PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoek % Reseller



FSCJasper
16/07/03, 19:44
Ik ben op zoek naar een hostingbedrijf die me x% kan geven voor elk verkocht bestaand pakket. Heeft iemand hier interesse in?

paas
16/07/03, 19:50
Eenmalig 50% vergoeding voor domeinregistraties en 40% op accounts.

FSCJasper
16/07/03, 19:54
Heb je misschien MSN? Kunnen we er verder over praten. Iemand anders nog een aanbod?

cridea
16/07/03, 20:20
10% op alles (eenmalig), www punt gratis streepje hosting punt com (weet niet of ik nu weer wel of niet mag linken :-S )

xserve
16/07/03, 21:09
Bij mij kun je ook een percentage ontvangen per verkocht pakket. Hangt er alleen van af of dat je zelf de facturatie en contact met de klant regelt of dat dat via ons gaat.

Ik weet niet of ik hier mijn msn adres mag plaatsen, het is wel een ander adres dan mijn emailadres hier op het forum.

Pantsy
16/07/03, 22:03
Zie mijn signature, we kunnen altijd even overleggen.

Hein
17/07/03, 01:49
Hi,

Wij werken met een percentage van elke betaalde factuur van de aangebrachte klant(en).
Op die manier is het belangrijk dat beide kanten (jullie en wij) hun best blijven doen voor de klant, dan is het voor beide een "eeuwig" durende win-win situatie <s>.

Als je interesse hebt hoor ik het wel.

Groeten

BlueLagoon
17/07/03, 11:01
Wij geven ook commissie op aangebrachte opdrachten. Hiernaast doen we ook webdesign, ook daarop kan je commissie ontvangen.

FSCJasper
17/07/03, 12:34
Ik wil ff erbij zeggen, ik ben van plan zelfstandig te gaan hosten,maar omdat ik nog niet verder ga investeren wil ik eerst met een resellersysteem gaan werken. Ik wil volgend jaar of over een half jaar overstappen op een echt resellerpakket. Tot dan moet Hostics wel zelfstandig lijken,en de klanten houden. I.p.v klanten doorsturen en die regelen dan alles.

Pantsy
17/07/03, 12:38
In dat geval kan je beter een reseller account nemen bv. 2 gig diskspace 50 gig dataverkeer, en dan manage je zelf al je klanten ed.

FSCJasper
17/07/03, 13:15
Dat is het probleem..ik wil nu nog niets tot niet veel investeren in het pakket, en daarom wil ik dus beginnen met resellersysteem, maar het blijkt dus dat dat niet gaat lukken..

Pantsy
17/07/03, 13:38
Ik vrees dat dat niet doorgaat, klanten aanbrengen en onder je eigen naam houden + meenemen wanneer jezelf je eigen hosting wilt gaan beginnen.

xserve
17/07/03, 18:34
Bij mij is dat wel mogelijk hoor.

cridea
17/07/03, 18:57
Wat mij betreft ook, echter het eerste jaar zitten ze bij ons, en dat wordt dan niet gecrediteerd oid als ze halverwege het jaar verhuizen.

FSCJasper
18/07/03, 00:23
Xserve,met jouw neem ik nog wel contact op. Ik denk dat ik voordelig een gewoon resellerpakket ga nemen, en zo rustig klanten opbouwen en pakket upgraden.

W2KMaster
18/07/03, 05:32
Wij bieden resellerpakketten aan vanaf 69,95 per maand (voor 15 accounts). Daarnaast kun je ook onze accounts resellen en wordt er een jaarlijks terugkerend percentage van 15% uitbetaald, zolang je klant bij ons is ondergebracht. Alle info staat op onze website.

Pantsy
18/07/03, 08:45
Ik kan ook heel voordelig reseller pakketten aanbieden, voor meer informatie > zie mijn signature.

vdx
18/07/03, 13:03
Bij ons vang je ook een percentage op alle gemaakte omzet.

rootservices
19/07/03, 11:50
Origineel geplaatst door FSCJasper
Ik ben op zoek naar een hostingbedrijf die me x% kan geven voor elk verkocht bestaand pakket. Heeft iemand hier interesse in?

Jasper, ik lees op je website:

Wij hebben een uptime van 99.9%. Die 0.1% staat voor
die zeldzame keren dat de server uitvalt, of geraakt is door een virus of door een hacker.

Ik zou op de site niet direct de aandacht vestigen op hackers en virussen, want dan schrik je de mensen af... Spreek misschien eerder over "upgrades van de server en het netwerk", dat is positiever. OK, een virus of een hacker kan voorvallen, maar hopelijk niet 0,1 % van de tijd :-)

(MOD: deze post is geen flame; gewoon goed bedoelde tip).

FSCJasper
19/07/03, 21:39
Rootservics...bedankt voor je tip. Ga het meteen veranderen.