werk. Ik bedoel als je volledig voor je zelf werk dan moet je ook zelf vlink je zelf gaan verzekeren. En natuurlijk moet jeook gaan denken aan de oude jaartjes van je leven.

subhosting
17/07/03, 23:26
verzekeren gewoon mkb polis bij zilveren kruis ,

oude jaartjes, nou ik hoop wel dat ik aardig wat over houd aan dit hele hosting gedoe, ;) denk er dus niet aan om geld te geven aan oplichters van een maatschapijen die mijn geld wel bewaren voor later , later is het nix meer waard......

FSCJasper
18/07/03, 00:21
Ik werk nu in de vakantie van 10 uur smorgens tot 11 uur savonds normaal. Wanneer school weer begint zal het maar 3 of 4 uur max worden per dag. Maar ik run ook geen echt Hostingbedrijf,maar heb een reselleraccount.

WebBizz
18/07/03, 08:44
als zelfstandig ondernemer ben je als je inkomen onder de inkomensgrens ligt verplicht ziekenfonds verzekerd, dat 'vlink' jezelf verzekeren valt dus wel mee.

subhosting
18/07/03, 11:08
als je onder de 20500 per jaar verdient ben je via ziekenfonds verdien je meer moet je particulier.

rayit
18/07/03, 15:40
werk ongeveer 4 uur per week aan hosting
verder 40 uur per week bij bedrijf.

groet

RayIT

StarXS
24/07/03, 12:02
Origineel geplaatst door subhosting
als je onder de 20500 per jaar verdient ben je via ziekenfonds verdien je meer moet je particulier.

dat is niet waar...
ik werk bij het TU in Delft en werk 32uur p/week en ben ook particulier verzekerd. dit komt omdat het een overheidsorganisatie is.
het klopt ook wel wat jij zegt, maar dat is vaak het geval als je eigen baas bent van een grootschalig bedrijf.

subhosting
24/07/03, 12:06
we hadden het over zelfstandig ondernemers , niet over ambtenaren of ander overheids lui.